Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
- l3niwi3c
- Posty: 312
- Rejestracja: 20 paź 2017, 7:40
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Ateca 1.4 TSI 150 KM XC
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
Czyli 1.4 XC jest bardziej komfortowy (lepiej znosi nierówności drogi) niż 2.0 FR. Dobrze rozumiem? (A nawet XC względem FR pomijając silnik)
Ateca XCELLENCE | 1.4 TSI 150KM FWD | DSG | Samoa Orange | Felgi 18 cali - PERFORMANCE 36/1| Alcantara Brown | Pakiet Comfort+ | COMFORT ASSISTANT | Podgrzewana przednia szyba | Alarm | Elektrycznie i Bezdotykowo otwierane drzwi bagażnika | Wirtualny kokpit
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 01 lut 2018, 18:23
- Samochód: Audi Q5
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
Różnica jest w tylnym zawieszeniu belka skrętna 4x2 i wielowachaczowe przy napedach 4x4. To jest ta różnica w prowadzeniu.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3725
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 88 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
To się zgadza . Jednak wielowachacz jest bardziej komfortowy to raczej belka jest bardziej sztywna, więc tutaj coś się nie zgadza.
- Janisz
- Posty: 665
- Rejestracja: 20 maja 2017, 14:34
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI 150KM DSG 4drive
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
Za to wielowahacz głośniej pracuje niż belka. Coś za coś.
-
- Posty: 166
- Rejestracja: 13 cze 2017, 14:32
- Lokalizacja: Łódź / Pabianice
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 tsi 190KM 4x4 Rodium Grey
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
Tak, aczkolwiek FRem na wiecej mozesz sobie w zakretach pozwolic, bo FR jest m.in nizszy wlasnie i sztywniejszy (pomijajac nawet 4x4)...
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 20 sty 2018, 19:08
- Samochód: ETAP KUPNA SUV'a
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
może ktoś posiada więcej zdjęć ze spalania? Przydałoby się więcej tych raportów bo stoję przed dylematem 2.0 a 1.4
pozdrawiam
pozdrawiam
- paprotek
- Posty: 501
- Rejestracja: 08 cze 2017, 6:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
Ja zdecydowałem się na 1.4, bo stwierdziłem że do miasta mi wystarczy. Zadecydowało też spalanie sporo mniejsze - tak podpowiadał rozsadek.RosePiereDoll pisze:może ktoś posiada więcej zdjęć ze spalania? Przydałoby się więcej tych raportów bo stoję przed dylematem 2.0 a 1.4
pozdrawiam
Później dostałem demo FR z 2.0 i spalanie już przestało być ważne Prawda jest taka że przed zakupem oszukiwałem się że spokojnie zejdę poniżej 10l/100km, ale obecnie przy przebiegu 900 km spalanie nie chce spaść i oscyluje w granicach 10-11l
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 20 sty 2018, 12:06
- Lokalizacja: Świdnik
- Samochód: Ateca xcl 2.0TSI DSG 4drive Cappuccino Baige
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
Ostatnio obejrzałem na youtubie dyskusje o silnikach TSI:RosePiereDoll pisze: ↑16 mar 2018, 23:29może ktoś posiada więcej zdjęć ze spalania? Przydałoby się więcej tych raportów bo stoję przed dylematem 2.0 a 1.4
pozdrawiam
Myśle że warto było. Dla mnie najważniejsza informacja była taka, że w TSI jest normą że silnik ma obroty 1,5 - 1,7 tys.
Wczoraj odebrałem auto i faktycznie DSG potrafiło byc na 7 biegu przy predkosci 80km/h. Zrozumialem dlaczego sa tak duże rozrzuty w spalaniu - u jednych 8l u innych 12, bo wynika to w duzej mierze ze stylu jazdy - wkrecasz na wysokie obroty - spalasz paliwo. W sumie nie nowość, ale ja zawsze balem sie tych niskich obrotów uważając że męczę silnik.
Wracajac do Twojego dylematu - miałem taki sam, ale nawet przez sekunde nie żałuje że zmieniłem zamowienie z 1.4 na 2.0.
Może spali 1litr wiecej moze 2 ale dynamika jazdy jest naprawde super. Komfort wyprzedzania bez koniecznosci wkrecania auta na wysokie obroty.
Reasumujac jesli stac Cie na 2.0 a dodatkowo zamierzasz jezdzic z duzym obciazeniem lub lubisz czasami dodac mocniej gazu to w zasadzie ja bym nie mial watpliwosci. 1.4 jest rowniez bardzo fajny ale cytujac moją żonę: "zapakujemy koty, zarcie na dzialkę, wsiądziemy w czwórkę i co??? bedziemy sie męczyć". Uwierzcie, to był dla mnie argument bo ja lubię czasami przycisnąć i wiem ze 1.4 dałby rade z nami, kotami i żarciem ale 2.0 zrobi to z większa gracją.
-
- Posty: 166
- Rejestracja: 13 cze 2017, 14:32
- Lokalizacja: Łódź / Pabianice
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 tsi 190KM 4x4 Rodium Grey
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Spalanie Ateca 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive
Mi wychodzi po miescie przy takim przebiegu jak Twoj (940km) miedzy 9,6-10,4 litra...paprotek pisze: ↑17 mar 2018, 9:04Ja zdecydowałem się na 1.4, bo stwierdziłem że do miasta mi wystarczy. Zadecydowało też spalanie sporo mniejsze - tak podpowiadał rozsadek.RosePiereDoll pisze:może ktoś posiada więcej zdjęć ze spalania? Przydałoby się więcej tych raportów bo stoję przed dylematem 2.0 a 1.4
pozdrawiam
Później dostałem demo FR z 2.0 i spalanie już przestało być ważne Prawda jest taka że przed zakupem oszukiwałem się że spokojnie zejdę poniżej 10l/100km, ale obecnie przy przebiegu 900 km spalanie nie chce spaść i oscyluje w granicach 10-11l
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka