Metaliczne stuki z komory silnika 1.4

Dyskusje techniczne na temat silników benzynowych
Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 917
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4

Post autor: tomal218 »

jak aso sobie z tym nie poradzi to sam poprawie fabrykę 8-)
Za ten post autor tomal218 otrzymał podziękowanie:
Rafiner (17 sie 2021, 23:04)
Ocena: 5.26%


oso soplón !!! :lol:

Sponsor

Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4

Sponsor


GregorK3
Posty: 68
Rejestracja: 07 sty 2018, 20:35
Lokalizacja: Mielec
Samochód: ateca 1.4 TSI 150KM Style Rodium grey
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4

Post autor: GregorK3 »

tomal218 pisze:
17 sie 2021, 20:00
GregorK3 pisze:
16 sie 2021, 22:12
tomal218 pisze:
16 sie 2021, 21:48

Jak dla mnie to nie ma być luzów jutro zadzwonię do warsztatu gdzie regenerują turbiny i zapytam co o tym sadza
Ok. Daj znać przy okazji co się dowiedziałeś.
Hi byłem u znajomego mechanika widział co się dzieje i powiedział ze nie powinno tak być bo z czasem się to wyrobi jeszcze bardziej (wiadomo) ,podzwonił po warsztatach gdzie regeneruje turbosprężarki i diagnoza ta sama nie powinno tak być a przynajmniej panowie jak regenerują turbo to eliminują jakiekolwiek luzy ale jest możliwość ze vag puścił to w obieg i się udało nikt się nie skarży więc nie ma problemu :D
Dzięki za info. Ja zgłosiłem ten temat do ASO i jeszcze czekam na odpowiedź. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Za ten post autor GregorK3 otrzymał podziękowanie:
tomal218 (17 sie 2021, 21:44)
Ocena: 5.26%

GregorK3
Posty: 68
Rejestracja: 07 sty 2018, 20:35
Lokalizacja: Mielec
Samochód: ateca 1.4 TSI 150KM Style Rodium grey
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4

Post autor: GregorK3 »

GregorK3 pisze:
17 sie 2021, 21:40
tomal218 pisze:
17 sie 2021, 20:00
GregorK3 pisze:
16 sie 2021, 22:12


Ok. Daj znać przy okazji co się dowiedziałeś.
Hi byłem u znajomego mechanika widział co się dzieje i powiedział ze nie powinno tak być bo z czasem się to wyrobi jeszcze bardziej (wiadomo) ,podzwonił po warsztatach gdzie regeneruje turbosprężarki i diagnoza ta sama nie powinno tak być a przynajmniej panowie jak regenerują turbo to eliminują jakiekolwiek luzy ale jest możliwość ze vag puścił to w obieg i się udało nikt się nie skarży więc nie ma problemu :D
Dzięki za info. Ja zgłosiłem ten temat do ASO i jeszcze czekam na odpowiedź. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Po zgłoszeniu tego tematu do ASO wraz z nagranymi przeze mnie filmikami dostałem taką odpowiedź:
"Co do dźwigni przy turbinie to luz musi wstępować by siłownik mógł prawidłowo pracować. Przy turbinie panuje wysoka temperatura, która powoduje zmianę objętości elementów i mogłoby dojść do zatarcia pewnych mechanizmów lub mogłyby one niewłaściwie pracować i regulować wydatek turbiny. Począwszy od silnika 1,2 TSI, te luzy na nastawniku występują. Nie mamy żadnych akcji fabrycznych od producenta, więc traktujemy to jako normalną cechę produktu."

Byłeś @tomal218 może już z tym tematem w ASO? A jeśli tak to czy coś stwierdzili podobnie jak u mnie w związku z tym tematem?

Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 917
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4

Post autor: tomal218 »

GregorK3 pisze:
22 sie 2021, 21:51
GregorK3 pisze:
17 sie 2021, 21:40
tomal218 pisze:
17 sie 2021, 20:00

