Strona 1 z 1

Bluetooth zrywa połączenie z autem

: 19 lis 2019, 13:46
autor: Amadeusz
Kupiłem niedawno Samsunga S10e i pojawił się taki problem, że w zdarza się iż w trakcie rozmowy wielokrotnie następuję zerwanie na kilka sekund połączenia bluetooth i głos naprzemiennie jest słyszalny w słuchawce albo w zestawie głośnomówiącym - telefon wpada jakby w taką pętle zrywania i przywracania połączenia z samochodem podczas rozmowy (rozmowa jest cały czas aktywna tylko raz na słuchawce a raz w samochodzie). Dzieje się tak tylko w trakcie rozmowy i nie podczas każdej, ale jak się już to zdarzy to zapętla się na Amen :? . Wcześniej miałem Huawei-a i nie było żadnego problemu nigdy, dodam, że Android Auto działa cały czas jak należy, dotyczy to tylko rozmowy telefonicznej i ewidentnie bluetooth-a zarówno z włączonym Android Auto jak i bez.
Wygooglałem takie rozwiązanie póki co:
https://eu.community.samsung.com/t5/Gal ... 3135#M7660
będę je testował, ale zdania są podzielone cześć użytkowników pisze, że pomogło, a cześć, że problem nadal występuje....

Ktoś miał podobny problem w Atece?

Re: Bluetooth zrywa połączenie z autem

: 19 lis 2019, 13:57
autor: Michalw79
Amadeusz osobiście korzystam z S10 i jak narazie nic mi się takiego nie przytrafiło.

Re: Bluetooth zrywa połączenie z autem

: 19 lis 2019, 15:18
autor: dario37
Jak dla mnie to coś z telefonem,nigdy mi się nie wystąpiło zerwania blu...

Re: Bluetooth zrywa połączenie z autem

: 19 lis 2019, 21:34
autor: Amadeusz
Z pewnością telefon tylko o co może chodzić? Te porady Samsunga niestety nie pomogły natomiast jak odłączyłem Android Auto i odłączyłem także kabel z gniazda USB problem ustał, można normalnie prowadzić rozmowy przez bluetooth, czyli chyba jednak problem wywołuje Android Auto. Odinstalowałem, wgrałem wcześniejszą wersję, ale nie pomogło. Ciekawe, że zrywa tylko w czasie rozmowy, poza rozmową połączenie bluetooth i Android Auto jest stabilne, w trakcie rozmowy zrywa bluetootha ale nie Android Auto.

Re: Bluetooth zrywa połączenie z autem

: 19 lis 2019, 21:43
autor: greg_the_lazy
Wyczyść dane tymczasowe w bluetooth. Ja tak miałem w OnePlus'ie dopóki poprawki nie wgrali. Po każdym połączeniu z samochodem musiałem czyścić dane w bluetooth inaczej telefon nie chciał się łączyć kiedy był podpięty AA.

Wysłane z mojego ONEPLUS A5000 przy użyciu Tapatalka


Re: Bluetooth zrywa połączenie z autem

: 20 lis 2019, 11:03
autor: Barton
Masz sparowanego jakiegoś smartwacha? Czasami to jest przyczyną zrywania połączeń.

Re: Bluetooth zrywa połączenie z autem

: 20 lis 2019, 12:08
autor: overheat
Moze to nie Android, ale mi rwie muzyke po Bluetooth gdy mam 2 iPhony jednoczesnie w samochodzie (obydwa sparowane). Jednemu trzeba wylaczyc Bluetooth i jest OK.

Re: Bluetooth zrywa połączenie z autem

: 20 lis 2019, 20:29
autor: Amadeusz
Chyba się udało, przez cały dzień w drodze było wszystko OK zrobiłem dwie rzeczy, któraś z nich pomogła:
1. Wyłączyłem optymalizacje baterii dla 4 jakiś aplikacji systemowych telefon (też aż tyle ich macie u siebie?)
Obrazek

zdjęcia darmowe

2. Ustawiłem żeby Android Auto nie włączał automatycznie bluetootha (włączam go z ręki przed podłączeniem do auta).

Obrazek

Re: Bluetooth zrywa połączenie z autem

: 21 lis 2019, 6:32
autor: thecichy
Amadeusz pisze:
20 lis 2019, 20:29
...
2. Ustawiłem żeby Android Auto nie włączał automatycznie bluetootha (włączam go z ręki przed podłączeniem do auta).
...
To jest chyba bardziej prawdopodobne. Kiedyś (w innym samochodzie bez AA ale miał BT) miałem coś podobnego i BT włączałem i wyłączałem samodzielnie (teoretyczna oszczędność baterii) i jak zapomniałem go wyłączyć (przez jakiś czas nie zwracałem uwagi i BT był stale włączony) problemów nie było. Postanowiłem więc, że nie będę w ogóle wyłączał BT i problem się skończył. Przy Atece (jak pewnie 98% użytkowników) też BT w telefonie always on i jest OK (a miałem w międzyczasie 2 telefony HTC, jeden Samsung i 2 Xiaomi).
To tak trochę z moich doświadczeń ;-)

Re: Bluetooth zrywa połączenie z autem

: 19 gru 2019, 14:46
autor: Amadeusz
Niestety problem się powtarzał... Poszedłem do serwisu, nic nie stwierdzili, nie udało im się uzyskać tego efektu na innym urządzeniu bluetooth, ale wgrali na nowo cały soft i od tego momentu jest wszystko w porządku.