No nie wydaje mi się, że jakoś spadło. Obecnie ciut niższe spalanie to jedynie zasługa jazdy na ciśnieniu 2,7 gdzie wcześniej jeździłem na 2,5. Ale różnice nie są jakieś duże
Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
-
OnlineJanisz
- Posty: 665
- Rejestracja: 20 maja 2017, 14:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI 150KM DSG 4drive
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
- tweety
- Posty: 56
- Rejestracja: 14 sie 2018, 10:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: ATECA FR 2.0 TSI DSG 4DRIVE
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
Ostatnio żaliłem się na duże spalanie na krótkiej trasie, więc dla odmiany wrzucam średnie z większego dystansu. Jest trochę lepiej, ale dalej szału nie ma... Dziś wyruszam w podróż ok. 3000km, licznik długookresowy zresetowany,zobaczymy ile uda się spalić na trasach europejskich.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 wrz 2018, 11:03
- Lokalizacja: Lodz
- Samochód: SEAT ATECA 2.0 TSI DSG 4DRIVE
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
Średnia z wyprawy do Francji nowym samochodem. trasa mieszana:
60% autostrady i drogi ekspresowe -prędkość zazwyczaj pomiędzy 110-170,
30% drogi "zwykle" - prędkości 50-80
okolu 10% miasta.
Niskie spalanie to głownie zasługa stałych prędkości, jakiekolwiek przyspieszanie robi wir (miałem średnia 18 z krótkiego dystansu okolu 20 km jak sprawdzałem prędkość maksymalna w Niemczech)
60% autostrady i drogi ekspresowe -prędkość zazwyczaj pomiędzy 110-170,
30% drogi "zwykle" - prędkości 50-80
okolu 10% miasta.
Niskie spalanie to głownie zasługa stałych prędkości, jakiekolwiek przyspieszanie robi wir (miałem średnia 18 z krótkiego dystansu okolu 20 km jak sprawdzałem prędkość maksymalna w Niemczech)
- pacho
- Posty: 44
- Rejestracja: 06 cze 2018, 15:34
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Seat Ateca Xcellence 2.0 TSI DSG 4drive
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
Moja ateca 2.0 tsi 4drive po 3800 km spaliła średnio 9,3 litra na 100 km. Jeżdżę 50% miasto i 50% trasa. Styl jazdy: normalny.
Uważam, że wynik całkiem niezły
Uważam, że wynik całkiem niezły
2.0 TSI, xcellence, 4drive, magnetic brown, elektryczna klapa, asystenci, elektryczny hak, pakiet zima
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 lip 2018, 13:18
- Lokalizacja: Warszawa / Kielce
- Samochód: Seat Ateca '18 4x4 190KM TSI DSG Xcellence
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
U mnie poniżej 10L/100KM niemożliwe zejść, a przebiegu mam już +4300 KM.
Jeżdżę w Warszawskich warunkach: bardzo dużo krótkich odcinków, korki, gęsto w światła, dłuższe trasy obecnie bardzo sporadycznie, natomiast co ciekawe - częściej muskam pedał gazu niż go dociskam, nawet często przełączam na tryb ECO w jeździe miejskiej, prawie nie wyłączam trybu "start-stop".
Jak ustawiam spalanie w danej chwili, to przy ruszaniu pokazuje +40 na zimnym silniku.
CO ROBIĘ NIE TAK, ŻE SPALANIE TAKIE WYSOKIE?
PS: ile Wam wychodzi KM do najechania na pełnym baku? U mnie 550 KM, a tankuję do odbicia automatycznego pistoletu, nie dolewam więcej.
Jeżdżę w Warszawskich warunkach: bardzo dużo krótkich odcinków, korki, gęsto w światła, dłuższe trasy obecnie bardzo sporadycznie, natomiast co ciekawe - częściej muskam pedał gazu niż go dociskam, nawet często przełączam na tryb ECO w jeździe miejskiej, prawie nie wyłączam trybu "start-stop".
Jak ustawiam spalanie w danej chwili, to przy ruszaniu pokazuje +40 na zimnym silniku.
CO ROBIĘ NIE TAK, ŻE SPALANIE TAKIE WYSOKIE?
PS: ile Wam wychodzi KM do najechania na pełnym baku? U mnie 550 KM, a tankuję do odbicia automatycznego pistoletu, nie dolewam więcej.
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 24 lip 2018, 7:39
- Lokalizacja: Kraków i okolice
- Samochód: Ateca Excellence 2.0 TSI 4drive
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
U mnie podobnie, jazda miejska w Krakowie. Z tym że ja raczej dociskam pedał gazu. Wydaję mi się że tryb eko to nie jest za dobry pomysł na miasto. W czasie dojazdu do świateł niepotrzebnie wrzuca na luz i wtedy zużywa paliwo. Lepiej hamować biegam, ja jeżdżę w mieście na S i D, pół na pół. Spalanie w mieście tak będzie wyglądało i nic z tym nie zrobisz.
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 lip 2018, 13:18
- Lokalizacja: Warszawa / Kielce
- Samochód: Seat Ateca '18 4x4 190KM TSI DSG Xcellence
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
Dzięki za info. Swoje nt. korków w Krakowie też wiem, tak więc nic tylko zostawiam na D skrzynię i jazda w miastoPepeg pisze: ↑24 wrz 2018, 14:37U mnie podobnie, jazda miejska w Krakowie. Z tym że ja raczej dociskam pedał gazu. Wydaję mi się że tryb eko to nie jest za dobry pomysł na miasto. W czasie dojazdu do świateł niepotrzebnie wrzuca na luz i wtedy zużywa paliwo. Lepiej hamować biegam, ja jeżdżę w mieście na S i D, pół na pół. Spalanie w mieście tak będzie wyglądało i nic z tym nie zrobisz.
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 07 paź 2018, 9:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Seat Ateca 1.4 Tsi 4Drive DSG
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
Panowie, waszym zdaniem 1.4 4drive a 2.0 4drive, oba w dag, jeśli by jeździć tak samo po miescie z ta sama dynamiką jaka roznica bedzie w spalaniu pomiedzy tymi dwoma silnikami 2-3l?
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 lip 2018, 13:18
- Lokalizacja: Warszawa / Kielce
- Samochód: Seat Ateca '18 4x4 190KM TSI DSG Xcellence
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
Nie umiem udzielić Ci dobrej odpowiedzi.PiotrekDriver pisze: ↑07 paź 2018, 13:01Panowie, waszym zdaniem 1.4 4drive a 2.0 4drive, oba w dag, jeśli by jeździć tak samo po miescie z ta sama dynamiką jaka roznica bedzie w spalaniu pomiedzy tymi dwoma silnikami 2-3l?
Natomiast ostatnio postanowiłem zaraz po uruchomieniu silnika wyłączać układ "start-stop", bo na dłuższą metę będzie to lepsze dla auta, natomiast wyjeżdżając nie daleko za miasto spalanie w trybie D pokazało mi 8 L / 100 km, co jest dla mnie satysfakcjonującym wynikiem.