Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia
- Jarek
- Posty: 197
- Rejestracja: 21 lut 2021, 18:06
- Lokalizacja: mazowieckie
- Samochód: Ateca (RM21)
- Podziękował: 50 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia
Ja w ogóle muszę pojeździć z tydzień na S i chyba zacznę od jutra. Do pierwszego tysiąca nie chciałem. Wtedy zobaczę różnicę. Wrażenia będą większe...i spalanie .
Gdy wsiadam do samochodu wciskam dwa przyciski - włączenie zapłonu i od razu dezaktywuję StartStop. Tak też robiłem w poprzednim, więc nawet czasami nie pamiętam, że wyłączyłem. Pewnie dlatego nigdy nie przyjęliby mnie do partii zielonych
Gdy wsiadam do samochodu wciskam dwa przyciski - włączenie zapłonu i od razu dezaktywuję StartStop. Tak też robiłem w poprzednim, więc nawet czasami nie pamiętam, że wyłączyłem. Pewnie dlatego nigdy nie przyjęliby mnie do partii zielonych
Ateca 1.5 TSI X-Perience, 150 KM, DSG7
- Jarek
- Posty: 197
- Rejestracja: 21 lut 2021, 18:06
- Lokalizacja: mazowieckie
- Samochód: Ateca (RM21)
- Podziękował: 50 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia
Edytowałem swoje wrażenia i wyciąłem tekst o braku ładowania z przednich USB-C. Była to wina kabelka. Mieliście rację, że powinno być ładowanie i JEST Dzięki.
Ateca 1.5 TSI X-Perience, 150 KM, DSG7
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 04 cze 2020, 18:19
- Samochód: Volvo V40 T3R
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia
Polecam to rozwiązanie. Tak powinno działać s&s dla mnie w standardzie.Jarek pisze:Ja w ogóle muszę pojeździć z tydzień na S i chyba zacznę od jutra. Do pierwszego tysiąca nie chciałem. Wtedy zobaczę różnicę. Wrażenia będą większe...i spalanie .
Gdy wsiadam do samochodu wciskam dwa przyciski - włączenie zapłonu i od razu dezaktywuję StartStop. Tak też robiłem w poprzednim, więc nawet czasami nie pamiętam, że wyłączyłem. Pewnie dlatego nigdy nie przyjęliby mnie do partii zielonych
https://a.aliexpress.com/_voioZ5
Małe volvo to v40? Moja druga połowa się do T3R przykleiła;)
Bardzo fajne podsumowanie.
-
- Posty: 851
- Rejestracja: 09 sie 2017, 21:00
- Samochód: Skoda
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 28 razy
Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia
@misieq Ty masz ten dezaktywator start stop ? Jesli tak wytlumacz mi jak sie programuje te 3 tryby ...
Jeszcze nie montowalem swojej przejsciowki, a chce miec ogarniete programowanie ..
Jeszcze nie montowalem swojej przejsciowki, a chce miec ogarniete programowanie ..
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 04 cze 2020, 18:19
- Samochód: Volvo V40 T3R
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia
Dla mnie te małe volvo(oba) mają coś w sobie. Nasze v40 zostanie z nami chyba na dłużej jako „klasyk”;)Jarek pisze:C30 1.6 D - ma już swoje lata, ale wymiata
dzięki
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 04 cze 2020, 18:19
- Samochód: Volvo V40 T3R
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia
Tak mam i sobie chwale. Instalacja jest bezinwazyjna. Dłużej ogląda się filmik jak zdemontować panel niż trwa cały proces.Luk4as pisze:@misieq Ty masz ten dezaktywator start stop ? Jesli tak wytlumacz mi jak sie programuje te 3 tryby ...
Jeszcze nie montowalem swojej przejsciowki, a chce miec ogarniete programowanie ..
W razie potrzeby w 5min. przed wizyta w ASO jesteś w stanie zdemontować i nie ma śladu. Ale można tryb Return to factory service mode ustawić i przycisk się zachowuje jak bez kabelka.
Programuje się tak jak na tych szarych grafikach na Ali w zależności od trybu. Ja to robiłem na wyczucie.
- Jarek
- Posty: 197
- Rejestracja: 21 lut 2021, 18:06
- Lokalizacja: mazowieckie
- Samochód: Ateca (RM21)
- Podziękował: 50 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia
ja swoje kupiłem tylko na rok... i już jeździ kilka. Ja bym sprzedał, ale Żona powiedziała, że nie sprzeda. No i osiągnęliśmy kompromis. Nie sprzedamy.
A tak w ogóle to kiedy jest kompromis?
Kiedy mąż chce kupić samochód a żona odlotowe futro. Kupują futro .... i wieszają je na cały rok w pustym garażu
A tak w ogóle to kiedy jest kompromis?
Kiedy mąż chce kupić samochód a żona odlotowe futro. Kupują futro .... i wieszają je na cały rok w pustym garażu
Ateca 1.5 TSI X-Perience, 150 KM, DSG7
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 05 mar 2019, 22:37
- Samochód: Seat Ateca FR 1.5TSI DSG
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia
Hej,Misieq pisze: ↑19 kwie 2021, 22:08Tak mam i sobie chwale. Instalacja jest bezinwazyjna. Dłużej ogląda się filmik jak zdemontować panel niż trwa cały proces.Luk4as pisze:@misieq Ty masz ten dezaktywator start stop ? Jesli tak wytlumacz mi jak sie programuje te 3 tryby ...
Jeszcze nie montowalem swojej przejsciowki, a chce miec ogarniete programowanie ..
W razie potrzeby w 5min. przed wizyta w ASO jesteś w stanie zdemontować i nie ma śladu. Ale można tryb Return to factory service mode ustawić i przycisk się zachowuje jak bez kabelka.
Programuje się tak jak na tych szarych grafikach na Ali w zależności od trybu. Ja to robiłem na wyczucie.
A mając kabelek zamontowany z trybem wyłączaj po starcie auta można później na światłach z timerem wyłączyć silnik poprzez wciśnięcie przycisku? Czy po automatycznym wyłączeniu przycisk nie reaguje na nasze wciskanie?
Rozumiem, że instrukcja i "akcesoria" do demontażu panelu są umieszczone w paczce?
-
- Posty: 851
- Rejestracja: 09 sie 2017, 21:00
- Samochód: Skoda
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 28 razy
Re: Ateca, 1.5 TSI DSG - 2021– pierwsze wrażenia
Mozna wylaczyc. Instrukcji nie ma jest na yt. A akcesoria niby sa ale sa zbedne bo wszystko robisz rekoma wyrywajac panel z zatrzaskow