Nie zapisuje ustawień

Nagłośnienie, nawigacja, komunikacja między kierowcami
geranium
Posty: 719
Rejestracja: 10 lut 2019, 18:41
Samochód: SEAT ATECA 1.5 DSG
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 40 razy

Re: Nie zapisuje ustawień

Post autor: geranium »

Teo pisze:
02 maja 2021, 12:25
solmat pisze:
01 maja 2021, 23:30
Już po resecie.

Na cześć ustawień pomogło, np. da się teraz zapisać ustawienie wygaszania wyświetlacza po 10 sekundach, ale już głośność piszczenia czujników parkowania niestety nie.
JAK TO ??? Zapisuje ci sie wygaszacz ekranu ?? Mnie nigy sie to nei udalo, co wiecej ASO twierdzi, ze tak ma byc, ze tak zaprojektowal to producent i nie da sie tego zmienic.. NA PEWNO ci sie zapisuje wygaszacz ekranu ?
bo się nie zapisuje tak samo jak lane assist .... i po roku nauczyłem się że tak musi być ( w moim przypadku..)



Sponsor

Re: Nie zapisuje ustawień

Sponsor


solmat
Posty: 4
Rejestracja: 01 maja 2021, 14:21
Samochód: Ateca I
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Nie zapisuje ustawień

Post autor: solmat »

Co do tego wygaszacza, to jednak po dłuższym wyłaczeniu samochodu dalej się resetuje.

Lane assist akurat u mnie da sie wlaczyc i wyłączyć, przy czym robiłem to z poziomu wirtualnego kokpitu - nie wiem czy z menu bedzie ten sam efekt. Widze ze wszystkiego mozna po tym systemie sie spodziewać.

stanek
Posty: 4
Rejestracja: 13 sie 2021, 13:18
Samochód: Ateca FL XP 1.5 DSG
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Nie zapisuje ustawień

Post autor: stanek »

Cześć. Jestem nowym użytkownikiem. Czy może się jakoś temat rozwiązał tzn jest na ten wyświetlacz jakiś patent ? Moja z maja 2022 i chyba tak samo jest jak piszecie, niestety po ponownym uruchomieniu idzie w diabły 😉

Awatar użytkownika
rybsko
Posty: 341
Rejestracja: 19 kwie 2021, 17:12
Lokalizacja: Pomorskie
Samochód: Ateca FR TSI 2.0 FL
Podziękował: 43 razy
Otrzymał podziękowań: 52 razy

Re: Nie zapisuje ustawień

Post autor: rybsko »

Delikatny offtop, ale jednak w temacie. Czy ktoś orientuje się czy do oprogramowania Seatowego jest udostępniony jakiś "bug-tracker", czyli oprogramowanie online, pozwalające użytkownikom końcowym zgłaszać różnego rodzaju uwagi, problemy, sugestie do oprogramowania? Czy to jednak musi iść przez salon/serwis?

ODPOWIEDZ