Pepeg pisze: ↑22 mar 2019, 10:34
Przy podpisaniu umowy dostajesz harmonogram płatność i nie ma tam żadnego podsumowania. To o czym mówisz jest w stymulacji i nie jest ona w żaden sposób wiążąca. Poza tym jak się zmieni wibor to się można tym harmonogramem tylko podetrzeć.
Zaczynam sie zastanawiac, czy pracujesz w VW Group, czy po prostu nie czytasz dokumentow - ale przez takie podejscie do tematu tracimy wszycy, a firma typu VW Group moze sobie robic co chce.
Symulacja sklada sie z dwoch stron - pierwsza to podsumowanie, ktore zaraz wkleje, druga, to Harmonogram spłat. nie ma dwoch roznych dokumentow, wystarczy popatrzec na numeracje stron. Po co to czepianie sie szczegolow?
Natomiast jak sie zmieni Wibor, to oczywiscie ze roznica jest, czy kwota laczna to 103% czy 106% wartosci auta, bo od tej kwoty zwieksza sie wartosc stop procentowych.
I symulacja jest o tyle wiazaca, ze na jej podstawie klient podejmuje decyzje. Jesli SAM nie zsumuje oplat, bo tabelka podaje BŁĘDNĄ SUMĘ, to moze uznac, ze za auto o wartosci 100.000 zł zaplaci 102 tys zl a naprawde zaplaci 106 tys,
@Frodo "Symulacja Leasingowa od Volkswagen Financial Sevices" - w ramach symulacji wliczyli do raty koszt ubezpieczenia, za które pewnie można zapłacić osobno; ja zrezygnowałem; przy czym na mojej symulacji było jasno napisane "Ubezpieczenie finansowane umową" i "Rata ubezpieczeniowa" zarówno netto jak i brutto...
No wlasnie to nieprawda - po pierwsze zrezygnowac standardowo nie mozna w tej ofercie ktora ja dostalem (chociaz nigdzie nie ma jej w dokumentach poza ta symulacją - w umowie jej brak), ale to nie ma znaczenia czy mozna czy nie - wazne, ze jest tak jak mowisz, ze wliczyli sobie to do raty, ale w podumowaniu tego nie ujeli. Patrz nastepny post.