Strona 4 z 5

Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie

: 13 kwie 2021, 20:54
autor: adbur
forester pisze:
12 kwie 2021, 19:31
....wymieniłem baterię na CR 2032 tylko dlatego, że oryginalnej CR 2025 nie miałem pod ręką. Wchodzi ciasno i blaszki ją chciały wypchnąć jednak po zatrzaśnięciu pokrywki wszystko gra.
Pozdrawiam!
CR2032 Miałem oryginalnie w Seat Exeo i wytrzymała 8 lat od nowości do pozostawienia auta w rozliczeniu w ASO (pewnie kolejny właściciel kilka lat na tej baterii pojeździł ). W kolejnym Leonie była CR2025 i wytrzymała 4 lata, chwilowo zamieniłem na 2032 ale jednak ciasno była spasowana i zmieniłem na dedykowaną.

Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie

: 14 kwie 2021, 22:09
autor: overheat
Mi bateria zdechła po 2 latach na 30k km. Też nie było żadnego ostrzeżenia, cyk i nie działa. Trzeba być na to przygotowanym i wiedzieć jak otworzyć drzwi grotem, a potem ogarnąć immo. Ten typ tak ma.

Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie

: 14 kwie 2021, 22:16
autor: Bonifacy
Oj, to chyba trzeba włożyć do schowka zapasową na wszelki wypadek.

W Golfie niski stan baterii był sygnalizowany na wyświetlaczu.

Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie

: 14 kwie 2021, 22:56
autor: sailor 88
Frodo pisze:
14 kwie 2021, 22:17
@Bonifacy, spadek napięcia w tych bateriach może być dość gwałtowny, więc sygnał może być za późno.
Dokładnie tak jest, niektóre baterie wyczerpują się liniowo, inne "umierają" w jednej chwili...

Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie

: 15 kwie 2021, 0:45
autor: Endrju
U mnie był sygnał o niskim napięciu baterii.

Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie

: 15 kwie 2021, 10:58
autor: Orłoś
U mnie dwa razy zdechła bateria bez ostrzeżenia. Mam dwa lata samochód i już trzecia bateria siedzi. Trochę lipa, ale rozumiem, że technologia tego wymaga. Smartwatcha też muszę codziennie ładować, a stary zegarek leży od lat w szufladzie i od 10 lat bateria nie wymieniana ;)

Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie

: 15 kwie 2021, 12:17
autor: Orłoś
Baterie były w porządku, po prostu pierwszy rok dużo jeździłem, a za drugim razem dużo spacerowania po mrozach. Też wolałbym CR2032, ale co zrobić. Tak jak piszesz, profilaktycznie nawet co roku należy te baterie wymienić, zresztą dobrze, że jest awaryjne odpalanie, więc żaden to problem, aby podjechać na obojętnie jaką stację i sobie kupić.

Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie

: 15 kwie 2021, 12:28
autor: Bonifacy
Sprawdziłem teraz i w moim pilocie fabrycznie jest CR2032

Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie

: 15 kwie 2021, 12:38
autor: overheat
(teoria): Na życie baterii nie wpływa tyle przebieg, ale czas, który siedzi się w aucie (również w korku, gdy nie ma przebiegu), bo kluczyk cały czas komunikuje się z samochodem. No i jeszcze trzymanie kluczyka po kieszeniach, czy torbach i torebkach gdzie przycisk może się przypadkiem wcisnąć i bez przerwy przez wiele minut nadawać zupełnie bez sensu (tak np. wyładowałem kiedyś pilota do garażu).

Re: Kluczyk/bateria/awaryjne otwieranie

: 27 paź 2022, 16:01
autor: Suraaaj
Odkopią trochę temat, słuchajcie po zakupie auta na fabrycznie montowanych bateriach miałem komunikat o słabej baterii w kluczyku. Po zmianie baterii na inne chyba energizery komunikat się już nigdy nie wyświetlił ... no i dziś tak właśnie było... na A2 na mopie wyszedłem z auta wróciłem i zonk... musiałem awaryjnie otwierać auto. Dajcie proszę znać jakich firm macie oryginalnie montowane baterie że wam wyskakują komunikaty o słabej baterii