Re: Nieszczelność w układzie dolotowym - Ateca 1.5 TSI DSG
: 09 gru 2022, 5:42
Cześć chłopaki!
Odebrałem wczoraj (tak, miało być 29 listopada, ale rozchorował się p. mechanik) Atecę z ASO po zainstalowaniu tej podkładki pod cięgno od turbo. Sprawdziłem ręką i wg mnie jest delikatny luz, ale nie taki jak był przed instalacją. Wtedy po prostu latało .
Po odpaleniu silniczka nie ma już żadnego dzyndzolenia, trzepotu i innego dzwonienia, a pozostał tylko dźwięk rozgrzewania GPF. Moim zdaniem jest lepiej, naprawdę polecam jak ktoś ma z tym problem to nie czekać tylko zgłaszać sprawę. Nawet miałem taką sytuację, że odpaliłem wozidło i nie rozgrzewał się GPF - piękna cicha praca silnika.
Niestety jak to bywa i np. u mnie w domu było mówione "jak nie urok to sraczka", pojawiły się inne problemy. Tym razem zaczęło się skrzypienie zawieszenia po stronie kierowcy z przodu przejeżdżając przez progi zwalniające. Brzmi to mniej więcej jak stara wersalka. Ręce i cycki opadają.
Odebrałem wczoraj (tak, miało być 29 listopada, ale rozchorował się p. mechanik) Atecę z ASO po zainstalowaniu tej podkładki pod cięgno od turbo. Sprawdziłem ręką i wg mnie jest delikatny luz, ale nie taki jak był przed instalacją. Wtedy po prostu latało .
Po odpaleniu silniczka nie ma już żadnego dzyndzolenia, trzepotu i innego dzwonienia, a pozostał tylko dźwięk rozgrzewania GPF. Moim zdaniem jest lepiej, naprawdę polecam jak ktoś ma z tym problem to nie czekać tylko zgłaszać sprawę. Nawet miałem taką sytuację, że odpaliłem wozidło i nie rozgrzewał się GPF - piękna cicha praca silnika.
Niestety jak to bywa i np. u mnie w domu było mówione "jak nie urok to sraczka", pojawiły się inne problemy. Tym razem zaczęło się skrzypienie zawieszenia po stronie kierowcy z przodu przejeżdżając przez progi zwalniające. Brzmi to mniej więcej jak stara wersalka. Ręce i cycki opadają.