Seat connect.
-
- Posty: 720
- Rejestracja: 10 lut 2019, 18:41
- Samochód: SEAT ATECA 1.5 DSG
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 40 razy
Re: Seat connect.
kiedyś było tak że po wejściu innej osoby (bez właściwego telefonu) trzeba było potwierdzić zgodę na śledzenie (główny użytkownik) tak zostało czy się coś zmieniło?
-
- Posty: 631
- Rejestracja: 18 mar 2020, 12:27
- Samochód: Seat Ateca 1.5 DSG Xperience
- Podziękował: 41 razy
- Otrzymał podziękowań: 56 razy
Re: Seat connect.
U mnie już działa. Na początku też był jakiś problem i zrobiłem po raz drugi przelew z karty, wtedy chwyciło. Kwotę ściągnęło mi raz. Maili żadnych nie dostawałem. Może nie zaznaczyłeś akceptacji regulaminu itp.? Do 14 chyba dziś jest infolinia, telefon podają, to może zadzwoń.
- Jarek
- Posty: 197
- Rejestracja: 21 lut 2021, 18:06
- Lokalizacja: mazowieckie
- Samochód: Ateca (RM21)
- Podziękował: 50 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Seat connect.
Zadzwoniłem, ma do mnie ktoś oddzwonić w poniedziałek. Hahaha, skąd ja to znam? Pieniądze nie zginą, gotówką nie płaciłem więc na pewno się wyjaśni. Prędzej czy później, to zobaczymy.
Ateca 1.5 TSI X-Perience, 150 KM, DSG7
- rybsko
- Posty: 349
- Rejestracja: 19 kwie 2021, 17:12
- Lokalizacja: Pomorskie
- Samochód: Ateca FR TSI 2.0 FL
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 55 razy
Re: Seat connect.
Po pierwszym tygodniu użytkowania mam już pierwsze doświadczenia i od razu dużo czytelniejszy stał się cały ten wątek i Wasze wcześniejsze przygody z aplikacją
Ogólne wrażenia mam takie, że niby to działa, ale zarówno od strony dopracowania technicznego, jak i komunikacji z użytkownikiem aby rozumiał w jakim miejscu w relacji z Seat Connect jest w danej chwili, to jest to wszystko mocno niedopracowane. Seat powinien zaprosić dobrych speców od UX do współpracy. Dostałby tonę informacji zwrotnej z procesu pierwszej instalacji, aktywacji. Może po takim dopracowaniu chętniej rozważałbym płacenie 500-600 złotych rocznie za ten luksus.
Ja connect'a instalowałem sobie sam. Poszło raczej prosto, co prawda proces był miejscami durny, ale ostatecznie udało mi się połączyć, poinstalować, przejąć głównego użytkownika. Co ciekawe, po tych operacjach, aplikacja zdawała się w pełni aktywna. Nie pojawił się żaden komunikat, żadna czytelna informacja, która pozwoliłaby mi podejrzewać, że aktywacja wymagana jest jeszcze przez Seat'a. Mogłem mrugać, podglądać status itp. Nie mogłem chyba tylko włączyć wentylacji/ogrzewania postojowego. Ale jednocześnie dostałem raz czy dwa komunikaty i maile, że usługa connect została zdeaktywowana
Dopiero, kiedy po kolejnym wejściu do auta coś zaczęło szaleć, napisałem do salonu i wtedy poinformowali mnie, że aktywacja przez nich jest potrzebna. No mało to intuicyjne wszystko. Na szczęście salon aktywował prawie od ręki. W kolejnych tygodniach będę obserwował jak to wszystko stabilnie działa po tej aktywacji.
Sama aplikacja nie powala, ale ma kilka użytecznych narzędzi. Sam już skorzystałem dwukrotnie z informacji o niedomkniętych szybach (ewidentnie źle jeszcze używam opcji kluczyka z automatycznym domykaniem). Zimą się pewnie przekonam o przewagach, lub ich braku, aplikacji nad kluczykiem w obsłudze ogrzewania postojowego.
Ogólne wrażenia mam takie, że niby to działa, ale zarówno od strony dopracowania technicznego, jak i komunikacji z użytkownikiem aby rozumiał w jakim miejscu w relacji z Seat Connect jest w danej chwili, to jest to wszystko mocno niedopracowane. Seat powinien zaprosić dobrych speców od UX do współpracy. Dostałby tonę informacji zwrotnej z procesu pierwszej instalacji, aktywacji. Może po takim dopracowaniu chętniej rozważałbym płacenie 500-600 złotych rocznie za ten luksus.
