W Auto hold jest to ciśnienie płynu hamulcowego wytworzone przez pompę hamulcową( i pośrednio przez Ciebie). Natomiast w ręcznym w zacisk hamulcowy wbudowany jest silniczek elektryczny, który w sposób mechaniczny (przekładnia śrubowa) dociska klocki do tarczy.
2 cylindry eco
- sailor 88
- Posty: 1379
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 86 razy
- Otrzymał podziękowań: 386 razy
Re: 2 cylindry eco
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3726
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: 2 cylindry eco
W AH ciśnienie z układu hamulcowego a w ręcznym silniczki elektryczne. AH działa na 4 koła a ręczny tylko tylna oś
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 47 razy
- tomal218
- Posty: 920
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: 2 cylindry eco
Tryb 2 cylindrowy czesto dziala ale wyswietlanie zalezy od tego co masz ustawiaone miedzy zegarami na wyswietlaczu ja mam predkosc wiec wyswietla sie eco a jak zmienie na spalanie to wyswietla tryb 2 cylindrowy
oso soplón !!!
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 mar 2018, 6:57
- Samochód: Seat Ateca 1.4 DSG XCELLENCE
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: 2 cylindry eco
Ja mam pytanie, które mi od jakiegoś czasu chodziło po głowie, czy te ten tryb eco nie wpływa negatywnie na żywotność silnika?
Bo jeśli więcej będą chodziły dwa cylindry a dwa inne mniej to wyjdzie różne zużycie podzespołów a nie wiem czy to dobrze;)
Panowie inżynierowie, ktoś rozwieje ewentualne obawy? No chyba, że przeniesiecie mnie do innego postu, który przegapiłem?:P
Bo jeśli więcej będą chodziły dwa cylindry a dwa inne mniej to wyjdzie różne zużycie podzespołów a nie wiem czy to dobrze;)
Panowie inżynierowie, ktoś rozwieje ewentualne obawy? No chyba, że przeniesiecie mnie do innego postu, który przegapiłem?:P
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 12 mar 2018, 9:19
- Samochód: Seat Ateca 1.4 TSI
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: 2 cylindry eco
Tyle było na pierwszej stronie tego tematu, nie wiem czy Cię to satysfakcjonuje:Patt pisze: ↑09 kwie 2018, 13:20Ja mam pytanie, które mi od jakiegoś czasu chodziło po głowie, czy te ten tryb eco nie wpływa negatywnie na żywotność silnika?
Bo jeśli więcej będą chodziły dwa cylindry a dwa inne mniej to wyjdzie różne zużycie podzespołów a nie wiem czy to dobrze;)
Panowie inżynierowie, ktoś rozwieje ewentualne obawy? No chyba, że przeniesiecie mnie do innego postu, który przegapiłem?:P
-
- Posty: 1138
- Rejestracja: 06 maja 2017, 10:28
- Lokalizacja: Oława
- Samochód: Seat Ateca 1.4TSI /KIA SPORTAGE MHEV 2022 BL
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: 2 cylindry eco
Ja słyszałem,że tłoki w trybie eco pracują normalnie,tylko nie dostaja mieszanki,więc zuzycie powinno byc jednakowe.
Seat Ateca 1.4 TSI DSG7 /KIA SPORTAGE MHEV 2022 BL
-
- Posty: 339
- Rejestracja: 27 maja 2018, 21:08
- Samochód: Seat Leon FR
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: 2 cylindry eco
Coś się na razie ten tryb Eco u mnie nie sprawdza. Włącza się właściwie jedynie przy hamowaniu silnikiem (co akurat jest bez sensu!).
Wczoraj udało mi się na chwilkę "włączyć" go, jadąc z jednostajną prędkością 70km/h w trybie sport (utrzymuje wyższe obroty silnika, przez co nie jest on obciążony). W normalnych warunkach (jazda po krajówce 90km/h, normalna jazda po mieście, nie wspominając już o jeździe S-ką lub autostradą) właściwie nigdy się nie włącza.
Nie wiem, czy coś nie tak u mnie z silnikiem, czy może po całkowitym dotarciu nieco się "rozluźni" i będzie lepiej. W tym momencie nawet na biegu jałowym pali więcej niż Leon 1.4 TSI 122km. W Atece przy wyłączonych wszystkich odbiornikach (klima itp.) waha się w granicach 0.6-0.7 l/h, w Leonie było to 0.4-0.5 l/h w takich samych warunkach.
Wczoraj udało mi się na chwilkę "włączyć" go, jadąc z jednostajną prędkością 70km/h w trybie sport (utrzymuje wyższe obroty silnika, przez co nie jest on obciążony). W normalnych warunkach (jazda po krajówce 90km/h, normalna jazda po mieście, nie wspominając już o jeździe S-ką lub autostradą) właściwie nigdy się nie włącza.
Nie wiem, czy coś nie tak u mnie z silnikiem, czy może po całkowitym dotarciu nieco się "rozluźni" i będzie lepiej. W tym momencie nawet na biegu jałowym pali więcej niż Leon 1.4 TSI 122km. W Atece przy wyłączonych wszystkich odbiornikach (klima itp.) waha się w granicach 0.6-0.7 l/h, w Leonie było to 0.4-0.5 l/h w takich samych warunkach.