Wibracje 1.0
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 wrz 2024, 11:48
- Samochód: Seat Ateca Ref. 1.0 2024
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Wibracje 1.0
Witajcie, Ateca 1.0 manual 2024, coraz mocniej odczuwam na kierownicy wibracje szczególnie w przedziale 1500 - 2000 szczególnie na 5 i 6 biegu, czyli ok 50-70 km/h czy ktoś z forumowiczów może zaobserwował podobne zachowanie u siebie. I druga rzecz przy prędkościach powyżej 90tki na autostradzie czy eSce jeżeli asfalt nie jest idealnie gładki nierówności przenoszą się na drgania kierownicy, tu może ewentualnie wchodzić w grę wyważenie kół. Dzięki.
-
- Posty: 134
- Rejestracja: 25 paź 2022, 11:11
- Lokalizacja: Poznań
- Samochód: Seat Ateca Reference 1.0 TSI
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 10 cze 2024, 23:06
- Samochód: Seat Ateca 1.0 TSI/ Seat Altea 1.6 TDI
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Wibracje 1.0
Też Ateca 1.0 - u mnie brak wibracji, ale ja unikam jazdy w tym zakresie obrotów, przynajmniej gdy się raczej spieszę (spaczenie po turbo dieslach i problemach z kołem zamachowym). Inna sprawa to pytanie czy wspomniana przez Ciebie prędkość 50-70 jest już dobra dla 5 i 6 biegu ? Z tego co pamiętam, to też próbowałem ale obecnie unikam. Raz miałem takie wibracje na kierownicy (i nadal mam) na nowym moście w Toruniu, ale okazało się że wszyscy tak mają.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 wrz 2024, 11:48
- Samochód: Seat Ateca Ref. 1.0 2024
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Wibracje 1.0
Dzięki bardzo za odzew,
przy takich obrotach i prędkościach (może rzeczywiście bardziej 55-80) bieg 5 i 6 jest podpowiadany przez 'komputer' powyżej 2.2k zaczyna być już słychać silnik dlatego przy stałej prędkości wolę niższe obroty, a mam na codziennej trasie do pokonania kilka kilkukilometrowych ograniczeń w tym zakresie. Pozdrawiam.
przy takich obrotach i prędkościach (może rzeczywiście bardziej 55-80) bieg 5 i 6 jest podpowiadany przez 'komputer' powyżej 2.2k zaczyna być już słychać silnik dlatego przy stałej prędkości wolę niższe obroty, a mam na codziennej trasie do pokonania kilka kilkukilometrowych ograniczeń w tym zakresie. Pozdrawiam.