Cupra Ateca Limited - przegrzanie skrzyni i słabe wyniki przyspieszenia 0-100 w teście na YT
: 01 wrz 2020, 13:53
Dziś pojawił się nowy polski test przyspieszeń 0-100 Cupry Ateca Limited z końcówki 2019 (więc rok modelowy 2020):
https://www.youtube.com/watch?v=kJreuxnyoZY
Auto w tej wersji powinno osiągać setkę w czasie 4,9 s, podobnie jak auta poliftowe. Swoją drogą Pertyn w jednym ze swoich testów wspominał, że auta z 2020 będę miały udoskonalony napęd 4x4, więc może stąd te lepsze czasy w porównaniu do starszych aut, które katalogowo miały 5,2 s do setki?
W każdym razie najlepszy czas jaki osiągnął testujący w trybie Cupra z wyłączonym ASR to 5,5 s. Nie wiem czy użyte było LC, ale sam film sugeruje, że tak. W dodatku po 5 przyspieszeniu, pojawiło się info o przegrzaniu skrzyni. Strasznie szybko, na typowym torze to by było może z 1 lub 2 okrążenia dynamicznej jazdy.
Zastanawiam się skąd tak marne wyniki. W starszych filmach, a więc i starszych autach, testerzy osiągali powtarzalne 5,1 s. Teraz teoretycznie powinno być lepiej, a jest wręcz gorzej. Jakieś pomysły?
https://www.youtube.com/watch?v=kJreuxnyoZY
Auto w tej wersji powinno osiągać setkę w czasie 4,9 s, podobnie jak auta poliftowe. Swoją drogą Pertyn w jednym ze swoich testów wspominał, że auta z 2020 będę miały udoskonalony napęd 4x4, więc może stąd te lepsze czasy w porównaniu do starszych aut, które katalogowo miały 5,2 s do setki?
W każdym razie najlepszy czas jaki osiągnął testujący w trybie Cupra z wyłączonym ASR to 5,5 s. Nie wiem czy użyte było LC, ale sam film sugeruje, że tak. W dodatku po 5 przyspieszeniu, pojawiło się info o przegrzaniu skrzyni. Strasznie szybko, na typowym torze to by było może z 1 lub 2 okrążenia dynamicznej jazdy.
Zastanawiam się skąd tak marne wyniki. W starszych filmach, a więc i starszych autach, testerzy osiągali powtarzalne 5,1 s. Teraz teoretycznie powinno być lepiej, a jest wręcz gorzej. Jakieś pomysły?