Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
- tomal218
- Posty: 923
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
jak aso sobie z tym nie poradzi to sam poprawie fabrykę
- Ocena: 5.26%
oso soplón !!!
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 07 sty 2018, 20:35
- Lokalizacja: Mielec
- Samochód: ateca 1.4 TSI 150KM Style Rodium grey
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Dzięki za info. Ja zgłosiłem ten temat do ASO i jeszcze czekam na odpowiedź. Zobaczymy co z tego wyjdzie.tomal218 pisze: ↑17 sie 2021, 20:00Hi byłem u znajomego mechanika widział co się dzieje i powiedział ze nie powinno tak być bo z czasem się to wyrobi jeszcze bardziej (wiadomo) ,podzwonił po warsztatach gdzie regeneruje turbosprężarki i diagnoza ta sama nie powinno tak być a przynajmniej panowie jak regenerują turbo to eliminują jakiekolwiek luzy ale jest możliwość ze vag puścił to w obieg i się udało nikt się nie skarży więc nie ma problemu
- Ocena: 5.26%
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 07 sty 2018, 20:35
- Lokalizacja: Mielec
- Samochód: ateca 1.4 TSI 150KM Style Rodium grey
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Po zgłoszeniu tego tematu do ASO wraz z nagranymi przeze mnie filmikami dostałem taką odpowiedź:GregorK3 pisze: ↑17 sie 2021, 21:40Dzięki za info. Ja zgłosiłem ten temat do ASO i jeszcze czekam na odpowiedź. Zobaczymy co z tego wyjdzie.tomal218 pisze: ↑17 sie 2021, 20:00Hi byłem u znajomego mechanika widział co się dzieje i powiedział ze nie powinno tak być bo z czasem się to wyrobi jeszcze bardziej (wiadomo) ,podzwonił po warsztatach gdzie regeneruje turbosprężarki i diagnoza ta sama nie powinno tak być a przynajmniej panowie jak regenerują turbo to eliminują jakiekolwiek luzy ale jest możliwość ze vag puścił to w obieg i się udało nikt się nie skarży więc nie ma problemu
"Co do dźwigni przy turbinie to luz musi wstępować by siłownik mógł prawidłowo pracować. Przy turbinie panuje wysoka temperatura, która powoduje zmianę objętości elementów i mogłoby dojść do zatarcia pewnych mechanizmów lub mogłyby one niewłaściwie pracować i regulować wydatek turbiny. Począwszy od silnika 1,2 TSI, te luzy na nastawniku występują. Nie mamy żadnych akcji fabrycznych od producenta, więc traktujemy to jako normalną cechę produktu."
Byłeś @tomal218 może już z tym tematem w ASO? A jeśli tak to czy coś stwierdzili podobnie jak u mnie w związku z tym tematem?
- tomal218
- Posty: 923
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Hi nie bylem bede to załatwiał we wrześniu ,no to nie fajnie się zachowali fachowcy z aso bo mogli przynajmniej nawalić smaru hehe dam znać jak bede coś wiedziałGregorK3 pisze: ↑22 sie 2021, 21:51Po zgłoszeniu tego tematu do ASO wraz z nagranymi przeze mnie filmikami dostałem taką odpowiedź:GregorK3 pisze: ↑17 sie 2021, 21:40Dzięki za info. Ja zgłosiłem ten temat do ASO i jeszcze czekam na odpowiedź. Zobaczymy co z tego wyjdzie.tomal218 pisze: ↑17 sie 2021, 20:00
Hi byłem u znajomego mechanika widział co się dzieje i powiedział ze nie powinno tak być bo z czasem się to wyrobi jeszcze bardziej (wiadomo) ,podzwonił po warsztatach gdzie regeneruje turbosprężarki i diagnoza ta sama nie powinno tak być a przynajmniej panowie jak regenerują turbo to eliminują jakiekolwiek luzy ale jest możliwość ze vag puścił to w obieg i się udało nikt się nie skarży więc nie ma problemu
"Co do dźwigni przy turbinie to luz musi wstępować by siłownik mógł prawidłowo pracować. Przy turbinie panuje wysoka temperatura, która powoduje zmianę objętości elementów i mogłoby dojść do zatarcia pewnych mechanizmów lub mogłyby one niewłaściwie pracować i regulować wydatek turbiny. Począwszy od silnika 1,2 TSI, te luzy na nastawniku występują. Nie mamy żadnych akcji fabrycznych od producenta, więc traktujemy to jako normalną cechę produktu."
Byłeś @tomal218 może już z tym tematem w ASO? A jeśli tak to czy coś stwierdzili podobnie jak u mnie w związku z tym tematem?
oso soplón !!!
