Silnik 1.5TSI
-
- Posty: 1138
- Rejestracja: 06 maja 2017, 10:28
- Lokalizacja: Oława
- Samochód: Seat Ateca 1.4TSI /KIA SPORTAGE MHEV 2022 BL
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Silnik 1.5TSI
@Frodo,zwróć uwagę na średnią prędkość61km/h,po drugie Ty masz mocniejszy motor.
Seat Ateca 1.4 TSI DSG7 /KIA SPORTAGE MHEV 2022 BL
-
- Posty: 188
- Rejestracja: 04 sie 2018, 10:59
- Samochód: Ateca 1.5TSI Style
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Silnik 1.5TSI
Dlatego wrzuciłem bo to dość niecodzienny wynik, niestety zimą to spalanie w mieście i na drogach eksperowych mało atrakcyjne 8.5-11l. Na jesieni dało się spokojnie litr mniej zrobić przy 130km/h. Natomiast jak się jedzie poza miastem w granicach 60-90km/h to autko trzyma poziom katalogowy
- tomal218
- Posty: 920
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: Silnik 1.5TSI
jezdzilem 2 tygodnie 1.0 manual i powiem wam ze nie wiem oco chodzi ale jade pedal w podloge i dopiero po chwili ogien i poszarpuje a jak zejdziesz po nizej 15km/h na 2 biegu to ganie skurczybyk hehe
oso soplón !!!
-
- Administrator
- Posty: 732
- Rejestracja: 13 lis 2016, 13:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Volvo V90
- Podziękował: 775 razy
- Otrzymał podziękowań: 80 razy
Re: Silnik 1.5TSI
I dlatego takie posty nie mają za bardzo sensu. Ludzie wrzucają swoje „rekordy”, zamiast realne, codzienne spalanie. Potem ktoś się dziwi, że jego samochód spala 10, gdy innym spala 6…
-
- Posty: 188
- Rejestracja: 04 sie 2018, 10:59
- Samochód: Ateca 1.5TSI Style
- Podziękował: 7 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Silnik 1.5TSI
Nie zgodzę sie rekordy prędkości nie mają sesnu, ale rekordy spalania mogą pozytywnie inspirować i dają informację jak się samochód zachowuje w róznych specyficznych warunkach na drodze.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 lut 2019, 11:44
- Samochód: Seat Ibiza FR 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Silnik 1.5TSI
Witajcie,
Co prawda nie mam Ateci, ale mam Ibizę z tym silnikiem, więc chyba mogę się tutaj udzielić
Tak czytam o tym kangurowaniu i szczerze nie kojarzę, abym miał ten efekt u siebie. Dokładniej czym to się objawia? U mnie wszystko płynnie idzie.
Silnik zrobił 13k przebiegu i wreszcie zaczyna się układać odpowiednio spalanie (jest mniejsze).
Co prawda nie mam Ateci, ale mam Ibizę z tym silnikiem, więc chyba mogę się tutaj udzielić
Tak czytam o tym kangurowaniu i szczerze nie kojarzę, abym miał ten efekt u siebie. Dokładniej czym to się objawia? U mnie wszystko płynnie idzie.
Silnik zrobił 13k przebiegu i wreszcie zaczyna się układać odpowiednio spalanie (jest mniejsze).
-
- Posty: 1138
- Rejestracja: 06 maja 2017, 10:28
- Lokalizacja: Oława
- Samochód: Seat Ateca 1.4TSI /KIA SPORTAGE MHEV 2022 BL
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Silnik 1.5TSI
No,no 150 koni w Ibizie to musi nieżle śmigac?Andrżejuuuu pisze: ↑10 lut 2019, 11:54Witajcie,
Co prawda nie mam Ateci, ale mam Ibizę z tym silnikiem, więc chyba mogę się tutaj udzielić
Tak czytam o tym kangurowaniu i szczerze nie kojarzę, abym miał ten efekt u siebie. Dokładniej czym to się objawia? U mnie wszystko płynnie idzie.
Silnik zrobił 13k przebiegu i wreszcie zaczyna się układać odpowiednio spalanie (jest mniejsze).
Seat Ateca 1.4 TSI DSG7 /KIA SPORTAGE MHEV 2022 BL
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 10 lut 2019, 11:44
- Samochód: Seat Ibiza FR 1.5 TSI 150KM
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Silnik 1.5TSI
Katalogowo to 7.9 do setki, ale nie mierzyłem.
Elastyczność to bajka (ważne tylko by obroty powyżej 2k) i leci na każdym biegu
No i najważniejsze, że teraz to biały kruk (1.5 dostępne było chyba tylko przez rok w cennikach, a teraz nie ma dzięki WLTP). Pewnie się znowu pojawi, ale ja mam jeszcze wersję bez GPF. Najgorsze to było czekanie pół roku na produkcję w fabryce.
I najważniejsze, że po 2k wymiana oleju, ale patrząc po tym forum poszedłem w inną stronę - Motul specific SAE 5W30 (504 00 507 00).
Teraz już ponad 11k zrobione bardziej w cyklu miejskim/mieszanym i na bagnecie jest mniej więcej 2/3 wysokości.
Elastyczność to bajka (ważne tylko by obroty powyżej 2k) i leci na każdym biegu
No i najważniejsze, że teraz to biały kruk (1.5 dostępne było chyba tylko przez rok w cennikach, a teraz nie ma dzięki WLTP). Pewnie się znowu pojawi, ale ja mam jeszcze wersję bez GPF. Najgorsze to było czekanie pół roku na produkcję w fabryce.
I najważniejsze, że po 2k wymiana oleju, ale patrząc po tym forum poszedłem w inną stronę - Motul specific SAE 5W30 (504 00 507 00).
Teraz już ponad 11k zrobione bardziej w cyklu miejskim/mieszanym i na bagnecie jest mniej więcej 2/3 wysokości.
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 30 gru 2018, 0:09
- Samochód: 2.0 TSI
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Silnik 1.5TSI
No wlasnie.... podobno w Seacie nie ma tego skakania w ogole. Pytalem sprzedawce, z ktorym rozmawialo mi sie bardzo dobrze przez ~2 miesiace, co finalnie skonczylo sie kupieniem Ateki, na ktora teraz czekam. Silnik 1,5. Juz w grudniu sie pytalem o to skakanie - nic nie slyszal - nie mial zadnych zgloszen od nikogo. Pytal tez importera - podobno nic.
Teraz jak przerazony czytam o problemie, to i jego spytalem - odpowiedzial od razu - to nie dotyczy Seata.
No i pytanie czy to prawda? Chcialbym w to wierzyc, bo faktycznie jakos o seacie nie slysze... nawet w komentarzach pod tym artykulem na stronie UK nie bylo nic o Seacie.
Teraz jak przerazony czytam o problemie, to i jego spytalem - odpowiedzial od razu - to nie dotyczy Seata.
No i pytanie czy to prawda? Chcialbym w to wierzyc, bo faktycznie jakos o seacie nie slysze... nawet w komentarzach pod tym artykulem na stronie UK nie bylo nic o Seacie.