Mam pytanie - czy ktoś z Was juz testował podobne urządzenie - w opisie piszą o duzej ekonomii .
Dawno za czasów turbinki Kowalskiego też mówiono o urządzeniach magnetycznych na dopływie paliwa do gazników. Teraz mamy wtrysk . nie są to jakies koszty wielkie /. ale warto podyskutować .
zostałem zainspirowany takim tytułem- FUSION FUELSAVER-
Regulamin forum
Tutaj można dyskutować na dowolny temat.
Prosimy jednak zachować kulturę i nie obrażać innych użytkowników.
Tutaj można dyskutować na dowolny temat.
Prosimy jednak zachować kulturę i nie obrażać innych użytkowników.
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 11 gru 2017, 17:09
- Lokalizacja: Myślenice
- Samochód: ateca FR 2,0 TSI 190 kM
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- greg_the_lazy
- Posty: 423
- Rejestracja: 17 kwie 2018, 21:06
- Lokalizacja: Janki, Falenty Nowe
- Samochód: Ateca FR 1.4 TSI 7DSG - Rodium Grey
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 28 razy
Re: zostałem zainspirowany takim tytułem- FUSION FUELSAVER-
hahahaha... to jak z tym Tesla Eco Saver do oszczędzania prądu w domu... wtykasz do gniazdka i oszczędzasz...
Ateca FR 1.4 TSI 7DSG - Rodium Grey
-
- Posty: 72
- Rejestracja: 11 gru 2017, 17:09
- Lokalizacja: Myślenice
- Samochód: ateca FR 2,0 TSI 190 kM
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: zostałem zainspirowany takim tytułem- FUSION FUELSAVER-
czyli OK zamawiam 5 bo jak na emeryturze będzie jak znalazł ale do sypialni wstawie 3 . nie wiadomo na kogo się trafi ----czasem
- majcher
- Posty: 349
- Rejestracja: 31 gru 2016, 18:24
- Lokalizacja: Radom
- Samochód: Cupra Formentor VZ
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: zostałem zainspirowany takim tytułem- FUSION FUELSAVER-
Przecież to oczywiste że każdy rodzaj paliwa, niezależnie od miejsca magazynowania, stale zmienia swoją treść pod wpływem temperatury i wilgoci. Ten wpływ rozciąga i kompresuje paliwo. Molekuły węglowodoru (podstawa każdego paliwa) zaczynają grawitować jedne wokół drugich, tworząc w ten sposób grupy molekuł - "grudki molekuł". Te "grudki" nie ulegają całkowitemu spalaniu, gdyż część z nich pozostaje poza zasięgiem strefy tlenu. Kiedy paliwo przechodzi przez strefę, w której jest zainstalowany Fusion Fuelsaver, częstotliwość rezonansu magnetycznego generowana przez urządznie rozbija powstałe "grudki" na pojedyncze molekuły z ładunkiem dodatnim. W ten sposób molekuły tlenu przenikają do każdej molekuły paliwa, co pomaga w całkowitym spalaniu mieszanki paliwo-powietrze. ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
Formentor VZ
Arona FR 1.0 DSG
był Ateca 1.4TSI
Arona FR 1.0 DSG
był Ateca 1.4TSI
- greg_the_lazy
- Posty: 423
- Rejestracja: 17 kwie 2018, 21:06
- Lokalizacja: Janki, Falenty Nowe
- Samochód: Ateca FR 1.4 TSI 7DSG - Rodium Grey
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 28 razy
Re: zostałem zainspirowany takim tytułem- FUSION FUELSAVER-
Woda, ziemia, halucynacja, hemoglobina, dwutlenek węgla, stężenie powietrza taka sytuacja...majcher pisze: ↑25 sty 2019, 14:22Przecież to oczywiste że każdy rodzaj paliwa, niezależnie od miejsca magazynowania, stale zmienia swoją treść pod wpływem temperatury i wilgoci. Ten wpływ rozciąga i kompresuje paliwo. Molekuły węglowodoru (podstawa każdego paliwa) zaczynają grawitować jedne wokół drugich, tworząc w ten sposób grupy molekuł - "grudki molekuł". Te "grudki" nie ulegają całkowitemu spalaniu, gdyż część z nich pozostaje poza zasięgiem strefy tlenu. Kiedy paliwo przechodzi przez strefę, w której jest zainstalowany Fusion Fuelsaver, częstotliwość rezonansu magnetycznego generowana przez urządznie rozbija powstałe "grudki" na pojedyncze molekuły z ładunkiem dodatnim. W ten sposób molekuły tlenu przenikają do każdej molekuły paliwa, co pomaga w całkowitym spalaniu mieszanki paliwo-powietrze. ( ͡€ ͜ʖ ͡€)
Ateca FR 1.4 TSI 7DSG - Rodium Grey