Ja connect'a instalowałem sobie sam. Poszło raczej prosto, co prawda proces był miejscami durny, ale ostatecznie udało mi się połączyć, poinstalować, przejąć głównego użytkownika. Co ciekawe, po tych operacjach, aplikacja zdawała się w pełni aktywna. Nie pojawił się żaden komunikat, żadna czytelna informacja, która pozwoliłaby mi podejrzewać, że aktywacja wymagana jest jeszcze przez Seat'a. Mogłem mrugać, podglądać status itp. Nie mogłem chyba tylko włączyć wentylacji/ogrzewania postojowego. Ale jednocześnie dostałem raz czy dwa komunikaty i maile, że usługa connect została zdeaktywowana
Dopiero, kiedy po kolejnym wejściu do auta coś zaczęło szaleć, napisałem do salonu i wtedy poinformowali mnie, że aktywacja przez nich jest potrzebna. No mało to intuicyjne wszystko. Na szczęście salon aktywował prawie od ręki. W kolejnych tygodniach będę obserwował jak to wszystko stabilnie działa po tej aktywacji.
Sama aplikacja nie powala, ale ma kilka użytecznych narzędzi. Sam już skorzystałem dwukrotnie z informacji o niedomkniętych szybach (ewidentnie źle jeszcze używam opcji kluczyka z automatycznym domykaniem). Zimą się pewnie przekonam o przewagach, lub ich braku, aplikacji nad kluczykiem w obsłudze ogrzewania postojowego.
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 29 mar 2021, 11:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca X 2.0 TSI 190 KM DSG
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Seat connect.
Ciekawe spostrzeżenia. U mnie po tygodniu nagle przestało to ustrojstwo działać. Mam w apce komunikat, że usługa ta jest wyłączona w samochodzie. Nic nie grzebałam, nie przypominam sobie, bym cokolwiek w tych ustawieniach zmieniała. Jak już znalazłam gdzie to się aktywuje, to okazało się, że chce ode mnie drugi kluczyk. Naprawdę? To tak ma działać, że co dwa tygodnie będę biegać z kluczykami? Nie zdążyłam nawet sprawdzić, czy da się ogrzewanie postojowe włączyć zdalnie. Dla mnie to ważna funkcjonalność tego rozwiązania. Apka instalowana po kupnie u dealera, wiec powinna śmigać. Trochę to mnie przerasta powiem szczerze. Obsługa tego całego "telewizora" nie jest intuicyjna i czuję ogromną frustrację.rybsko pisze: ↑07 maja 2022, 19:31Po pierwszym tygodniu użytkowania mam już pierwsze doświadczenia i od razu dużo czytelniejszy stał się cały ten wątek i Wasze wcześniejsze przygody z aplikacją
Ogólne wrażenia mam takie, że niby to działa, ale zarówno od strony dopracowania technicznego, jak i komunikacji z użytkownikiem aby rozumiał w jakim miejscu w relacji z Seat Connect jest w danej chwili, to jest to wszystko mocno niedopracowane. Seat powinien zaprosić dobrych speców od UX do współpracy. Dostałby tonę informacji zwrotnej z procesu pierwszej instalacji, aktywacji. Może po takim dopracowaniu chętniej rozważałbym płacenie 500-600 złotych rocznie za ten luksus.
Ja connect'a instalowałem sobie sam. Poszło raczej prosto, co prawda proces był miejscami durny, ale ostatecznie udało mi się połączyć, poinstalować, przejąć głównego użytkownika. Co ciekawe, po tych operacjach, aplikacja zdawała się w pełni aktywna. Nie pojawił się żaden komunikat, żadna czytelna informacja, która pozwoliłaby mi podejrzewać, że aktywacja wymagana jest jeszcze przez Seat'a. Mogłem mrugać, podglądać status itp. Nie mogłem chyba tylko włączyć wentylacji/ogrzewania postojowego. Ale jednocześnie dostałem raz czy dwa komunikaty i maile, że usługa connect została zdeaktywowana
Dopiero, kiedy po kolejnym wejściu do auta coś zaczęło szaleć, napisałem do salonu i wtedy poinformowali mnie, że aktywacja przez nich jest potrzebna. No mało to intuicyjne wszystko. Na szczęście salon aktywował prawie od ręki. W kolejnych tygodniach będę obserwował jak to wszystko stabilnie działa po tej aktywacji.
