Odbiór – jak sprawdzić czy jest np. cały „Comfort Assistant Plus”? "preinstalacja do montażu haka"?
- tomal218
- Posty: 920
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Odbiór – jak sprawdzić czy jest np. cały „Comfort Assistant Plus”? "preinstalacja do montażu haka"?
Produkcja 30 .11.2017 rok modelowy 2018 tez mam
oso soplón !!!
- michal 76
- Posty: 573
- Rejestracja: 07 maja 2017, 10:04
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Samochód: Seat Ateca 1.4 DSG XCELLENCE 4 Drive VW Passat
- Podziękował: 77 razy
- Otrzymał podziękowań: 145 razy
Re: Odbiór – jak sprawdzić czy jest np. cały „Comfort Assistant Plus”? "preinstalacja do montażu haka"?
Preinstalację haka możesz bardzo łatwo sprawdzić. Otwierasz bagażnik po prawej stronie w tapicerce jest miejsce które możesz otworzyć żeby wymienić żarówki. Otwierasz to i powinno być widać wiązki przewodów idące do góry. Jak spojrzysz w górę z tego samego miejsca w elementach plastikowych masz otwory. Jak przez nie zajrzysz będziesz widział moduł haka.Frodo pisze: ↑12 sty 2019, 19:51Witajcie, w poniedziałek mam odebrać Atecę. Czy macie może pomysł jak najlepiej sprawdzić czy są rzeczy, które nie są łatwo widoczne, szczególnie 1) „Comfort Assistant Plus” (w zamówieniu jest kod PDW, ale nie wiem czy coś takiego będzie na naklejce), 2) preinstalacja do montażu haka (w zamówieniu kod WRP), 3) Alarm. Pewnie takie rzeczy jak DCC, FullLink czy kamery 360 najłatwiej sprawdzić w menu, prawda?
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 12 paź 2020, 21:25
- Samochód: Ateca Exc, 1.5tsi DSG, Velvet Red, 2020 przed lift
- Podziękował: 51 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: Odbiór – jak sprawdzić czy jest np. cały „Comfort Assistant Plus”? "preinstalacja do montażu haka"?
Jakieś doświadczenia na co zwrócić ogólnie uwagę przy odbiorze auta?
Zdarzało się, że bylo coś nie tak?
U mnie już lada chwila
Zdarzało się, że bylo coś nie tak?
U mnie już lada chwila
-
- Posty: 673
- Rejestracja: 24 cze 2019, 23:55
- Samochód: inne
- Podziękował: 15 razy
- Otrzymał podziękowań: 29 razy
Re: Odbiór – jak sprawdzić czy jest np. cały „Comfort Assistant Plus”? "preinstalacja do montażu haka"?
Według mnie w głównej mierze powłoka lakiernicza, wnętrze czy nie ma zarysowań jakiś, które warto zawsze dopisać do protokołu odbioru.
-
- Administrator
- Posty: 732
- Rejestracja: 13 lis 2016, 13:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Volvo V90
- Podziękował: 775 razy
- Otrzymał podziękowań: 80 razy
Re: Odbiór – jak sprawdzić czy jest np. cały „Comfort Assistant Plus”? "preinstalacja do montażu haka"?
Taka prosta rzecz, ale sprawdzić VIN…
I warto się upewnić, że wszystkie dodatkowe rzeczy, które były domawiane (szczególnie te, których nie widać) faktycznie są.
I warto się upewnić, że wszystkie dodatkowe rzeczy, które były domawiane (szczególnie te, których nie widać) faktycznie są.
- Grz_Bo
- Posty: 449
- Rejestracja: 15 lis 2020, 8:48
- Samochód: Seat Leon
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 163 razy
Re: Odbiór – jak sprawdzić czy jest np. cały „Comfort Assistant Plus”? "preinstalacja do montażu haka"?
Wydrukuj sobie konfigurację w formie listy i leć od góry czy wszystko się zgadza.Mar pisze:Jakieś doświadczenia na co zwrócić ogólnie uwagę przy odbiorze auta?
Zdarzało się, że bylo coś nie tak?
U mnie już lada chwila
Pozdrawiam,
Grzegorz