Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia

Wszelkie dyskusje związane z zakupem Seata Ateca i Cupry Ateca
Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 197
Rejestracja: 21 lut 2021, 18:06
Lokalizacja: mazowieckie
Samochód: Ateca (RM21)
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia

Post autor: Jarek »

Ja w ogóle muszę pojeździć z tydzień na S i chyba zacznę od jutra. Do pierwszego tysiąca nie chciałem. Wtedy zobaczę różnicę. Wrażenia będą większe...i spalanie :).
Gdy wsiadam do samochodu wciskam dwa przyciski - włączenie zapłonu i od razu dezaktywuję StartStop. Tak też robiłem w poprzednim, więc nawet czasami nie pamiętam, że wyłączyłem. Pewnie dlatego nigdy nie przyjęliby mnie do partii zielonych ;)


Ateca 1.5 TSI X-Perience, 150 KM, DSG7

Sponsor

Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia

Sponsor


Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 197
Rejestracja: 21 lut 2021, 18:06
Lokalizacja: mazowieckie
Samochód: Ateca (RM21)
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia

Post autor: Jarek »

Edytowałem swoje wrażenia i wyciąłem tekst o braku ładowania z przednich USB-C. Była to wina kabelka. Mieliście rację, że powinno być ładowanie i JEST :) Dzięki.
Ateca 1.5 TSI X-Perience, 150 KM, DSG7

Misieq
Posty: 24
Rejestracja: 04 cze 2020, 18:19
Samochód: Volvo V40 T3R
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia

Post autor: Misieq »

Jarek pisze:Ja w ogóle muszę pojeździć z tydzień na S i chyba zacznę od jutra. Do pierwszego tysiąca nie chciałem. Wtedy zobaczę różnicę. Wrażenia będą większe...i spalanie :).
Gdy wsiadam do samochodu wciskam dwa przyciski - włączenie zapłonu i od razu dezaktywuję StartStop. Tak też robiłem w poprzednim, więc nawet czasami nie pamiętam, że wyłączyłem. Pewnie dlatego nigdy nie przyjęliby mnie do partii zielonych ;)
Polecam to rozwiązanie. Tak powinno działać s&s dla mnie w standardzie.
https://a.aliexpress.com/_voioZ5

Małe volvo to v40? Moja druga połowa się do T3R przykleiła;)
Bardzo fajne podsumowanie.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 197
Rejestracja: 21 lut 2021, 18:06
Lokalizacja: mazowieckie
Samochód: Ateca (RM21)
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia

Post autor: Jarek »

C30 1.6 D - ma już swoje lata, ale wymiata :)
dzięki
Ateca 1.5 TSI X-Perience, 150 KM, DSG7

Luk4as
Posty: 848
Rejestracja: 09 sie 2017, 21:00
Samochód: Skoda
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia

Post autor: Luk4as »

@misieq Ty masz ten dezaktywator start stop ? Jesli tak wytlumacz mi jak sie programuje te 3 tryby ...

Jeszcze nie montowalem swojej przejsciowki, a chce miec ogarniete programowanie ..

Misieq
Posty: 24
Rejestracja: 04 cze 2020, 18:19
Samochód: Volvo V40 T3R
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia

Post autor: Misieq »

Jarek pisze:C30 1.6 D - ma już swoje lata, ale wymiata :)
dzięki
Dla mnie te małe volvo(oba) mają coś w sobie. Nasze v40 zostanie z nami chyba na dłużej jako „klasyk”;)

Misieq
Posty: 24
Rejestracja: 04 cze 2020, 18:19
Samochód: Volvo V40 T3R
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia

Post autor: Misieq »

Luk4as pisze:@misieq Ty masz ten dezaktywator start stop ? Jesli tak wytlumacz mi jak sie programuje te 3 tryby ...

Jeszcze nie montowalem swojej przejsciowki, a chce miec ogarniete programowanie ..
Tak mam i sobie chwale. Instalacja jest bezinwazyjna. Dłużej ogląda się filmik jak zdemontować panel niż trwa cały proces.
W razie potrzeby w 5min. przed wizyta w ASO jesteś w stanie zdemontować i nie ma śladu. Ale można tryb Return to factory service mode ustawić i przycisk się zachowuje jak bez kabelka.
Programuje się tak jak na tych szarych grafikach na Ali w zależności od trybu. Ja to robiłem na wyczucie.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 197
Rejestracja: 21 lut 2021, 18:06
Lokalizacja: mazowieckie
Samochód: Ateca (RM21)
Podziękował: 50 razy
Otrzymał podziękowań: 22 razy

Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia

Post autor: Jarek »

ja swoje kupiłem tylko na rok... i już jeździ kilka. Ja bym sprzedał, ale Żona powiedziała, że nie sprzeda. No i osiągnęliśmy kompromis. Nie sprzedamy. :)
A tak w ogóle to kiedy jest kompromis?
Kiedy mąż chce kupić samochód a żona odlotowe futro. Kupują futro .... i wieszają je na cały rok w pustym garażu ;)
Ateca 1.5 TSI X-Perience, 150 KM, DSG7

mike
Posty: 62
Rejestracja: 05 mar 2019, 22:37
Samochód: Seat Ateca FR 1.5TSI DSG
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia

Post autor: mike »

Misieq pisze:
19 kwie 2021, 22:08
Luk4as pisze:@misieq Ty masz ten dezaktywator start stop ? Jesli tak wytlumacz mi jak sie programuje te 3 tryby ...

Jeszcze nie montowalem swojej przejsciowki, a chce miec ogarniete programowanie ..
Tak mam i sobie chwale. Instalacja jest bezinwazyjna. Dłużej ogląda się filmik jak zdemontować panel niż trwa cały proces.
W razie potrzeby w 5min. przed wizyta w ASO jesteś w stanie zdemontować i nie ma śladu. Ale można tryb Return to factory service mode ustawić i przycisk się zachowuje jak bez kabelka.
Programuje się tak jak na tych szarych grafikach na Ali w zależności od trybu. Ja to robiłem na wyczucie.
Hej,

A mając kabelek zamontowany z trybem wyłączaj po starcie auta można później na światłach z timerem wyłączyć silnik poprzez wciśnięcie przycisku? Czy po automatycznym wyłączeniu przycisk nie reaguje na nasze wciskanie?

Rozumiem, że instrukcja i "akcesoria" do demontażu panelu są umieszczone w paczce?

Luk4as
Posty: 848
Rejestracja: 09 sie 2017, 21:00
Samochód: Skoda
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 27 razy

Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia

Post autor: Luk4as »

Mozna wylaczyc. Instrukcji nie ma jest na yt. A akcesoria niby sa ale sa zbedne bo wszystko robisz rekoma wyrywajac panel z zatrzaskow

ODPOWIEDZ