Hi byłem u znajomego mechanika widział co się dzieje i powiedział ze nie powinno tak być bo z czasem się to wyrobi jeszcze bardziej (wiadomo) ,podzwonił po warsztatach gdzie regeneruje turbosprężarki i diagnoza ta sama nie powinno tak być a przynajmniej panowie jak regenerują turbo to eliminują jakiekolwiek luzy ale jest możliwość ze vag puścił to w obieg i się udało nikt się nie skarży więc nie ma problemu :D
Dzięki za info. Ja zgłosiłem ten temat do ASO i jeszcze czekam na odpowiedź. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Po zgłoszeniu tego tematu do ASO wraz z nagranymi przeze mnie filmikami dostałem taką odpowiedź:
"Co do dźwigni przy turbinie to luz musi wstępować by siłownik mógł prawidłowo pracować. Przy turbinie panuje wysoka temperatura, która powoduje zmianę objętości elementów i mogłoby dojść do zatarcia pewnych mechanizmów lub mogłyby one niewłaściwie pracować i regulować wydatek turbiny. Począwszy od silnika 1,2 TSI, te luzy na nastawniku występują. Nie mamy żadnych akcji fabrycznych od producenta, więc traktujemy to jako normalną cechę produktu."

Byłeś @tomal218 może już z tym tematem w ASO? A jeśli tak to czy coś stwierdzili podobnie jak u mnie w związku z tym tematem?
Hi nie bylem bede to załatwiał we wrześniu ,no to nie fajnie się zachowali fachowcy z aso bo mogli przynajmniej nawalić smaru hehe dam znać jak bede coś wiedział
oso soplón !!! :lol:

GregorK3
Posty: 68
Rejestracja: 07 sty 2018, 20:35
Lokalizacja: Mielec
Samochód: ateca 1.4 TSI 150KM Style Rodium grey
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4

Post autor: GregorK3 »

tomal218 pisze:
25 sie 2021, 9:04
GregorK3 pisze:
22 sie 2021, 21:51
GregorK3 pisze:
17 sie 2021, 21:40


Dzięki za info. Ja zgłosiłem ten temat do ASO i jeszcze czekam na odpowiedź. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Po zgłoszeniu tego tematu do ASO wraz z nagranymi przeze mnie filmikami dostałem taką odpowiedź:
"Co do dźwigni przy turbinie to luz musi wstępować by siłownik mógł prawidłowo pracować. Przy turbinie panuje wysoka temperatura, która powoduje zmianę objętości elementów i mogłoby dojść do zatarcia pewnych mechanizmów lub mogłyby one niewłaściwie pracować i regulować wydatek turbiny. Począwszy od silnika 1,2 TSI, te luzy na nastawniku występują. Nie mamy żadnych akcji fabrycznych od producenta, więc traktujemy to jako normalną cechę produktu."

Byłeś @tomal218 może już z tym tematem w ASO? A jeśli tak to czy coś stwierdzili podobnie jak u mnie w związku z tym tematem?
Hi nie bylem bede to załatwiał we wrześniu ,no to nie fajnie się zachowali fachowcy z aso bo mogli przynajmniej nawalić smaru hehe dam znać jak bede coś wiedział
Ok. Czekamy na info po Twojej wizycie w ASO :)

Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 917
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4

Post autor: tomal218 »

GregorK3 pisze:
25 sie 2021, 20:22
tomal218 pisze:
25 sie 2021, 9:04
GregorK3 pisze:
22 sie 2021, 21:51


Po zgłoszeniu tego tematu do ASO wraz z nagranymi przeze mnie filmikami dostałem taką odpowiedź:
"Co do dźwigni przy turbinie to luz musi wstępować by siłownik mógł prawidłowo pracować. Przy turbinie panuje wysoka temperatura, która powoduje zmianę objętości elementów i mogłoby dojść do zatarcia pewnych mechanizmów lub mogłyby one niewłaściwie pracować i regulować wydatek turbiny. Począwszy od silnika 1,2 TSI, te luzy na nastawniku występują. Nie mamy żadnych akcji fabrycznych od producenta, więc traktujemy to jako normalną cechę produktu."

