Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
-
- Posty: 827
- Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
- Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
- Podziękował: 91 razy
- Otrzymał podziękowań: 89 razy
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
Co nie zmienia faktu, że ACT i żeglowanie to ecogówno typu S/S.
Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 paź 2023, 8:13
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI DSG7 FR
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
Cześć, chyba i ja mam problem z tym trybem dwucylindrowym
Zauważyłem drgania/wibracje samochodu podczas spokojnego przyspieszania lub utrzymywania prędkości tuż przed zmianami biegów z 3-4 i 4-5 przy ok 1900-2000 obr. w momencie załączonego trybu dwóch cylindrów.
Takie objawy tylko przy niewielkich prędkościach od 10 do 60 km/h. Powyżej 60km/h załączenie się trybu dwucylindrowego praktycznie nieodczuwalne.
Ma ktoś z Was podobne obserwacje? Co z tym zrobić? Zgłaszać w aso czy się "przyzwyczaić"?
Aktualny przebieg 6 tys. km
Zauważyłem drgania/wibracje samochodu podczas spokojnego przyspieszania lub utrzymywania prędkości tuż przed zmianami biegów z 3-4 i 4-5 przy ok 1900-2000 obr. w momencie załączonego trybu dwóch cylindrów.
Takie objawy tylko przy niewielkich prędkościach od 10 do 60 km/h. Powyżej 60km/h załączenie się trybu dwucylindrowego praktycznie nieodczuwalne.
Ma ktoś z Was podobne obserwacje? Co z tym zrobić? Zgłaszać w aso czy się "przyzwyczaić"?
Aktualny przebieg 6 tys. km
Seat Ateca FL 1.5 TSI DSG7 150KM FR 2023