Jesteśmy sławni To kiedy wizyty w zakładach pracy?
jazda ATECA CUPRA-
- chris
- Posty: 410
- Rejestracja: 21 kwie 2018, 20:14
- Samochód: Cupra Ateca 2.0TSI 300KM
- Podziękował: 30 razy
- Otrzymał podziękowań: 67 razy
Re: jazda ATECA CUPRA-
Ku chwale naszego Forum
VW pokazał już oficjalnie T-Roc R 300KM i 4,9 s do 100km/h
Kolejny diabełek na kołach
Czyli napęd identyczny jak ten z Cupry ale przyśpieszenie ciut lepsze
Ciekawe ile będzie kosztowała ta mała bestia
https://www.netcarshow.com/volkswagen/2 ... r_concept/
- paprotek
- Posty: 501
- Rejestracja: 08 cze 2017, 6:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: jazda ATECA CUPRA-
Trochę takie Audi SQ2.
Jak by dawali za darmo to był brał, ale jednak wolę Formentora
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Jak by dawali za darmo to był brał, ale jednak wolę Formentora
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- hetman72
- Posty: 194
- Rejestracja: 23 paź 2018, 19:52
- Lokalizacja: Piła
- Samochód: Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: jazda ATECA CUPRA-
To kawał ładnego auta, nawet okazuje sie że są przyciski pod radiem.
Ja mogę tylko pokibicować Seatowi niezłego projektu, bo raczej to będzie samochód poza moimi możliwościami ale i tak fajny.
Seat ATECA FR 2.0 TSI DSG 4Drive Biały
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3728
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: jazda ATECA CUPRA-
Proszę nie robić bałaganu. To jest temat o Cuprze. O motoryzacji mamy inny wątek.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 29 sty 2018, 21:53
- Samochód: ATECA 2.0 TSI FR DSG7 4-DRIVE
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: jazda ATECA CUPRA-
Od ponad roku użytkuję Atecę FR TSI 2,0 4X4 DSG7 ostatnio miałem okazję więc przejechałem się Atecą Cuprą i moje wrażenia są następujące .
Dynamika auta jest oczywiście odczuwalnie lepsza auto przyspiesza lepiej i ma co nieco z wyścigówki . Ze względu na sportowy układ wydechowy w aucie jest głośniej w stosunku do 2,0TFSI 190Ps . Ateca jest dość wysoka i tak Cupra jak wersja normalna jest wrażliwa na podmuchy wiatru i po prostu się buja . Porównując wnętrze różnice wizualne są raczej niewielkie rzekł bym kosmetyczne . W prowadzeniu jak dla mnie różnicy wielkiej nie ma lub są bardzo niewielkie . W zasadzie obie wersje mają ten sam silnik 2.0 TSI tyle że Cupra ma duży intercooler , i turbinę . Jeśli ktoś ma fantazję ścigać się 2,0 TSI 190 z Cuprą z pewnością przegra tyle że poza tym miodem który widać jest odrobina dziekciu a jest nim druzgocząca różnica w spalaniu paliwa . W trybie sport moja ateca mieści się w 9 l przy normalnej dynamicznej jeździe Cupra przy mojej zabawie wychlała 18l/100 przy tym nie powiedział bym że jedzie dwa razy lepiej , za to pali właśnie tak . W pierwszej chwili miałem apetyt na przesiadkę z 190 na 300ps teraz nie widzę sensu by mieć głośniej w aucie ,które jedzie może ze 25% lepiej i pali o 100% więcej paliwa . Tym bardziej że co kawałek radar , drogi coraz bardziej zatłoczone a po naszych autostradach często sunie się z prędkością bliższą 90 niż temu co na niej wolno .
Na tym forum pewnie sporo fanatyków prędkości i mocy , tyle że każdy musi zdecydować sam czy chce mieć auto do podróżowania cicho wygodnie i ekonomicznie czy wyścigówkę do szpanowania małolatom . W każdym razie jako to drugie to bym wybrał raczej niższego Leona lub coś w tym stylu bo w cuprze te 300 kucy rozpędza może auto fajnie ale nic poza tym nie daje .