Byłeś @tomal218 może już z tym tematem w ASO? A jeśli tak to czy coś stwierdzili podobnie jak u mnie w związku z tym tematem?
Hi nie bylem bede to załatwiał we wrześniu ,no to nie fajnie się zachowali fachowcy z aso bo mogli przynajmniej nawalić smaru hehe dam znać jak bede coś wiedział
Ok. Czekamy na info po Twojej wizycie w ASO :)
Dzisiaj mialem wizytę w aso No i oczywiście tłumaczenie blebleble odpowiedz kierownika ze tak ma być hehe z czym się nie zgodziłem i zażądałem przesmarowania oczywiście przesmarowali (ponoć )jutro sprawdzę i dam fotkę
oso soplón !!! :lol:

GregorK3
Posty: 68
Rejestracja: 07 sty 2018, 20:35
Lokalizacja: Mielec
Samochód: ateca 1.4 TSI 150KM Style Rodium grey
Podziękował: 0
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4

Post autor: GregorK3 »

tomal218 pisze:
04 gru 2021, 16:23
GregorK3 pisze:
25 sie 2021, 20:22
tomal218 pisze:
25 sie 2021, 9:04

Hi nie bylem bede to załatwiał we wrześniu ,no to nie fajnie się zachowali fachowcy z aso bo mogli przynajmniej nawalić smaru hehe dam znać jak bede coś wiedział
Ok. Czekamy na info po Twojej wizycie w ASO :)
Dzisiaj mialem wizytę w aso No i oczywiście tłumaczenie blebleble odpowiedz kierownika ze tak ma być hehe z czym się nie zgodziłem i zażądałem przesmarowania oczywiście przesmarowali (ponoć )jutro sprawdzę i dam fotkę
Tak myślałem, że ASO właśnie tak zareaguje jak i mi wcześniej odpisali. Tak ma być wg nich i tyle :) Wrzuć koniecznie fotkę jak to przesmarowali.

Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 917
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4

Post autor: tomal218 »

GregorK3 pisze:
05 gru 2021, 19:22
tomal218 pisze:
04 gru 2021, 16:23
GregorK3 pisze:
25 sie 2021, 20:22


Ok. Czekamy na info po Twojej wizycie w ASO :)
Dzisiaj mialem wizytę w aso No i oczywiście tłumaczenie blebleble odpowiedz kierownika ze tak ma być hehe z czym się nie zgodziłem i zażądałem przesmarowania oczywiście przesmarowali (ponoć )jutro sprawdzę i dam fotkę
Tak myślałem, że ASO właśnie tak zareaguje jak i mi wcześniej odpisali. Tak ma być wg nich i tyle :) Wrzuć koniecznie fotkę jak to przesmarowali.
ok jutro zrobię ;)
oso soplón !!! :lol:

vioox
Posty: 228
Rejestracja: 13 wrz 2020, 21:59
Samochód: 308 SW --> ateca
Podziękował: 14 razy
Otrzymał podziękowań: 12 razy

Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4

Post autor: vioox »

Niechce wam psuć waszych teori spiskowych ale trochę z tym luzem maja racje metal się pod wpływem temp rozszerza i jak by to ciaśniej spaowne bylo to mogło by się okazać że będą waliły tabuny klientów którym się to zatarło...
Co do smaru jak to ma tylko wyeliminować suche stukanie to wolal bym spróbować tam pod tego segera wpakować oring gumowy zeby poprzecznie napiąć trochę wtedy nie będzie dzwonic...
Pytanie czy opór oringu nie będzie miał wpływu na działanie...

Co do smaru... moze miedziany? Używa się przy smarowaniu pewnych elementów przy hamulcach...

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
tomal218
Posty: 917
Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
Lokalizacja: BYTOM
Samochód: Seat Ateca MY18
Podziękował: 36 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy

Re: Metaliczne stuki z komory silnika 1.4

Post autor: tomal218 »

vioox pisze:
05 gru 2021, 22:31
Niechce wam psuć waszych teori spiskowych ale trochę z tym luzem maja racje metal się pod wpływem temp rozszerza i jak by to ciaśniej spaowne bylo to mogło by się okazać że będą waliły tabuny klientów którym się to zatarło...
Co do smaru jak to ma tylko wyeliminować suche stukanie to wolal bym spróbować tam pod tego segera wpakować oring gumowy zeby poprzecznie napiąć trochę wtedy nie będzie dzwonic...
Pytanie czy opór oringu nie będzie miał wpływu na działanie...

Co do smaru... moze miedziany? Używa się przy smarowaniu pewnych elementów przy hamulcach...

Wysłane z mojego SM-G991B przy użyciu Tapatalka
Guma się wytopi są podkładki i klipsy specjalnie do tego ale auto jest na gwarancji wiec lepiej jak by aso to zrobiło a nie zrobi z tym nic bo się nic nie dzieje wiec trzeba poprawić fabrykę chyba ze komuś to nie przeszkadza
oso soplón !!! :lol:

ODPOWIEDZ