Android Auto
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3726
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
-
- Posty: 720
- Rejestracja: 10 lut 2019, 18:41
- Samochód: SEAT ATECA 1.5 DSG
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 40 razy
Re: Android Auto
https://pl-pl.facebook.com/Yanosik
w razie problemów odinstalować starą wersję i zainstalować nową
Kod: Zaznacz cały
Nadszedł moment, na który czekało wielu z Was. Każdego dnia pytaliście - kiedy? Czy daleko jeszcze? Czy to już? Teraz możemy Wam odpowiedzieć - TAK, to już! 🥳 Od dzisiaj możecie korzystać z Yanosika w Android Auto! 🙌 Koniecznie zaktualizujcie aplikację i podzielcie się wrażeniami 🙂
-
- Posty: 188
- Rejestracja: 04 sie 2018, 10:59
- Samochód: Ateca 1.5TSI Style
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Android Auto
Od pewnego czasu obserwuje w swojej Atece problem z łączeniem się Full Link z Android Auto. Wcześniej go nie było. Po podłączeniu telefonu kablem od razu włącza się ładowanie oraz połączenie z telefonem przez bluetooth. Full link ma startowy ekran przez ok 1min tak jakby telefon nie był w ogóle podłączony. Po ok 1min (między 40s a 1:30) wszystko się uruchamia bez problemu pojawia się tablica z wyborem Androido Auto/Mirror Link i telefon automatycznie się łączy. Mam Samsunga S10e, u żony jest ten sam problem na Samsung M51. Wymieniłem kabel USB na nowy (oryginalny) - bez efektu. Przy okazji przeglądu zgłosiłem sprawę do serwisu poprosiłem o zbadanie sprawy i restart fabryczny full link co rzekomo zrobiono. Efektów brak.... Na odchodne Pan mi powiedział że full link tak to do siebie ma i to jest kwestia ciągle to nowych Androidów i to one przejmują kontrole nad systemem, a nie Full Link i nic więcej nie poradzi w tej sprawie..... Rzekomo w nowszych autach (mój jest z 2018 roku) jest jeszcze gorzej i problemów jest więcej. Czy problem jest komuś znany?
-
- Posty: 188
- Rejestracja: 04 sie 2018, 10:59
- Samochód: Ateca 1.5TSI Style
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Android Auto
Jest jeszcze jeden problem który występuje u mnie w sumie od początku. Na trasach Android Auto czasem się rozłącza przy przełączaniu się sieci komórkowych na nowy BTS (stacja bazowa). Full link się rozłącza po czym nie ma możliwości ponownego połączenia (komunikat telefon nie obsługuje Android Auto) lub pojawia się ekran startowy tak jakby telefon nie był w ogóle podłączony. Trzeba odczekać po ok paru minutach tak jakby full link się restartował w sposób niewidoczny i połączenie znów jest możliwe. Po czym poznałem że to jest kwestia logowania do BTS-ów? Na stałych trasach dzieje się to cyklicznie dokładnie w tym samym miejscu geograficznym z dokładnością do 100m. Na szczęście nie przy każdej zmianie stacji bazowej się to dzieje, ale jak się dzieje to już zawsze. Sieć komórkowa PLAY.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 12 maja 2019, 22:43
- Samochód: SEAT ATECA FR 2.0 TSI 190 KM DSG 4drive
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Android Auto
Też mam ten problem, auto z grudnia 2018. Ale nie wiem czy ma to związek z logowaniem telefonu do BTS. Czasem wyłączą mi dodatkowo zasilanie na USB z przodu. Również mam s10e ale na innych telefonach jest to samo.
SEAT ATECA FR 2.0 TSI 190 KM DSG 4drive
-
- Posty: 188
- Rejestracja: 04 sie 2018, 10:59
- Samochód: Ateca 1.5TSI Style
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Android Auto
No i niebezpieczne bo jak jedziesz nową trasą gdzieś w centrum nieznanego Ci miasta to nagle chwytasz telefon i desperacko próbujesz znaleźć trasę i o wypadek nietrudno.
-
- Posty: 720
- Rejestracja: 10 lut 2019, 18:41
- Samochód: SEAT ATECA 1.5 DSG
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 40 razy
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3726
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy