Ja mam tak samo.Wszystko płynnie i cichutko,"niech zyje 1.4 TSI"!
Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
-
- Posty: 1138
- Rejestracja: 06 maja 2017, 10:28
- Lokalizacja: Oława
- Samochód: Seat Ateca 1.4TSI /KIA SPORTAGE MHEV 2022 BL
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
Seat Ateca 1.4 TSI DSG7 /KIA SPORTAGE MHEV 2022 BL
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 25 gru 2017, 19:53
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Samochód: Ateca 2.0 TSI 4drive
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
Wybaczcie, że się wtrącę: jak to jest z ACT w 2.0 tsi (AT)?
U mnie Eco pojawia się na dashu tylko gdy bezpośrednio wybiorę tryb Eco wybierakiem i odpuszczę gaz (ale to chyba co innego, bo to odłącza silnik od napędu). W pozostałych trybach nic ciekawego się nie dzieje. To jest jakoś transparentnie realizowane, czy w 2.0 tego nie ma? Instrukcja nie wyróżnia podziału na silniki w tej kwestii.
U mnie Eco pojawia się na dashu tylko gdy bezpośrednio wybiorę tryb Eco wybierakiem i odpuszczę gaz (ale to chyba co innego, bo to odłącza silnik od napędu). W pozostałych trybach nic ciekawego się nie dzieje. To jest jakoś transparentnie realizowane, czy w 2.0 tego nie ma? Instrukcja nie wyróżnia podziału na silniki w tej kwestii.
- sailor 88
- Posty: 1380
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 86 razy
- Otrzymał podziękowań: 386 razy
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
2.0 TSI nie posiada tego systemu! ACT występuje tylko w odmianach silników 1.4 i 1.5 TSI.
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 25 gru 2017, 19:53
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Samochód: Ateca 2.0 TSI 4drive
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
-
- Posty: 827
- Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
- Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
- Podziękował: 91 razy
- Otrzymał podziękowań: 89 razy
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
Przełącz skrzynie w S i posłuchaj. Delikatnie słychac.
Ja po gwarancji, albo w 5 roku po przeglądzie z 4 roku przeprogramowuje skrzynie, wyłączam żeglowanie, ACT i S/S.
Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy.
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 27 lis 2021, 16:53
- Samochód: Seat Ateca Style 1.5 TSI DSG
- Podziękował: 19 razy
- Otrzymał podziękowań: 16 razy
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
A dlaczego żeglowanie?
-
- Posty: 827
- Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
- Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
- Podziękował: 91 razy
- Otrzymał podziękowań: 89 razy
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
Bo jest chyba najglupsze z tego wszystkiego. To jest ciągłe wysprzeglanie, co jest fizycznym odłaczeniem sprzęgła i znowu załączeniem. Kazdy cykl, to scieranie tarczy sprzeglowej i kop na 2 mas. Bez celowe, probuj tak jezdzic na manualu, co chwila wysprzęglaj i zapinaj znowu.
Wiem ze nas to wali, bo nogami nie robie, ale niszczy sprzegło. Dlatego.
Wiem ze nas to wali, bo nogami nie robie, ale niszczy sprzegło. Dlatego.
Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy.
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3728
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy