Re: Biały dym 1.5 TSI
: 11 mar 2024, 14:58
Dzięki za pomoc. W takim razie temat jak narazie uważam za zamkniety zobaczymy co będzie jak będzie cieplej
Pierwsze w Polsce forum dyskusyjne fanów Seata Ateca i Cupry Ateca
https://www.ateca-klub.pl:443/forum/
https://www.ateca-klub.pl:443/forum/viewtopic.php?f=23&t=1904
Ja mam Fabie z 2008 roku, 192 tys przebiegu i oryginalne tłumiki, katalizator itp. Stad zalezy jak lezy, ale mi nic nie gnije, moze przez garażowanie. Teraz zona jezdzi od 4 lat.Lord M pisze: ↑10 mar 2024, 19:54…. Wydaje mi się, że kondensowanie się wilgoci w układzie wydechowym to taki urok VAGów. Miałem FabięII (1.4 MPI) i miałem tak samo i to do tego stopnia skraplała się wilgoć, że jak wyjechałem na rok za granicę to po powrocie w aucie które miało wtedy 25 tys km musiałem wymienić tłumik bo zgnił od środka. Może to też wynikać z konstrukcji wydechu i temperatury spalin….
Nie no pewnie jakbym jeździł moją Fabcią co jakiś czas to pewnie by mi tłumik nie zgnił. Tak jak napisałem - wyjechałem na długo i auto stało. Chciałem tylko unaocznić, że woda się zbiera w tłumiku i umie w najgorszym przypadku powodować rdzę, a po nagrzaniu tłumika jest usuwana razem z spalinami.Rafiner pisze: ↑11 mar 2024, 22:18Ja mam Fabie z 2008 roku, 192 tys przebiegu i oryginalne tłumiki, katalizator itp. Stad zalezy jak lezy, ale mi nic nie gnije, moze przez garażowanie. Teraz zona jezdzi od 4 lat.Lord M pisze: ↑10 mar 2024, 19:54…. Wydaje mi się, że kondensowanie się wilgoci w układzie wydechowym to taki urok VAGów. Miałem FabięII (1.4 MPI) i miałem tak samo i to do tego stopnia skraplała się wilgoć, że jak wyjechałem na rok za granicę to po powrocie w aucie które miało wtedy 25 tys km musiałem wymienić tłumik bo zgnił od środka. Może to też wynikać z konstrukcji wydechu i temperatury spalin….