Sama aplikacja nie powala, ale ma kilka użytecznych narzędzi. Sam już skorzystałem dwukrotnie z informacji o niedomkniętych szybach (ewidentnie źle jeszcze używam opcji kluczyka z automatycznym domykaniem). Zimą się pewnie przekonam o przewagach, lub ich braku, aplikacji nad kluczykiem w obsłudze ogrzewania postojowego.
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3727
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: Seat connect.
Po dużych aktualizacjach, prosi o ponowne logowanie. Nie jest to zbyt mądre ale tak jest.
- Jarek
- Posty: 197
- Rejestracja: 21 lut 2021, 18:06
- Lokalizacja: mazowieckie
- Samochód: Ateca (RM21)
- Podziękował: 50 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Seat connect.
U mnie działa bez zarzutu, już ponad rok. Ale skoro nie działa u wszystkich to znaczy, że jest niedopracowana. Jedyne co zauważyłem, to że po aktualizacji oprogramowania, które sygnalizowane jest czerwoną ikonką w prawym górnym rogu, mój telefon traci ustawienia ulubionych kontaktów i muszę je znowu dodać. Ale ponieważ zajmuje to kilkadziesiąt sekund, uznałem tę niedogodność jako - bez zarzutu.
Ateca 1.5 TSI X-Perience, 150 KM, DSG7
- rybsko
- Posty: 349
- Rejestracja: 19 kwie 2021, 17:12
- Lokalizacja: Pomorskie
- Samochód: Ateca FR TSI 2.0 FL
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 55 razy
Re: Seat connect.
U mnie od momentu aktywacji przez salon nie było już kłopotów, a na pewno były aktualizacje w międzyczasie. Zobaczymy jak będzie dalej.Madhad pisze: ↑15 maja 2022, 20:57Ciekawe spostrzeżenia. U mnie po tygodniu nagle przestało to ustrojstwo działać. Mam w apce komunikat, że usługa ta jest wyłączona w samochodzie. Nic nie grzebałam, nie przypominam sobie, bym cokolwiek w tych ustawieniach zmieniała. Jak już znalazłam gdzie to się aktywuje, to okazało się, że chce ode mnie drugi kluczyk. Naprawdę? To tak ma działać, że co dwa tygodnie będę biegać z kluczykami? Nie zdążyłam nawet sprawdzić, czy da się ogrzewanie postojowe włączyć zdalnie. Dla mnie to ważna funkcjonalność tego rozwiązania. Apka instalowana po kupnie u dealera, wiec powinna śmigać. Trochę to mnie przerasta powiem szczerze. Obsługa tego całego "telewizora" nie jest intuicyjna i czuję ogromną frustrację.
Ja aplikację też instalowałem u dealer'a, ale już aktywowałem samodzielnie, a później i tak jeszcze trzeba było potwierdzić tożsamość w salonie i oni ją finalnie klepnęli. Tak jak pisałem - proces prościutki, ale dopóki nie jest zakończony, to ciężko wyłapać ten fakt, a system w tym czasie szaleje. Najbardziej się zdziwiłem kiedy mnie nie rozpoznał i przestawił co się dało (fotel, lusterka itp)
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 13 sie 2021, 13:18
- Samochód: Ateca FL XP 1.5 DSG
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Seat connect.
Miałem ten sam problem. Nagle mi poprzestawiało ustawienia. Ale nie miałem żadnego info o aktualizacjach ? Czeski film. Mam atke dopiero kilka dni i zgłupiałam. Mam nadzieję źe nie będzie często takich numerów.
- Jarek
- Posty: 197
- Rejestracja: 21 lut 2021, 18:06
- Lokalizacja: mazowieckie
- Samochód: Ateca (RM21)
- Podziękował: 50 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Seat connect.
Jeżeli chodzi o aktualizacje, to wczoraj, przy okazji wymiany oleju, powiedziano mi w serwisie, że będzie bardzo duża aktualizacja systemu - podobno ok. 4.5 GB, która będzie przesyłana w dwóch paczkach. Na moją uwagę, że w takim razie będę musiał zostawić włączony silnik na postoju przez cholera wie ile czasu, powiedziano mi, że podobno system będzie się aktualizował bez włączonego silnika i pobierał prąd z akumulatora. Czy to możliwe? Opisuję, co mi powiedziano, ale zauważyłem, że serwisant nie był chyba sam dobrze zorientowany, bo często używał słowa "podobno".
Może ktoś z Was wie coś więcej.
Może ktoś z Was wie coś więcej.
Ateca 1.5 TSI X-Perience, 150 KM, DSG7