Cupra Formentor
Regulamin forum
Tutaj można dyskutować na dowolny temat.
Prosimy jednak zachować kulturę i nie obrażać innych użytkowników.
Tutaj można dyskutować na dowolny temat.
Prosimy jednak zachować kulturę i nie obrażać innych użytkowników.
- majcher
- Posty: 349
- Rejestracja: 31 gru 2016, 18:24
- Lokalizacja: Radom
- Samochód: Cupra Formentor VZ
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Cupra Formentor
I mamy wszystko jasne. Ta hybryda i jej cena to chyba tylko po to, żeby obniżyć normy emisji co2 marki.
https://www.cupraofficial.pl/content/da ... A-2021.pdf
https://www.cupraofficial.pl/content/da ... A-2021.pdf
Formentor VZ
Arona FR 1.0 DSG
był Ateca 1.4TSI
Arona FR 1.0 DSG
był Ateca 1.4TSI
- S3ker
- Posty: 285
- Rejestracja: 22 sty 2019, 17:10
- Samochód: ATECA MY19 1.5 TSI DSG XC BLACK
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: Cupra Formentor
Ja jedynie jeździłem Superb IV z hybrydą i sama jazda spoko ale hamulce w tym aucie to była tragedia
Seat Ateca Black Magic 1.5 TSI DSG7 150KM Xcellence
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 06 gru 2020, 20:19
- Samochód: Seat Leon ST 1,5 TSI 150 KM manual
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Cupra Formentor
Hamulce tragedia zgadza się ale i nie wiem czy nie są inne też problemy. Ja na pytanie znajomego z salonu, że zastanawiam się nad tym silnikiem od razu dostałem informację lepiej brać 1,5 TSI. Także samo to daje do myslenia.
- Endrju
- Moderator
- Posty: 3725
- Rejestracja: 11 maja 2017, 0:50
- Lokalizacja: Świdwin
- Samochód: Seat Ateca FL 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 88 razy
- Otrzymał podziękowań: 153 razy
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 06 gru 2020, 20:19
- Samochód: Seat Leon ST 1,5 TSI 150 KM manual
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Cupra Formentor
Chyba jednak nie. Skoro znajomy radzi, żeby kupić 1,5 TSI. Tym bardziej, że jest dużo tańszy. Bo jakby było odwrotnie to coś innego.
- Walt
- Posty: 229
- Rejestracja: 23 paź 2017, 8:42
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Samochód: Seat Ateca 2.0TSI Xperience
- Podziękował: 16 razy
- Otrzymał podziękowań: 11 razy
Re: Cupra Formentor
Myślę że raczej na jego związek z napędem elektrycznym, a nie samo 1,4TSI bo to był dobry i dopracowany już silnik.
Była 1,4TSI Xcellence.
Jest 2.0TSI Xperience.
Jest 2.0TSI Xperience.
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 06 gru 2020, 20:19
- Samochód: Seat Leon ST 1,5 TSI 150 KM manual
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Cupra Formentor
No ale przecież kupujesz hybrydę, a nie sam 1,4 TSI i o tym mowa. Z tego co wiemy to chyba tutaj na forum pisał ktoś, że może nie odpalić przy -10. Hamulce pewno słabe również jak w Superbie.
-
- Posty: 190
- Rejestracja: 06 gru 2020, 20:19
- Samochód: Seat Leon ST 1,5 TSI 150 KM manual
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 12 razy
Re: Cupra Formentor
To nie chodzi o szarpanie żadne tylko po prostu słabe hamulce. Trzeba nieźle wcisnąć pedał hamulca żeby był jakiś efekt. Ponadto sama ostrość hamowania jest znacznie gorsza niż w normalnym samochodzie. Czy wpływa to na odległość to nie wiem. W każdym badź razie odczucia są bardzo słabe.
- michal 76
- Posty: 571
- Rejestracja: 07 maja 2017, 10:04
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Samochód: Seat Ateca 1.4 DSG XCELLENCE 4 Drive VW Passat
- Podziękował: 77 razy
- Otrzymał podziękowań: 145 razy
Re: Cupra Formentor
Frodo chyba nie jeździłeś Toyotą z CVT. Ja miałem zastępczy później RAV 4 na jazdach testowych i kategorycznie NIE. Nie ma żadnej płynności jest szarpanie - szczególnie gdy musisz gwałtownie przyśpieszyćFrodo pisze: ↑26 sty 2021, 11:57Jeśli chodzi o hamowanie hybrydy, to Toyota ma tu jednak duża przewagę z CVT - może *płynnie* i niemal dowolnie dopasować przełożenie by było optymalne hamowanie i rekuperacja. VAG z DSG skacze po zaledwie kilku biegach i robienie tego z gracją jest zapewne dużym wyzwaniem!