Awaria logowania Connecta
: 17 lis 2022, 15:56
Witajcie
To mój pierwszy post więc Hej wszystkim
W dniu wczorajszym zostałem wylogowany z aplikacji Seat Connect. Miało to miejsce w momencie, kiedy uciekł mi zasięg w telefonie. Od tego momentu, nie mogę zalogować się do aplikacji używając SEAT ID. W aplikacji w momencie logowania wyświetla się informacja: "Ups, coś poszło nie tak".
W dniu dzisiejszym zadzwoniłem na infolinię SEAT'a. Miała Pani potwierdziła problem ale nie znają jeszcze rozwiązania i nie wiedzą kiedy będzie.
Obecny status jest taki: Dopóki jesteście zalogowani, dopóty możecie korzystać z aplikacji. Jak Was wyloguje to jedziemy na jednym wózku.
Oczywiście sprawdziłem na innym koncie i innym urządzeniu, problem potwierdzony z innym użytkownikiem.
Przyczepności!
To mój pierwszy post więc Hej wszystkim
W dniu wczorajszym zostałem wylogowany z aplikacji Seat Connect. Miało to miejsce w momencie, kiedy uciekł mi zasięg w telefonie. Od tego momentu, nie mogę zalogować się do aplikacji używając SEAT ID. W aplikacji w momencie logowania wyświetla się informacja: "Ups, coś poszło nie tak".
W dniu dzisiejszym zadzwoniłem na infolinię SEAT'a. Miała Pani potwierdziła problem ale nie znają jeszcze rozwiązania i nie wiedzą kiedy będzie.
Obecny status jest taki: Dopóki jesteście zalogowani, dopóty możecie korzystać z aplikacji. Jak Was wyloguje to jedziemy na jednym wózku.
Oczywiście sprawdziłem na innym koncie i innym urządzeniu, problem potwierdzony z innym użytkownikiem.
Przyczepności!