Codzinnie sa gazowane auta jeszcze bardziej skomplikowane niz 1.5 tsi i nic sie nie dzieje. Ja mam gaz w Fabii 2 i fakt to prostsze jest, ale pod katem zasady dzialania jest takie same, tylko bardziej skomplikowane jest sterowanie, bo czujnikow jest duzo wiecej, gpf itp. Ale jest to przecwiczone i nie ma uwag. Auta chodza bez problemow.Kris_G pisze: ↑13 gru 2024, 9:25Patrząc na rozbudowany układ chłodzenia w 1.5 TSI, na budowę pompy wody, to ciężko mi przychodzi wizja że ktoś sobie w tym silniku tnie wąż wodny i wpina reduktor... Albo wkręca blachowkręty żywcem w podłogę bo trzeba przewody położyć od zbiornika do silnika...
Miałem kiedyś prostego Golfa III GTI z prostym 8-zaworowym 115KM silnikiem z instalacją gazową. 2 razy padły wtryski, wymiana filtrów, dodatkowy przegląd, zdaje się rozszerzone badanie techniczne, padnięcie cewek, dłuższe rozgrzewanie silnika... I gdy to teraz przełożymy na nowoczesny silnik 1.5 TSI to ja naprawdę zazdroszczę optymistycznego podejścia do życia ludziom którzy w to się dobrowolnie pakują.
I dodatkowe pytanie konkursowe: po założeniu instalacji gazowej ile błędów pokaże jakikolwiek czytnik kodów błędów?
Z tego co pokazuja na necie w EKG, to diesel 2.0 tdi jest tak pojeb…. pod katem oczujnikowania i ekopierdol, ze taki 1.5tsi nawet z gazem to pikus.
Ja robie w zakladzie gdzie maja bardzo duze doswiadczenie.