Tył mi nie leży. No i ten tablet w środku à la Mazda…
Re: Seat Tarraco.
: 19 wrz 2018, 9:11
autor: chris
A mnie się podoba
Ładniejszy od Skody Kodiaq i Tiguana Allspace.
Sczególnie wnętrze prezentuje się nowocześnie.
A co do tabletu to cóż takie czasy i inaczej już nie będzie.
To samo z wirtualnymi zegarami
Linia boczna bardzo ładna
Będzie hit...
Re: Seat Tarraco.
: 19 wrz 2018, 9:40
autor: chris
Nareszcie...brawa dla Seata za regulację wysokości pasów bezpieczeństwa z przodu
W Atece bardzo by się przydała bo ja podczas jazdy testowej pasy miałem niestety trochę za nisko
Re: Seat Tarraco.
: 19 wrz 2018, 10:31
autor: Pepeg
No dupy nie urywa, ten tył jakiś taki ciężki, poza tym to wszystko już było. Oczekiwałem że stylistyką przebije kodiaqa, tak się wg mnie nie stało. Myślałem że Seat pójdzie w kierunku 20v20, niestety VW skrócił lejce.
Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka
Re: Seat Tarraco.
: 19 wrz 2018, 17:32
autor: Ziaren
Śliczny przód, ciekawie poprowadzona linia boczna.
Od tyłu natomiast wygląda jak żaba w cylindrze.
Środek - imitacja drewna, tablet z mercedesa. Tak trochę "wyglądam drogo ale nie dotykaj".
Nie jest źle... ale myślałem, że będzie lepiej. Może to i dobrze bo jeszcze bym na Atecę krzywo patrzył
IMO 6/10... ale chyba może się podobać.
PS: Chcę taki widok do naszego VC!
Re: Seat Tarraco.
: 03 gru 2018, 20:56
autor: Tepek
Jest już cennik i na tą chwilę jeszcze bez 2.0 tsi
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Seat Tarraco.
: 04 gru 2018, 10:41
autor: chris
Drogo
W dodatku silnik 1.5 TSI będzie dostępny w tym modelu tylko z manualną skrzynią biegów
Wychodzi ok. 20tys drożej od Ateci z tym samym silnikiem.
Tak na szybko policzyłem sobie konfigurację podobną do mojej Ateci (cennikowo kosztowała 138tys). Wyszło 150325 + ok. 7-8tys za DSG (w cenniku jest tylko 1.5 manual). Czyli doliczając DSG prawie dokładnie 20tys różnicy.
Kilka rzeczy na plus względem Ateci:
1. Isofix z przodu
2. Składany przedni fotel pasażera (do przewiezienia długich przedmiotów)
3. Pamięć dla elektrycznego fotela kierowcy
4. Podgrzewane fotele z tyłu
5. Tylna kanapa przesuwana i dzielona 40:20:40
6. Pełne światła LED z tyłu
7. Możliwość zamówienia DCC bez 4Drive
Na minus na pewno osiągi z tym samym silnikiem, ale masa robi swoje. 1.5 TSI o ponad sekundę wolniejszy do setki od Ateci.
Sporo rzeczy, za które w Atece trzeba dopłacać, w Tarraco jest w standardzie w Xcellence (VC, elektryczna klapa bagażnika, podwójna podłoga bagażnika itd.).
Zastanawiałem się, czy nie poczekać na cennik Tarraco przed odbiorem Ateci. Teraz nie żałuję, że nie czekałem...
Fajny samochód i mi osobiście bardziej się podoba niż Kodiaq. Ale jednak nadal to 20tys różnicy. A jak jeszcze doliczymy mocniejszy silnik, żeby zrównać osiągi, to wyjdzie jeszcze więcej. W Atece różnica między 1.4 DSG a 2.0 TSI to było koło 18tys z tego co pamiętam. Tu może być trochę mniej, bo nie ma zmiany zawieszenia z belki na wielowahacz.