Awaryjność 2.0 TSI
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 19 sie 2018, 16:39
- Samochód: Seat Ateca XC 2.0 TSI
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Awaryjność 2.0 TSI
Witam wszystkich forumowiczów i mam pytanko jak z awaryjnością Ateki z silnikiem 2.0 TSI bo takowy mam zamiar kupić po internecie krążą legendarne opowieści .Wiem tylko że silniki 1.4 TSI po 2013 roku są poprawione na tyle że można uznać za dobre silniki . A więc na co uważać czy biorą dużo oleju i jak to wygląda ogólnie proszę o wypowiedzi bo zamówienie tuż tuż.
- sailor 88
- Posty: 1416
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 94 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Awaryjność 2.0 TSI
Awaryjność dotyczyła wczesnych wersji tego silnika (EA288 I gen. i II gen.) Producent szybko poprawił silnik i w jednostce EA888 Gen.3 (2011-2015) zastosował już inne tłoki i podwyższający efektywność podwójny układ wtryskowy. Silnik wreszcie przestał zużywać olej i spalał jeszcze mniej paliwa, a co najważniejsze nie sprawiał już problemów użytkownikom. W kolejnym (EA888 Gen.3B) wprowadził cykl pracy Millera, jeszcze bardziej go usprawniając. Oba poprawione silniki uchodzą już za prawie całkowicie wolne od wad.sssebas78 pisze: ↑20 sie 2018, 10:56Witam wszystkich forumowiczów i mam pytanko jak z awaryjnością Ateki z silnikiem 2.0 TSI bo takowy mam zamiar kupić po internecie krążą legendarne opowieści .Wiem tylko że silniki 1.4 TSI po 2013 roku są poprawione na tyle że można uznać za dobre silniki . A więc na co uważać czy biorą dużo oleju i jak to wygląda ogólnie proszę o wypowiedzi bo zamówienie tuż tuż.
Czytaj więcej: https://www.wyborkierowcow.pl/wadliwy-s ... 88-porady/
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 19 sie 2018, 16:39
- Samochód: Seat Ateca XC 2.0 TSI
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Awaryjność 2.0 TSI
Tak tez myślałem że pierwsze jednostki 2.0 tsi były felerne tzw choroby wieku dziecięcego jechałem na jeżdzie testowej 2.0 TSI i TDI 190 KM w moim odczuciu żadnych wielkich zmian prócz że w dieslu deczko głośniej. Wybór padł na 2.0 TSI w moim odczuciu 1.4 TSI troszkę stęka na autostradzie przy 140km/h
- michal 76
- Posty: 576
- Rejestracja: 07 maja 2017, 10:04
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Samochód: Seat Ateca 1.4 DSG XCELLENCE 4 Drive VW Passat
- Podziękował: 77 razy
- Otrzymał podziękowań: 145 razy
Re: Awaryjność 2.0 TSI
1.4 TSI daje radę i nie ma wstydu, ale fakt dodatkowych koni nigdy za dużosssebas78 pisze: ↑20 sie 2018, 14:18Tak tez myślałem że pierwsze jednostki 2.0 tsi były felerne tzw choroby wieku dziecięcego jechałem na jeżdzie testowej 2.0 TSI i TDI 190 KM w moim odczuciu żadnych wielkich zmian prócz że w dieslu deczko głośniej. Wybór padł na 2.0 TSI w moim odczuciu 1.4 TSI troszkę stęka na autostradzie przy 140km/h
- sailor 88
- Posty: 1416
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 94 razy
- Otrzymał podziękowań: 420 razy
Re: Awaryjność 2.0 TSI
To stosunkowo nowa skrzynia, bo montowana dopiero od dwóch lat. Ma 7 biegów, "mokre" sprzęgła i jest zdolna przenosić moment do 420Nm. Na pewno lepsza od DQ 200 z "suchymi" sprzęgłami. A czy lepsza od DQ 250 (6-biegowa), którą zastąpiła i jak będzie z trwałością dopiero się okaże.
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3882
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Cupra Formentor 1.5 e-TSI ACT DSG7 150 KM
- Podziękował: 97 razy
- Otrzymał podziękowań: 167 razy
Re: Awaryjność 2.0 TSI
Mam kumpla który ma Audi z tą skrzynia i 150kkm na zegarkach. Ostatnio jechałem jego autem i według mnie zmienia biegi jak u mnie . Jednak taki przebieg niby nie duży ale niektóre skrzynię klękały przy takim nalocie. Mogę dodać jeszcze że kolegą jej zbytnio nie oszczędza.
- sticker
- Posty: 14
- Rejestracja: 28 lut 2018, 14:58
- Lokalizacja: wielkopolska
- Samochód: SEAT Ateca Xcellence 2.0 TSI 4x4 DSG7 Panorama hak
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Awaryjność 2.0 TSI
15,5 tys przejechanych km i póki co brak uwag. Wszystko jak w zegarku i instrukcji. 2.0 TSI działa bez zarzutu, a nie oszczędzam go Do skrzyni DSG też nie mogę się przyczepić.