Można zrobić wiele... problemem dla tych co chcą jest gwarancja.
Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
- Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
- Podziękował: 90 razy
- Otrzymał podziękowań: 89 razy
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
Ja mam przed liftem i mam zeglowanie na trybie D, ba E nie jezdze.
Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy.
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
- Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
- Podziękował: 90 razy
- Otrzymał podziękowań: 89 razy
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
Ja jestem 3,5 roku w gwarancji. Zakladam czekanie do przegladu na 4 rok, ale czasem jestem zdeterminowany zrobic wczesniej i zrobilbym to gdybym miał tunera na miejscu, a ze nie mam to opadaja emocje i czekam.
Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy.
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3727
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
To może coś na przeglądach aktualizowali bo nie było na pewno w pierwszych Atecach.
-
- Posty: 818
- Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
- Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
- Podziękował: 90 razy
- Otrzymał podziękowań: 89 razy
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
Ja końcem 2020 miałem sktualizowane optogramowanie infotozrywki, ze niby akcja serwisowa. Nic wiecej mi nie robili, za kazdym razem dprawdzali czy jest jakas akcja producenta, ale nie bylo poza tym radiowym.
Mam to od nowosci. Sprawdzalem dzisiaj ba S nie ma.
Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy.
-
- Posty: 2445
- Rejestracja: 20 sie 2020, 21:30
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Ateca 1.5 DSG Xperience + Ford Galaxy
- Podziękował: 749 razy
- Otrzymał podziękowań: 1204 razy
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
Mimo że temat wątku jest o trybie dwucylindrowym, to widzę że ostatnio wyraźnie zszedł na tryb inercyjny (według Seata), czyli "po polsku" żeglowanie. Chciałem przypomnieć, że instrukcja obsługi mówi :
"Włączanie trybu inercyjnego. Warunek : dźwignia w położeniu D, nachylenie terenu mniejsze niż 12 % i prędkość od 20 do 130 km/h. Delikatnie zdjąć nogę z gazu".
oraz :
"Jeżeli pojazd wyposażony jest w SEAT Drive Profile, tryb inercyjny można włączyć w profilach Normal, Eco oraz Individual. W trybie Eco inercja włącza się zawsze, kiedy spełnione są warunki do jej użycia (nachylenie terenu mniejsze niż 12 % i prędkość od 20 do 130 km/h), niezależnie od tego, jak delikatnie kierowca zdejmuje nogę z gazu".
To tak celem przypomnienia kto, kiedy i w jakiej wersji ma, a kto nie ma i komu się włącza, a komu nie.
"Włączanie trybu inercyjnego. Warunek : dźwignia w położeniu D, nachylenie terenu mniejsze niż 12 % i prędkość od 20 do 130 km/h. Delikatnie zdjąć nogę z gazu".
oraz :
"Jeżeli pojazd wyposażony jest w SEAT Drive Profile, tryb inercyjny można włączyć w profilach Normal, Eco oraz Individual. W trybie Eco inercja włącza się zawsze, kiedy spełnione są warunki do jej użycia (nachylenie terenu mniejsze niż 12 % i prędkość od 20 do 130 km/h), niezależnie od tego, jak delikatnie kierowca zdejmuje nogę z gazu".
To tak celem przypomnienia kto, kiedy i w jakiej wersji ma, a kto nie ma i komu się włącza, a komu nie.
Hmmm, to dziwne, u mnie działa normalnie
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3727
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
Zgadzam się z kolegą Misiek , jedynie zapis ten jest w aktualnej instrukcji a tponizej jest instrukcja z 2016.
-
- Posty: 2445
- Rejestracja: 20 sie 2020, 21:30
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Ateca 1.5 DSG Xperience + Ford Galaxy
- Podziękował: 749 razy
- Otrzymał podziękowań: 1204 razy
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
Czyli ciągle coś modyfikują i nie można nic generalizować (u mnie jest tak, a u kogo innego inaczej), a szukać konkretnych informacji WYŁĄCZNIE w instrukcji elektronicznej lub papierowej przeznaczonej tylko do własnej wersji, rocznika, MR'a.
Hmmm, to dziwne, u mnie działa normalnie
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3727
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
Na to wychodzi, kiedyś trzeba było czekać do liftingu albo na nowy model żeby coś się zmieniło.
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 10 cze 2022, 13:31
- Samochód: Ateca 1,5 DSG MJ 2023
- Podziękował: 6 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Re: Tryb 2 cylindrowy - buczenie i wibracje.
Instrukcje nie nadążają - to z mojego MJ:
Jeżeli pojazd wyposażony jest w SEAT Drive Profile››› strona 155, tryb inercyjny można włączyć w profilach Normal, Eco oraz Individual. W trybie Eco inercja włącza się zawsze,kiedy spełnione są warunki do jej użycia, niezależnie od tego, jak delikatnie kierowca zdejmuje nogę z gazu
najlepszy tekst można włączyć.... Ktoś próbował?
Według kodowania tryb inercyjny w moim aucie tylko w trybie ECO a instrukcja swoje...