Re: Silnik 1.5TSI
: 20 wrz 2020, 11:20
Dodam że VAG do tej pory nie przygotował żadnego softu do silników DACA 1.5tsi...131KM więc chyba właściciele tych silników nie mają z nimi aż takich problemów...
Pierwsze w Polsce forum dyskusyjne fanów Seata Ateca i Cupry Ateca
https://www.ateca-klub.pl:443/forum/
https://www.ateca-klub.pl:443/forum/viewtopic.php?f=23&t=497
No tak ale podobno silnik 1.5 TSI 150KM DADA ma "zwykłą turbinę" a nie tą VTG ze zmienną geometrią łopatekKanisz pisze: ↑20 wrz 2020, 11:17Moja teoria na ten temat jest taka, że jest to kwestia nowej turbo sprężarki VTG, gdzie porównując zwykle silniki benzynowe wolnossace i te ze zwykłym turbo z WastGate bez BiTurbo do nowej wersji 1.5tsi DACA z VTG zauważyłem, że przy tych nowych silnikach z VTG turbo rozkręca się już zaraz powyżej 1300rpm i jak się rusza powoli lekko dodając gazu oraz puszczając odrazu sprzęgło a następnie też lekko odpuszcza się gaz wywołuje się tzw efekt kangura,
No właśnie ja pewien nie jestem dlatego napisałem cyt...
Napisze to tak mocno jak potrafie, ale zeby jeszcze bylo kulturalnie, ale nie bierz tego Kanisz do siebie, bo to nie zarzut w twoja strone: otoz do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic. Niektore żony przyzwyczajaja sie ze mąż je bije na powitanie jak wracaja z pracy. Ale to nie jest podejscie, ktore chcalbym widziec u powaznego producenta aut.
To u nas tak zrobili z Akademią Medyczną i dzięki temu teraz mamy Uniwersytet Medyczny, że podobno bardziej ważnie, donioślej brzmi, daje większy prestiż. Że niby akademia, to może być jazdy (szkoła) lub tańca.