Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
- tomal218
- Posty: 923
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Cześć za pół roku kończy się gwarancją wiec zacząłem obserwować nasłuchiwać moje autko i zauważyłem stuki przy niskich prędkościach z komory silnika dzieje się tak przy gwałtownym hamowaniu do zera wjechanie w większą dziurę i podczas zmiany biegów z 1-2 z 2-3 i odwrotnie(manualna zmiana na D nie występuje ) oczywiście słychać to tylko przy otwartym oknie i nie jest to ACT
Czy Wy tez tak macie ?
Czy Wy tez tak macie ?
Ostatnio zmieniony 15 sie 2021, 17:05 przez tomal218, łącznie zmieniany 1 raz.
oso soplón !!!
-
- Posty: 339
- Rejestracja: 27 maja 2018, 21:08
- Samochód: Seat Leon FR
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Była na to akcja naprawcza, ale dla 1.4 122/125KM i 2.0.
Z czasem pojawia się luz między ramieniem siłownika, a ramieniem zaworu upustowego. Miałem to w Leonie i w ramach akcji naprawczej zakładali taki "klips", który eliminował luz. Coś takiego:
https://www.google.com/url?sa=i&url=htt ... AdAAAAABAj
Natomiast turbina i siłownik w 1.4 150KM są inne i dla tego silnika chyba nie ma takiego klipsa, tylko producent zaleca wymianę siłownika.
https://www.golfmk7.com/forums/index.ph ... ps.340805/
Tu chyba to połączenie jest już poprawione, za to luz i grzechotanie pojawia się w samym siłowniku.
Samochód jest jeszcze na gwarancji, więc zgłaszaj to od razu.
Z czasem pojawia się luz między ramieniem siłownika, a ramieniem zaworu upustowego. Miałem to w Leonie i w ramach akcji naprawczej zakładali taki "klips", który eliminował luz. Coś takiego:
https://www.google.com/url?sa=i&url=htt ... AdAAAAABAj
Natomiast turbina i siłownik w 1.4 150KM są inne i dla tego silnika chyba nie ma takiego klipsa, tylko producent zaleca wymianę siłownika.
https://www.golfmk7.com/forums/index.ph ... ps.340805/
Tu chyba to połączenie jest już poprawione, za to luz i grzechotanie pojawia się w samym siłowniku.
Samochód jest jeszcze na gwarancji, więc zgłaszaj to od razu.
- Ocena: 5.26%
-
- Posty: 381
- Rejestracja: 24 lip 2019, 10:17
- Samochód: LEON FR 2.0 TSI 190
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Tak "subtelnie" pracuje skrzynia DSG i ASO oczywiście twierdzi ze to naturalna jej pracatomal218 pisze: ↑14 sie 2021, 11:59Cześć za pół roku kończy się gwarancją wiec zacząłem obserwować nasłuchiwać moje autko i zauważyłem stuki przy niskich prędkościach z komory silnika dzieje się tak przy gwałtownym hamowaniu do zera wjechanie w większą dziurę i podczas zmiany biegów z 1-2 z 2-3 i odwrotnie(manualna zmiana na D nie występuje ) oczywiście słychać to tylko przy otwartym oknie i nie jest to ACT
Czy Wy tez tak macie ?
- Za ten post autor mczelny2401 otrzymał podziękowanie:
- tomal218 (16 sie 2021, 9:14)
- Ocena: 5.26%
- tomal218
- Posty: 923
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Puki co mój patent działa ,oczywiście ze to zgłoszę ale na razie nie mam czasu na pierdoły
oso soplón !!!
- tomal218
- Posty: 923
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Tak mój telefon poprawia niefartownie hehe to nie dyktando a jak tobie to przszkadza to ignoruj moje posty
oso soplón !!!
-
- Posty: 339
- Rejestracja: 27 maja 2018, 21:08
- Samochód: Seat Leon FR
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Obawiam się, że ten patent nie podziałą zbyt długo, ze względu na temperatury jakie w tym miejscu panują
Poza tym on tylko eliminuje grzechotanie, ale jeżeli to rzeczywiście ten problem z siłownikiem, to z tego co czytałem w 1.4 150KM on może po prostu z czasem przestać działać. Dlatego biorąc pod uwagę jak długo może trwać "przekonanie" serwisu, że jednak jest usterka, lepiej zgłosić to od razu.
- tomal218
- Posty: 923
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Spoko myślisz ze by im powiedzieć co jest grane czy czekać na diagnozęFelix pisze: ↑16 sie 2021, 9:26Obawiam się, że ten patent nie podziałą zbyt długo, ze względu na temperatury jakie w tym miejscu panują
Poza tym on tylko eliminuje grzechotanie, ale jeżeli to rzeczywiście ten problem z siłownikiem, to z tego co czytałem w 1.4 150KM on może po prostu z czasem przestać działać. Dlatego biorąc pod uwagę jak długo może trwać "przekonanie" serwisu, że jednak jest usterka, lepiej zgłosić to od razu.
oso soplón !!!
-
- Posty: 339
- Rejestracja: 27 maja 2018, 21:08
- Samochód: Seat Leon FR
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Zależy na ile są ogarnięci - każdy serwis jest jednak trochę inny.
Może najpierw zgłoś normalnie i zobacz co powiedzą. Jak będą kręcić, to może im wyciągnąć tą sprawę.
Niestety nie wiem, czy dla wersji 150KM było na to TPI, bo w sumie najlepiej byłoby znać jego numer, żeby się na niego powołać.
Może najpierw zgłoś normalnie i zobacz co powiedzą. Jak będą kręcić, to może im wyciągnąć tą sprawę.
Niestety nie wiem, czy dla wersji 150KM było na to TPI, bo w sumie najlepiej byłoby znać jego numer, żeby się na niego powołać.