Co w takim razie słychać w 2.0 TSI, bo też coś słychać po wyłączeniu silnikasailor88 pisze:Chłodzenie powietrza doładowującego w 2.0 TSI jest inne niż w pozostałych silnikach ....... dlatego też nie ma dodatkowej pompy elektrycznej w tym obiegu
Spalanie 1.4 TSI 150KM FWD
-
- Posty: 308
- Rejestracja: 30 kwie 2019, 19:15
- Lokalizacja: TG
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI DSG 4Drive
- Podziękował: 188 razy
- Otrzymał podziękowań: 52 razy
Re: Spalanie 1.4 TSI 150KM FWD
--
Jaca
Jaca
- tomal218
- Posty: 920
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Spalanie 1.4 TSI 150KM FWD
przecież w automacie nie ma pedału sprzęgła miedzy gazem a hamulcemsailor 88 pisze: ↑20 lip 2021, 13:46Mylisz dwie rzeczy, chłodzenie powietrza doładowującego silnik i chłodzenie turbosprężarki, która jest chłodzona olejem przepływającym przez nią, a w silnikach benzynowych dodatkowo włączona jest w obieg układu chłodzenia silnika w połączeniu z dodatkową pompą elektryczną lub bez niej. A współcześni producenci zmniejszają liczbę jakiejkolwiek ingerencji w funkcjonowanie auta, chcąc uczynić go maksymalnie bezobsługowym, czego z resztą oczekuje 90% klientów, tylko garstka rozkminia szczegóły. Myślisz, że jakaś na przykład bizneswoman nabywa auto i pierwsze co robi, to umawia się ze znajomą by omówić co dzieje się pod maską jej nowego nabytku??? Dla większości współczesnych kierowców sprzęgło to tylko pedał między gazem a hamulcem...Takie czasy...
oso soplón !!!
-
- Posty: 381
- Rejestracja: 24 lip 2019, 10:17
- Samochód: LEON FR 2.0 TSI 190
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 23 lis 2020, 20:37
- Samochód: Renault
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Spalanie 1.4 TSI 150KM FWD
Tak, ale jak się przegląda różnice między gen 2 i 3/3b to nikt nie wspomina o obcięciu chłodzenia turbo. Myślę, że nie przeszło by niezauważone.mczelny2401 pisze:To jest 2.0 tsi z czasów golfa VI
Ateca 2.0 tsi 4x4 preFL