Podłączyłem VCDSa i u mnie jest taki wybór.
Co ciekawe zakodowany mam "Włóknina" chociaż akumulator fabrycznie AGM.
Dzwoniłem do serwisu, sprawdzili po vin i potwierdzili, że był AGM. O co chodzi z tą Włókniną, co to za typ akumulatora?
Na próbę przekodowałem na Binarnie-AGM i sterownik to przykmjął. Na razie wróciłem do Włókniny.
Mam też możliwość wpisania kodu producenta, tak z palca, w adaptacjach i jeszcze wpisania pojemności w Ah.
Generalnie to mój akumulator jest raczej na wykończeniu, auto z 2016 roku. VCDS coś tam pomierzył, ale podjechałem do warsztatu, gdzie zmierzyli go testerem i wyszło ok 400A prądu rozruchowego z nominalnych 680A wg EN.
Aż się dziwię, że on jeszcze działa przy połowie prądu rozruchowego i temperaturach -15 st.
Ogólnie to zapisały się jakieś błędy zbyt niskiego napięcia w kilku modułach.
Co do numeru seryjnego w adaptacjach, to tak jak pisał Sailor mam tam same jedynki, chyba z 10.
Jeszcze raz zapytam, może ktoś mi pojaśni, o co chodzi z tą Włókniną i czy powinienem to zmieniać na Binarnie-AGM, jakbym wymieniał akumulator na nowy AGM?