Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.

Dyskusje techniczne na temat silników benzynowych
Rafiner
Posty: 814
Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
Podziękował: 87 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy

Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.

Post autor: Rafiner »

Co nie zmienia faktu, że ACT i żeglowanie to ecogówno typu S/S.


Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy.

Sponsor

Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.

Sponsor


PeeM
Posty: 1
Rejestracja: 12 paź 2023, 8:13
Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI DSG7 FR
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.

Post autor: PeeM »

Cześć, chyba i ja mam problem z tym trybem dwucylindrowym :(
Zauważyłem drgania/wibracje samochodu podczas spokojnego przyspieszania lub utrzymywania prędkości tuż przed zmianami biegów z 3-4 i 4-5 przy ok 1900-2000 obr. w momencie załączonego trybu dwóch cylindrów.

Takie objawy tylko przy niewielkich prędkościach od 10 do 60 km/h. Powyżej 60km/h załączenie się trybu dwucylindrowego praktycznie nieodczuwalne.

Ma ktoś z Was podobne obserwacje? Co z tym zrobić? Zgłaszać w aso czy się "przyzwyczaić"?

Aktualny przebieg 6 tys. km
Seat Ateca FL 1.5 TSI DSG7 150KM FR 2023

ODPOWIEDZ