Re: Tryby pracy DSG
: 10 paź 2018, 13:04
Chodzi przede wszystkim o to, żeby marki się nie "kanibalizowały", ale jednocześnie żeby klient i tak kupił VAGa, mając wybór różnych opcji w różnych cenach.
To trochę na zasadzie: mamy dla Ciebie Tiguana, który ma wszystkie opcje (chociaż nie do końca, bo akurat w Tiguanie nie ma kamer 360), ale jest najdroższy. Mamy też dla Ciebie Atecę i Skodę, które są tańsze od Tiguana, ale wycenione podobnie. Różnią się wyposażeniem, więc wybierz sobie co Ci bardziej pasuje.
Efekt jest taki, że człowiek i tak kupi tego VAGa, tylko będzie się gimnastykował co wziąć (przynajmniej ja tak miałem). Czy warto dopłacić 20tys do Tiguana? Czy jednak zrezygnować z kamer 360 i VC i wziąć Kuraka? A może jednak te kamery i VC się przydadzą, ale łączność z internetem nie będzie mi potrzebna i wezmę Atecę?
Nie rozumiem tylko jednego. Rzekomo Seat jest kierowany do "młodych i dynamicznych", a Skoda do statecznych ojców rodzin. Dlaczego więc Seat nie ma CarNetu (z którego jednak częściej będą korzystać młodzi), a Skoda go ma?
To trochę na zasadzie: mamy dla Ciebie Tiguana, który ma wszystkie opcje (chociaż nie do końca, bo akurat w Tiguanie nie ma kamer 360), ale jest najdroższy. Mamy też dla Ciebie Atecę i Skodę, które są tańsze od Tiguana, ale wycenione podobnie. Różnią się wyposażeniem, więc wybierz sobie co Ci bardziej pasuje.
Efekt jest taki, że człowiek i tak kupi tego VAGa, tylko będzie się gimnastykował co wziąć (przynajmniej ja tak miałem). Czy warto dopłacić 20tys do Tiguana? Czy jednak zrezygnować z kamer 360 i VC i wziąć Kuraka? A może jednak te kamery i VC się przydadzą, ale łączność z internetem nie będzie mi potrzebna i wezmę Atecę?
Nie rozumiem tylko jednego. Rzekomo Seat jest kierowany do "młodych i dynamicznych", a Skoda do statecznych ojców rodzin. Dlaczego więc Seat nie ma CarNetu (z którego jednak częściej będą korzystać młodzi), a Skoda go ma?