Lokalizator to tylko dodatek do alarmu jedna z opcji, a sam alarm ma wszystkie funkcje takie jak fabrycznie montowany.
Czyli czujniki monitorujące wnętrze pojazdu czujnik wstrząsów, jak i czujnik nachylenia zabezpieczenie przed odholowaniem.
Ps:A taki lokalizator za 100 czy 200 złotych to tylko dla twojego dobrego samopoczucia, bo złodziej sygnał z takiego lokalizatora zakłóci zwykłym telefonem z antkiem to, co podałem w linku to bardziej zaawansowany sprzęt.
Spójrz jeszcze raz na mój edytowany post poprawiłem linki
Pozdrawiam.
Niefabryczny alarm w nowym Seacie
Regulamin forum
Tutaj można dyskutować na dowolny temat.
Prosimy jednak zachować kulturę i nie obrażać innych użytkowników.
Tutaj można dyskutować na dowolny temat.
Prosimy jednak zachować kulturę i nie obrażać innych użytkowników.
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 11 wrz 2017, 23:53
- Lokalizacja: Nowa Ruda i Ludwigshafen
- Samochód: Seat Ateca1,4 TSI DSG7 Xcellence Comfort+Assistant
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 47 razy
-
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 paź 2018, 13:00
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0TSI 4drive
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 8 razy
Re: Niefabryczny alarm w nowym Seacie
Dzieki wszystkim za informacje.
Mam ostatnie pytanie co do alarmu niefabrycznego. Czy kupując auto muszę powiadomić salon, że będę montował alarm niefabryczny czy mogę to zrobić po odbiorze auta bez ich wiedzy ? Rozumiem, że i tak jeśli instalacja będzie zrobiona niepoprawnie to może to być podstawą do utraty gwarancji jeśli coś się zacznie psuć z elektroniki. I odwrotnie, jeśli zrobię to w profesjonalnej firmie to wszystko powinno być ok.
Mam ostatnie pytanie co do alarmu niefabrycznego. Czy kupując auto muszę powiadomić salon, że będę montował alarm niefabryczny czy mogę to zrobić po odbiorze auta bez ich wiedzy ? Rozumiem, że i tak jeśli instalacja będzie zrobiona niepoprawnie to może to być podstawą do utraty gwarancji jeśli coś się zacznie psuć z elektroniki. I odwrotnie, jeśli zrobię to w profesjonalnej firmie to wszystko powinno być ok.