Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie
Regulamin forum
Tutaj można dyskutować na dowolny temat.
Prosimy jednak zachować kulturę i nie obrażać innych użytkowników.
Tutaj można dyskutować na dowolny temat.
Prosimy jednak zachować kulturę i nie obrażać innych użytkowników.
- tomal218
- Posty: 923
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie
Hi ja pare dni temu mialem zawias pilota hehe -zostawilem go w atece na caly dzien i wieczorkiem ni huhu nie dziala hehe wiec wymienilem baterie z 2 klucza i echo a w 2 kluczu obie baterie dzialaly co wy na to ?wiec wlozylem z powrotem baterie tak jak byly oryginalnie i echo nie dzala pilot a 2 dziala olalem sprawe ,po godzinie nie dalo mi spokoju wiec naciskam knefel i dziala hehe i teraz pytanie czy mialo to zwiazek z tym ze pilot by caly dzien w atece
oso soplón !!!
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 18 gru 2019, 17:17
- Samochód: Seat Leon
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie
Ja też miałem kiedyś podobną przygodę, ale ja poratowałem się kluczykiem zapasowym
-
- Posty: 188
- Rejestracja: 04 sie 2018, 10:59
- Samochód: Ateca 1.5TSI Style
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie
Właśnie 3dni temu mi się pojawił komunikat o konieczności wymiany baterii po 14miesiącach, był widoczny 2dni i dziś znikł zupełnie choć nie zdążyłem jeszcze wymienić tej baterii. Na jakiej podstawie on o tym informuje? Myślałem, że to zwykła czasówka jest po iluś tam godzinach pracy samochodu. Dzięki za wszystkie cenne informacje w tym wątku.
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3728
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie
Na pewno nie czasówka, bo ja wymieniałem po 2 latach. Pewnie auto mierzy napięcie.
- tomal218
- Posty: 923
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie
proponuje wymienic bo sie mozesz jutro zdziwic ,a tak po za tym ja bede wymienial na cr2032 jest o 0,7mm wyzsza ale bedzie pasowala i taka byla w starszych modelach vagaAmadeusz pisze: ↑31 gru 2019, 15:09Właśnie 3dni temu mi się pojawił komunikat o konieczności wymiany baterii po 14miesiącach, był widoczny 2dni i dziś znikł zupełnie choć nie zdążyłem jeszcze wymienić tej baterii. Na jakiej podstawie on o tym informuje? Myślałem, że to zwykła czasówka jest po iluś tam godzinach pracy samochodu. Dzięki za wszystkie cenne informacje w tym wątku.
oso soplón !!!
- sailor 88
- Posty: 1380
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 86 razy
- Otrzymał podziękowań: 386 razy
Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie
Tak jak pisze Endrju, mierzone jest napięcie. W końcowej fazie żywotności baterii, wystarczy potrzymać kluczyk w zimnym miejscu i zgłosi potrzebę wymiany, a po ogrzaniu i wzroście napięcia komunikat może zniknąć. Tak jak piszą przedmówcy, należy wymienić baterię.Amadeusz pisze: ↑31 gru 2019, 15:09Właśnie 3dni temu mi się pojawił komunikat o konieczności wymiany baterii po 14miesiącach, był widoczny 2dni i dziś znikł zupełnie choć nie zdążyłem jeszcze wymienić tej baterii. Na jakiej podstawie on o tym informuje? Myślałem, że to zwykła czasówka jest po iluś tam godzinach pracy samochodu. Dzięki za wszystkie cenne informacje w tym wątku.
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 lip 2018, 9:07
- Samochód: Ateca 2.0tsi
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie
Potwierdzam, można awaryjnie odpalić auto z rozładowaną baterią w kluczyku, przykładając kluczyk w miejsce gdzie powinna być stacyjka. Opisane jest to w instrukcji obsługi. Bateria to cr2023 jest cieńsza od cr2025. Ta grubsza raczej nie wejdzie
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 11 gru 2017, 17:09
- Lokalizacja: Myślenice
- Samochód: ateca FR 2,0 TSI 190 kM
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie
TEŻ MAM Z MAJA 2018 i wymieniałem baterię juz w czerwcu 2019 - moja wina - kluczyk zostawiałem w garażu .Jaskokrakow pisze: ↑07 sty 2019, 14:54miałem identyczną sytuację - lecz od kilku tygodni wyswietlał komunikat -wymień baterię w kluczyku . nie wymieniłem i w ostatni piątek wchodzę do garażu próbuje zapalic a tu komunikat nie rozpoznano kluczyka - a ze było to w garażu przy domu wziąłem drugi i po bólu. ale troche szybko padła- samochód z maja 2018 . za tydzien mam wymiane oleju wiec wymienią mi rownież baterię .
ale raz pojawił sie komunikat - wymień baterię w kluczyku.zignorowałem to i w pewnej chwili samochod rzucił palenie daleko poza domem . Instrukcja wyjaśniła mi jak odpalic bez kluczyka i dotarłem do domu .ale kluczyka juz nie zostawiam w garażu
- forester
- Posty: 26
- Rejestracja: 16 paź 2018, 20:40
- Lokalizacja: Karlino
- Samochód: Ateca 2.0 tsi 190 KM 4DRIVE DSG. Lava Blue.
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie
Czołem
Dziś kluczyk, którego używam od początku (04.2019, przebieg 51000 km) i który zawsze oddawałem z autem przy serwisach, nagle odmówił współpracy. Nigdy nie trzymany w zimnym czy nawet chłodach. Nie było żadnego komunikatu o słabej baterii, a ja zakładałem, że nie będzie ponieważ w aucie innej marki serwis baterię wymieniał zawsze. Byłem ostatnio w serwisie w lutym po komunikacie z komputera, że auto chce tam być. Wygląda, że Seat nie wymienia automatycznie baterii, a szkoda. No nic, ja nie o tym. Zapasowy kluczyk zadziałał, a ja w tym zawsze używanym wymieniłem baterię na CR 2032 tylko dlatego, że oryginalnej CR 2025 nie miałem pod ręką. Wchodzi ciasno i blaszki ją chciały wypchnąć jednak po zatrzaśnięciu pokrywki wszystko gra.
Pozdrawiam!
Dziś kluczyk, którego używam od początku (04.2019, przebieg 51000 km) i który zawsze oddawałem z autem przy serwisach, nagle odmówił współpracy. Nigdy nie trzymany w zimnym czy nawet chłodach. Nie było żadnego komunikatu o słabej baterii, a ja zakładałem, że nie będzie ponieważ w aucie innej marki serwis baterię wymieniał zawsze. Byłem ostatnio w serwisie w lutym po komunikacie z komputera, że auto chce tam być. Wygląda, że Seat nie wymienia automatycznie baterii, a szkoda. No nic, ja nie o tym. Zapasowy kluczyk zadziałał, a ja w tym zawsze używanym wymieniłem baterię na CR 2032 tylko dlatego, że oryginalnej CR 2025 nie miałem pod ręką. Wchodzi ciasno i blaszki ją chciały wypchnąć jednak po zatrzaśnięciu pokrywki wszystko gra.
Pozdrawiam!