ATECA czy inne auto? rozważania zmierzające do wyboru ;)
-
- Administrator
- Posty: 732
- Rejestracja: 13 lis 2016, 13:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Volvo V90
- Podziękował: 775 razy
- Otrzymał podziękowań: 80 razy
Re: ATECA czy inne auto? rozważania zmierzające do wyboru ;)
DCC:
W Atece też możesz mieć DCC, za 3370 zł (od wersji Style i tylko w 4x4).
W Atece też możesz mieć DCC, za 3370 zł (od wersji Style i tylko w 4x4).
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3727
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: ATECA czy inne auto? rozważania zmierzające do wyboru ;)
DOC jest to aktywne zawieszenie. Dostają się razem z mapą silnika. A dokładnie uprawiasz pokrętło ma sport to masz szybką reakcję na gaz i bardzo sztywne zawieszenie, ustawiam na normal to płynnie zmienia biegi i komfortowo wybiera nierówności na drodze.
- Hiszpanka
- Posty: 90
- Rejestracja: 17 cze 2017, 23:27
- Lokalizacja: Barcin k.Bydgoszczy
- Samochód: Ateca Xcellence 1.4 TSI, DSG, 4Drive, Samoa Orange
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: ATECA czy inne auto? rozważania zmierzające do wyboru ;)
A na "chłopski" rozum, to DCC jest tak samo potrzebne jak napęd 4drive.
Jednemu niezbędne, innym się nie przyda
Kiedy biadoliłem mojemu sprzedawcy, że krótko po (mocno opóźnionym) odbiorze auta pojawiły się nowe opcje np. silinik 2.0 TSI, elektrycznie regulowane fotele i zawieszenie DCC i, że najchętniej to bym mu oddał to odebrane i zamienił na inną wersję skwitował to krótko:
2.0 TSI - owszem zapewne byłoby warto, bo do ATECI 1.4 jest troszeczkę za słaby zwłaszcza przy pełnym obciążeniu.
Elektrycznie regulowane fotele - niekoniecznie, bo i tak nie mają pamięci kierowcy / kluczyka i właściwie bez różnicy czy regulujemy 10s silniczkiem elektrycznym czy 10s ręcznie
DCC - ATECA ma zawieszenie raczej sztywne, pokonywanie zakrętów z dużą prędkością nie stanowi dla niej problemu, więc dodatkowe usztywnienie jest zbędne, chyba że chcemy często brać udział w wyścigach na torze gokartowym
Jednemu niezbędne, innym się nie przyda
Kiedy biadoliłem mojemu sprzedawcy, że krótko po (mocno opóźnionym) odbiorze auta pojawiły się nowe opcje np. silinik 2.0 TSI, elektrycznie regulowane fotele i zawieszenie DCC i, że najchętniej to bym mu oddał to odebrane i zamienił na inną wersję skwitował to krótko:
2.0 TSI - owszem zapewne byłoby warto, bo do ATECI 1.4 jest troszeczkę za słaby zwłaszcza przy pełnym obciążeniu.
Elektrycznie regulowane fotele - niekoniecznie, bo i tak nie mają pamięci kierowcy / kluczyka i właściwie bez różnicy czy regulujemy 10s silniczkiem elektrycznym czy 10s ręcznie
DCC - ATECA ma zawieszenie raczej sztywne, pokonywanie zakrętów z dużą prędkością nie stanowi dla niej problemu, więc dodatkowe usztywnienie jest zbędne, chyba że chcemy często brać udział w wyścigach na torze gokartowym
Ateca Xcellence | 1.4 Eco TSI 150 KM | DSG | 4 DRIVE | KH74YT | Alcantara Brown | Comfort Assistant Plus | Navi System Plus | Full Link| Alarm | Podgrzewana szyba| Elektryczna klapa | Ogrzewanie postojowe | 18" Performance MACHINED | Samoa Orange
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 09 lip 2017, 19:46
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Excelence 1.4 TSI DSG 4x4, Nevada White
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: ATECA czy inne auto? rozważania zmierzające do wyboru ;)
Hmm, mam teraz 4drive ( w poprzednim samochodzie z podobnym Nm nie miałem) i ten brak poślizgu przy energicznym ruszaniu z pod świateł na mokrej nawieżchni jest wręcz czarujący
- Joanka
- Posty: 98
- Rejestracja: 18 wrz 2017, 21:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Honda CR-V
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: ATECA czy inne auto? rozważania zmierzające do wyboru ;)
Dziękuję za odpowiedzi
Posiadanie napędu 4x4, też słyszałam, że działa najbardziej na podświadomość kierowcy
W takim razie pytanie - kto z Was ma DCC i czy jest odczuwalne jego posiadanie (oprócz odchudzonej kieszeni)??
Jutro zapytam też czy któreś z aut testowych ma toto zainstalowane?
Hiszpanka, musisz jak najszybciej sprzedać swoje autko i kupić kolejne nafaszerowane tego typu udogodnieniami
Posiadanie napędu 4x4, też słyszałam, że działa najbardziej na podświadomość kierowcy
W takim razie pytanie - kto z Was ma DCC i czy jest odczuwalne jego posiadanie (oprócz odchudzonej kieszeni)??
Jutro zapytam też czy któreś z aut testowych ma toto zainstalowane?
Hiszpanka, musisz jak najszybciej sprzedać swoje autko i kupić kolejne nafaszerowane tego typu udogodnieniami
- Janisz
- Posty: 665
- Rejestracja: 20 maja 2017, 14:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI 150KM DSG 4drive
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: ATECA czy inne auto? rozważania zmierzające do wyboru ;)
Ja miałem okazję testować zawieszenie DCC we wspomnianym przeze mnie wcześniej VW Arteon, Jak dla mnie rewelacja. Teraz jakbym brał na nowo Atece zmieniłbym silnik na 2.0 i dorzucił DCC. Pytanie jak DCC będzie się zachowało w Atece. To trzeba by przetestować.
Pamiętajcie, że wybór napędu 4drive niesie za sobą nie tylko sam napęd a i wielowahaczowe zawieszenie z tyłu + skrzynie DSG znoszącą większy moment. Włączanie się do ruchu z napędem 4drive jest rewelacyjne
Pamiętajcie, że wybór napędu 4drive niesie za sobą nie tylko sam napęd a i wielowahaczowe zawieszenie z tyłu + skrzynie DSG znoszącą większy moment. Włączanie się do ruchu z napędem 4drive jest rewelacyjne
- Joanka
- Posty: 98
- Rejestracja: 18 wrz 2017, 21:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Honda CR-V
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: ATECA czy inne auto? rozważania zmierzające do wyboru ;)
Hej, w takim razie dopytam wszystkiego jutro podczas jazd, ciekawe swoją drogą jaką mają opinię w tym temacie doradcy w salonie, czy będą chcieli "opchnąć" dodatkowy element wyposażenia/ceny , czy solidnie doradzą zgodnie z oczekiwaniami klienta?
Dziękuję wszystkim za pomoc i życzę Wam miłego dnia
Janisz, wersja chyba Xcellence?
Dziękuję wszystkim za pomoc i życzę Wam miłego dnia
Janisz, wersja chyba Xcellence?