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 07 sty 2018, 20:35
- Lokalizacja: Mielec
- Samochód: ateca 1.4 TSI 150KM Style Rodium grey
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Ok. Czekamy na info po Twojej wizycie w ASOtomal218 pisze: ↑25 sie 2021, 9:04Hi nie bylem bede to załatwiał we wrześniu ,no to nie fajnie się zachowali fachowcy z aso bo mogli przynajmniej nawalić smaru hehe dam znać jak bede coś wiedziałGregorK3 pisze: ↑22 sie 2021, 21:51Po zgłoszeniu tego tematu do ASO wraz z nagranymi przeze mnie filmikami dostałem taką odpowiedź:
"Co do dźwigni przy turbinie to luz musi wstępować by siłownik mógł prawidłowo pracować. Przy turbinie panuje wysoka temperatura, która powoduje zmianę objętości elementów i mogłoby dojść do zatarcia pewnych mechanizmów lub mogłyby one niewłaściwie pracować i regulować wydatek turbiny. Począwszy od silnika 1,2 TSI, te luzy na nastawniku występują. Nie mamy żadnych akcji fabrycznych od producenta, więc traktujemy to jako normalną cechę produktu."
Byłeś @tomal218 może już z tym tematem w ASO? A jeśli tak to czy coś stwierdzili podobnie jak u mnie w związku z tym tematem?
- tomal218
- Posty: 923
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Dzisiaj mialem wizytę w aso No i oczywiście tłumaczenie blebleble odpowiedz kierownika ze tak ma być hehe z czym się nie zgodziłem i zażądałem przesmarowania oczywiście przesmarowali (ponoć )jutro sprawdzę i dam fotkęGregorK3 pisze: ↑25 sie 2021, 20:22Ok. Czekamy na info po Twojej wizycie w ASOtomal218 pisze: ↑25 sie 2021, 9:04Hi nie bylem bede to załatwiał we wrześniu ,no to nie fajnie się zachowali fachowcy z aso bo mogli przynajmniej nawalić smaru hehe dam znać jak bede coś wiedziałGregorK3 pisze: ↑22 sie 2021, 21:51
Po zgłoszeniu tego tematu do ASO wraz z nagranymi przeze mnie filmikami dostałem taką odpowiedź:
"Co do dźwigni przy turbinie to luz musi wstępować by siłownik mógł prawidłowo pracować. Przy turbinie panuje wysoka temperatura, która powoduje zmianę objętości elementów i mogłoby dojść do zatarcia pewnych mechanizmów lub mogłyby one niewłaściwie pracować i regulować wydatek turbiny. Począwszy od silnika 1,2 TSI, te luzy na nastawniku występują. Nie mamy żadnych akcji fabrycznych od producenta, więc traktujemy to jako normalną cechę produktu."
Byłeś @tomal218 może już z tym tematem w ASO? A jeśli tak to czy coś stwierdzili podobnie jak u mnie w związku z tym tematem?
oso soplón !!!
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 07 sty 2018, 20:35
- Lokalizacja: Mielec
- Samochód: ateca 1.4 TSI 150KM Style Rodium grey
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Tak myślałem, że ASO właśnie tak zareaguje jak i mi wcześniej odpisali. Tak ma być wg nich i tyle Wrzuć koniecznie fotkę jak to przesmarowali.
- tomal218
- Posty: 923
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
ok jutro zrobięGregorK3 pisze: ↑05 gru 2021, 19:22Tak myślałem, że ASO właśnie tak zareaguje jak i mi wcześniej odpisali. Tak ma być wg nich i tyle Wrzuć koniecznie fotkę jak to przesmarowali.
oso soplón !!!
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 13 wrz 2020, 21:59
- Samochód: 308 SW --> ateca
- Podziękował: 14 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Niechce wam psuć waszych teori spiskowych ale trochę z tym luzem maja racje metal się pod wpływem temp rozszerza i jak by to ciaśniej spaowne bylo to mogło by się okazać że będą waliły tabuny klientów którym się to zatarło...
Co do smaru jak to ma tylko wyeliminować suche stukanie to wolal bym spróbować tam pod tego segera wpakować oring gumowy zeby poprzecznie napiąć trochę wtedy nie będzie dzwonic...
Pytanie czy opór oringu nie będzie miał wpływu na działanie...
Co do smaru... moze miedziany? Używa się przy smarowaniu pewnych elementów przy hamulcach...
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Co do smaru jak to ma tylko wyeliminować suche stukanie to wolal bym spróbować tam pod tego segera wpakować oring gumowy zeby poprzecznie napiąć trochę wtedy nie będzie dzwonic...
Pytanie czy opór oringu nie będzie miał wpływu na działanie...
Co do smaru... moze miedziany? Używa się przy smarowaniu pewnych elementów przy hamulcach...
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
- tomal218
- Posty: 923
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4
Guma się wytopi są podkładki i klipsy specjalnie do tego ale auto jest na gwarancji wiec lepiej jak by aso to zrobiło a nie zrobi z tym nic bo się nic nie dzieje wiec trzeba poprawić fabrykę chyba ze komuś to nie przeszkadzavioox pisze: ↑05 gru 2021, 22:31Niechce wam psuć waszych teori spiskowych ale trochę z tym luzem maja racje metal się pod wpływem temp rozszerza i jak by to ciaśniej spaowne bylo to mogło by się okazać że będą waliły tabuny klientów którym się to zatarło...
Co do smaru jak to ma tylko wyeliminować suche stukanie to wolal bym spróbować tam pod tego segera wpakować oring gumowy zeby poprzecznie napiąć trochę wtedy nie będzie dzwonic...
Pytanie czy opór oringu nie będzie miał wpływu na działanie...
Co do smaru... moze miedziany? Używa się przy smarowaniu pewnych elementów przy hamulcach...
Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
oso soplón !!!