Strona 3 z 3

Re: Seat drive profile - warto?

: 23 sie 2022, 23:47
autor: Rafiner
Dla mnie dopłacanie bez sensu. Nie używam, podobnie jak łopatek. Ja to mam w FR. Do normalnej jazdy wystarczy tryb D, czasem przy wyprzedzaniu klikam drążkiem w dół na S, ale po manewrze zpowrotem D.
Pokrętło trybów jako główną funkcje to wygląd, bo wypełnia panel przy DSG i zbiera kurz.

Re: Seat drive profile - warto?

: 24 sie 2022, 0:13
autor: coulomb
Zastanawiałem się nad zamówieniem, ale ostatecznie zrezygnowałem. Dla wersji FWD, bez DCC uznałem, że nie warto (zysk w postaci zmiany oporu kierownicy i trybu Eco jakoś nie wydawał mi się wart ponad tysiąc zł.

Dla mnie Drive Profile miałby sens, gdyby miał jakieś konfigurowalne ustawienia reakcji skrzyni DSG - coś pomiędzy D a S (jakoś wciąż nie mogę się przyzwyczaić do jazdy na D z 1500 obr./min., natomiast S wydaje się zbyt paliwożerne - dodatkowo obawiam się, czy ciągła jazda na S nie byłaby argumentem ASO przeciwko mnie w przypadku awarii DSG.)

Na razie jeżdżę cały czas na D i zmieniam na S kiedy chcę dynamiczniej wyprzedzić. Wracam na D po zakończeniu wyprzedzania. Dobra, jeszcze jedna sytuacja kiedy wrzucam S - przy podjeździe pod strome wzniesienia.

W przypadku nie wybrania Drive Profile nie ma tam żadnej pustki czy zaślepki - jest po prostu prostokątne wgłębienie, w które np. idealnie wpasowywuje się kluczyk. Ja trzymam tam np. monety.

Re: Seat drive profile - warto?

: 24 sie 2022, 0:23
autor: Misiek
coulomb pisze:
24 sie 2022, 0:13
...
jakoś nie wydawał mi się wart ponad tysiąc zł.
...
To Twoje pieniądze, ale z drugiej strony, co to jest tysiąc w stosunku do 130 - 140 tys i do tego na wiele lat użytkowania. Jak nie masz napędu na 4 koła (Offroad i Snow) i nie widzisz sensu trybu Eco, to być może faktycznie szkoda pieniędzy, ale ja nie wyobrażam sobie (jeszcze nie mając auta !) żeby czegoś takiego nie było, nawet jeżeli w Xperience jest za darmo.

Re: Seat drive profile - warto?

: 24 sie 2022, 19:19
autor: tomal218
coulomb pisze:
24 sie 2022, 0:13
Zastanawiałem się nad zamówieniem, ale ostatecznie zrezygnowałem. Dla wersji FWD, bez DCC uznałem, że nie warto (zysk w postaci zmiany oporu kierownicy i trybu Eco jakoś nie wydawał mi się wart ponad tysiąc zł.

Dla mnie Drive Profile miałby sens, gdyby miał jakieś konfigurowalne ustawienia reakcji skrzyni DSG - coś pomiędzy D a S (jakoś wciąż nie mogę się przyzwyczaić do jazdy na D z 1500 obr./min., natomiast S wydaje się zbyt paliwożerne - dodatkowo obawiam się, czy ciągła jazda na S nie byłaby argumentem ASO przeciwko mnie w przypadku awarii DSG.)

Na razie jeżdżę cały czas na D i zmieniam na S kiedy chcę dynamiczniej wyprzedzić. Wracam na D po zakończeniu wyprzedzania. Dobra, jeszcze jedna sytuacja kiedy wrzucam S - przy podjeździe pod strome wzniesienia.

W przypadku nie wybrania Drive Profile nie ma tam żadnej pustki czy zaślepki - jest po prostu prostokątne wgłębienie, w które np. idealnie wpasowywuje się kluczyk. Ja trzymam tam np. monety.
można własne ustawiania wstawić i ten tysiak to nie tylko za pokrętło ale o tym już było może i się nie opłaca ale warto :D pozdro