Od poniedziałku zacznie się kolejna walka.
ASO pewnie będzie chciało żebym oddał auto.
Puściłem już kolejna, czwartą, reklamacje do BOK Skody, napisałem do czeskiego producenta z prośbą o wsparcie no i kontaktowałem się z radcą prawnym, bo coś mi się wydaje, że sprawa zejdzie na taki tor...
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Seat Ateca 1,4 TSI 150 KM Nevada White wersja Style + Comfort+/Pakiet Zima/Full Link
Chyba jedno i drugie. Oszczędności są już wszędzie odczuwalne, a rok 2020 był dla każdej branży specyficzny. Octavia jest dzieckiem pandemi, która nawet tutaj dała się we znaki.
Nie bronię oczywiście producenta, ale w jakimś stopniu mogę to zrozumieć.
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Seat Ateca 1,4 TSI 150 KM Nevada White wersja Style + Comfort+/Pakiet Zima/Full Link
Współczucia, nawet nie możesz się samochodem nacieszyć, bo trudno mówić o radości kiedy co drugi dzień pojawia się jakiś problem..
Jestem ciekaw tylko co ugrasz i oby to było jak najwięcej.
Na razie za te miesiące walki i jeżdżenia do ASO dostanę bon na całkiem ładna sumę do wykorzystania na akcesoria i serwis. To ugrałem jak auto miało być sprawne.
Jednak teraz sprawa się nieco zmienia, bo problemy powróciły...
Fakt, że ciężko się cieszyć na codzień. Jak system działa to jest to naprawdę fajny samochód i można się zakochać, ale wystarczy jeden taki numer i cały czar pryska.
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Seat Ateca 1,4 TSI 150 KM Nevada White wersja Style + Comfort+/Pakiet Zima/Full Link
To prawda kolego. Sam jeździłem O4 i jest to bardzo fajne auto ale tak jak napisałeś. Jeżeli się nic nie dzieje. Życzę Ci powodzenia w usunięciu usterek na stałe.
Jest- Seat Ateca FL 1.5 TSI ACT DSG7 150KM Xperience
Był - Seat Ateca 1.4 TSI ACT DSG7 150KM Xcellence
Wydaje mi się, że w obecnych czasach i systemach gdzie w infotainment masz nawet regulację klimy, jazda bez tego elementu w praktyce uniemożliwia korzystanie z samochodu. Rzeczywiście rada prawny, albo jakaś kancelaria i działaj.
Zacznij rozmowę od Skody poinformuj że w albo przywrócą produkt do stanu zgodnego z specyfikacją albo chcesz go zamienić na wolny od wad lub zwrot pieniędzy.