Oby tylko pozytywnie, bo wiesz, różnie z tymi rodzinami bywa : "Z rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciach".
Awaryjność 2.0 TSI
-
- Posty: 2825
- Rejestracja: 20 sie 2020, 21:30
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Ateca 1.5 DSG Xperience + Ford Galaxy
- Podziękował: 899 razy
- Otrzymał podziękowań: 1415 razy
Re: Awaryjność 2.0 TSI
Hmmm, to dziwne, u mnie działa normalnie
-
- Posty: 351
- Rejestracja: 30 kwie 2019, 19:15
- Lokalizacja: TG
- Samochód: Ateca 2.0 TSI FR DSG 4drive
- Podziękował: 232 razy
- Otrzymał podziękowań: 72 razy
Re: Awaryjność 2.0 TSI
Myślę, że ta informacja oraz Twoje wcześniejsze opisy, że obudowa skrzyni zrobiona jest z "szajsmetalu" skutecznie wyleczy wszystkich ze sprawdzania możliwości offroadowych Ateki
Dobrze, że uznali to i wykonali naprawę jako gwarancyjną, bo równie dobrze mogli iść w zaparte i wmawiać Ci, że przydzwoniłeś skrzynią gdzieś o jakiś kamień
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 wrz 2024, 12:30
- Samochód: Cupra Ateca
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Awaryjność 2.0 TSI
Skąd wiadomo na ile jest gwarancja na skrzynię?hunter123 pisze: ↑12 lip 2021, 17:45Po 46-ciu miesiącach całkowicie bezproblemowej i bezawaryjnej jazdy, w dniu dzisiejszym jadąc na myjnię, usłyszałem chrupnięcie, jakby cos uderzyło w podwozie. Po umyciu i przestawieniu auta zauważyłem (na suchej kostce) małą smugę. Początkowo myślełem, że to od klimy, ale po dotknieciu stwierdziłem, że to olej. Jako, że 30m obok myjni znajdował się zaprzyjaźniony warsztat samochodowy, podjechałem tam z niejakim niepokojem.
Auto poszło na podnośnik, osłonę silnika (stan nienaganny) odkręcono i diagnoza była szybka - skrzynia biegów rozwalona. Na liczniku 49kkm z małym ogonkiem.
Telefon do ubezpieczyciela i do ASO. Laweta przyjeżdża jutro rano i auto do serwisu. Szczęście w nieszczęściu to to, że awaria miała miejsce na 1.5 miesiąca przed upływem gwarancji...
Będę ciekawy reakcji serwisu i ubezpieczyciela...
Dodatkowy smaczek: dzisiaj rano spłaciłem kredyt i chciałem auto wystawić na sprzedaż...
-
- Posty: 1168
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowań: 75 razy
Re: Awaryjność 2.0 TSI
To skrzynia DQ 250 ?zozo15 pisze: ↑28 lis 2024, 16:57Skąd wiadomo na ile jest gwarancja na skrzynię?hunter123 pisze: ↑12 lip 2021, 17:45Po 46-ciu miesiącach całkowicie bezproblemowej i bezawaryjnej jazdy, w dniu dzisiejszym jadąc na myjnię, usłyszałem chrupnięcie, jakby cos uderzyło w podwozie. Po umyciu i przestawieniu auta zauważyłem (na suchej kostce) małą smugę. Początkowo myślełem, że to od klimy, ale po dotknieciu stwierdziłem, że to olej. Jako, że 30m obok myjni znajdował się zaprzyjaźniony warsztat samochodowy, podjechałem tam z niejakim niepokojem.
Auto poszło na podnośnik, osłonę silnika (stan nienaganny) odkręcono i diagnoza była szybka - skrzynia biegów rozwalona. Na liczniku 49kkm z małym ogonkiem.
Telefon do ubezpieczyciela i do ASO. Laweta przyjeżdża jutro rano i auto do serwisu. Szczęście w nieszczęściu to to, że awaria miała miejsce na 1.5 miesiąca przed upływem gwarancji...
Będę ciekawy reakcji serwisu i ubezpieczyciela...
Dodatkowy smaczek: dzisiaj rano spłaciłem kredyt i chciałem auto wystawić na sprzedaż...
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 24 lip 2019, 10:17
- Samochód: LEON FR 2.0 TSI 190
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 37 razy
-
- Posty: 1168
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowań: 75 razy
Re: Awaryjność 2.0 TSI
Ok dzięki. A śmiali się z DQ 200 że z papieru są a jak widzę na forach to uszkodzeń DQ 200 jest mniej jak innych.
-
- Posty: 907
- Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
- Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
- Podziękował: 111 razy
- Otrzymał podziękowań: 100 razy
Re: Awaryjność 2.0 TSI
Dawniej DSG i to zazwyczaj DQ250 byly w dieslach, a diesle robily glownie trasy, to byla wiadoma mala awaryjnosc.patryk7133 pisze: ↑28 lis 2024, 18:27Ok dzięki. A śmiali się z DQ 200 że z papieru są a jak widzę na forach to uszkodzeń DQ 200 jest mniej jak innych.
DQ200 byly w malych benzynach i troche w 1.6 tdi i jezdzily glownie na miejscu i w korkach to padaly.
Teraz VW laduje DQ381 wszedzie tj 1.5 tsi, 2.0 tsi, diesel 2.0 tdi to jest tego mnostwo, a ludzie tluka w korkach na miejscu to i tu zdazaja sie awarie.
Ja mam DQ200 i nie narzekam, kupilem swiadomie wiedzac co i jak, ale jakbym mial wybor to i tak bym wolal DQ381 jak w Tiguanie z 1.5 tsi.
Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy. Eko-pierdoly powyłączane.