Dynamika auta jest oczywiście odczuwalnie lepsza auto przyspiesza lepiej i ma co nieco z wyścigówki . Ze względu na sportowy układ wydechowy w aucie jest głośniej w stosunku do 2,0TFSI 190Ps . Ateca jest dość wysoka i tak Cupra jak wersja normalna jest wrażliwa na podmuchy wiatru i po prostu się buja . Porównując wnętrze różnice wizualne są raczej niewielkie rzekł bym kosmetyczne . W prowadzeniu jak dla mnie różnicy wielkiej nie ma lub są bardzo niewielkie . W zasadzie obie wersje mają ten sam silnik 2.0 TSI tyle że Cupra ma duży intercooler , i turbinę . Jeśli ktoś ma fantazję ścigać się 2,0 TSI 190 z Cuprą z pewnością przegra tyle że poza tym miodem który widać jest odrobina dziekciu a jest nim druzgocząca różnica w spalaniu paliwa . W trybie sport moja ateca mieści się w 9 l przy normalnej dynamicznej jeździe Cupra przy mojej zabawie wychlała 18l/100 przy tym nie powiedział bym że jedzie dwa razy lepiej , za to pali właśnie tak . W pierwszej chwili miałem apetyt na przesiadkę z 190 na 300ps teraz nie widzę sensu by mieć głośniej w aucie ,które jedzie może ze 25% lepiej i pali o 100% więcej paliwa . Tym bardziej że co kawałek radar , drogi coraz bardziej zatłoczone a po naszych autostradach często sunie się z prędkością bliższą 90 niż temu co na niej wolno .
Na tym forum pewnie sporo fanatyków prędkości i mocy , tyle że każdy musi zdecydować sam czy chce mieć auto do podróżowania cicho wygodnie i ekonomicznie czy wyścigówkę do szpanowania małolatom . W każdym razie jako to drugie to bym wybrał raczej niższego Leona lub coś w tym stylu bo w cuprze te 300 kucy rozpędza może auto fajnie ale nic poza tym nie daje .
- paprotek
- Posty: 501
- Rejestracja: 08 cze 2017, 6:49
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: jazda ATECA CUPRA-
Czujecie coś w powietrzu?? To zdrowy rozsądek się unosi!
Oczywiście to co piszesz absolutnie ma dużo sensu, ale czasem decyzje podejmuje się nie głową, lecz innymi częściami ciała
Pewnie gdyby zrobić analizę SWOT zakupu takiej Cupry, to faktycznie w normalnych warunkach nie miałoby to sensu, ale nie wszyscy podchodzą zdrowo-rozsądkowo to zakupu auta, i czasem te 300 koni i sprint 5s do setki to wystarczający powód... choćby spalał 100% więcej i kosztował 50kzł więcej.
Oczywiście to co piszesz absolutnie ma dużo sensu, ale czasem decyzje podejmuje się nie głową, lecz innymi częściami ciała
Pewnie gdyby zrobić analizę SWOT zakupu takiej Cupry, to faktycznie w normalnych warunkach nie miałoby to sensu, ale nie wszyscy podchodzą zdrowo-rozsądkowo to zakupu auta, i czasem te 300 koni i sprint 5s do setki to wystarczający powód... choćby spalał 100% więcej i kosztował 50kzł więcej.
- zinger
- Posty: 439
- Rejestracja: 08 lis 2017, 10:09
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Ateca Xcl 1.4 DSG Samoa Orange
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: jazda ATECA CUPRA-
No wlasnie, za 200 mozna miec np wieksza, ladniejsza (IMHO) i pewnie lepiej wyposazona/wykonczona AR Stelvio, z tylko deczko slabszymi osiagami (o.5sek wg katalogu). I majac ok 200k do wydania i szukajac tego rodzaju auta, chyba poszedlbym w kierunku AR.