Wady Seata Ateci
-
- Posty: 166
- Rejestracja: 13 cze 2017, 14:32
- Lokalizacja: Łódź / Pabianice
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 tsi 190KM 4x4 Rodium Grey
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Wady Seata Ateci
dario37: Hmmm... Zatem skoro kiedys szuflada pod pasazerem byla - to czemu teraz nie mozna zamowic i zalozyc? Nie rozumiem...
-
- Posty: 1138
- Rejestracja: 06 maja 2017, 10:28
- Lokalizacja: Oława
- Samochód: Seat Ateca 1.4TSI /KIA SPORTAGE MHEV 2022 BL
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Wady Seata Ateci
Nie wiem o co tu chodzi....POdobno w wersji Style sa 2 szuflady....
Seat Ateca 1.4 TSI DSG7 /KIA SPORTAGE MHEV 2022 BL
-
- Posty: 1138
- Rejestracja: 06 maja 2017, 10:28
- Lokalizacja: Oława
- Samochód: Seat Ateca 1.4TSI /KIA SPORTAGE MHEV 2022 BL
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Re: Wady Seata Ateci
Reality przeczytaj to co zacytowałem.tajnyagent pisze: ↑01 lip 2017, 18:02tych szuflad pod fotelem nie ma już ani w wersji FR ani Xcellence ani Reference jedynie w Style - paranoja jakaś ;D
Seat Ateca 1.4 TSI DSG7 /KIA SPORTAGE MHEV 2022 BL
- tajnyagent
- Posty: 125
- Rejestracja: 05 kwie 2017, 12:12
- Lokalizacja: Kamienna Góra
- Samochód: Ateca 1.4 TSI 150KM Fr Manual
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
-
- Posty: 106
- Rejestracja: 23 cze 2017, 22:21
- Lokalizacja: Poznań
- Samochód: Ateca 1.4 TSI 150KM, XC
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 5 razy
Re: Wady Seata Ateci
FR i Xcellence mają teraz w standardzie (w Polsce) elektrycznie sterowanie fotelem (tylko kierowcy i "bez pamięci") dlatego usunęli te szuflady pod siedzeniami... chociaż dla pasażera mogli zostawić : (
- michal 76
- Posty: 573
- Rejestracja: 07 maja 2017, 10:04
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Samochód: Seat Ateca 1.4 DSG XCELLENCE 4 Drive VW Passat
- Podziękował: 77 razy
- Otrzymał podziękowań: 145 razy
Re: Wady Seata Ateci
Potwierdzam, chociaż byłem trochę zdziwiony, przynajmniej ten po stronie pasażera mogli zostawić
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 09 lip 2017, 19:46
- Lokalizacja: Kraków
- Samochód: Excelence 1.4 TSI DSG 4x4, Nevada White
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Wady Seata Ateci
Wady:
1. Stuki / trzaski z pod samochodu po zaparkowaniu, według serwisu coś naturalnego - chłodzenie układu spalinowego, etc... Trochę irytujące.
2. Opóźnienie na reakcje pedała gazu, w sumie w każdym trybie (Eco, Normal, Sport, ...). Wkurzające bo ruszając z pod świateł to zanim samochód zareaguje to pojazd na drugim pasie jest już o połowę długości w przodzie. Denerwujące przy jeździe autostradowej - trzeba planować niczym w aucie z 50 KM. Co ciekawe w trybie manualnym (manetki) reakcja na gaz jest lepsza.
3. Brudzące się tylne drzwi od wewnątrz.
4. Zmiana biegów w trybie sport podczas dojazdu do skrzyżowania, szarpie przy zmianie z 4->3, 3->2. Dziwne wrażenie bo Ja hamuję a samochód wyrywa się do przodu.
5. "Piano plastik", ładnie wygląda ale szybko się rysuje, zwłaszcza przy schowku na telefon w konsoli środkowej.
6. Algorytm "Lane Assist", w trybie "Prowadzenie adaptacyjne" wyłączenie następuje bez żadnego ostrzeżenia, przez co potrafi się wyłączyć w połowie łuku.
7. Algorytm "Front Assist", niby fajne ale dość często daje ostrzeżenia wtedy kiedy nie ma do tego żadnych podstaw (na zakręcie).
8. Algorytm "Aktywnego Tempomatu" i "Jazdy w korku":
a) Kiedy samochód przed nami zmieni pas, auto potrafi dość gwałtownie przyspieszyć tylko po to by po przejechaniu 3m włączyło się ostrzeżenie "Front Assist".
b) Kiedy za pomocą ACC ruszamy z pod świateł (za pomocą manetki), zbyt wolno się rozpędza.
c) Kiedy jedziemy za samochodem ciężarowym, miałem przypadek kiedy auto po prostu postanowiło przyspieszyć mimo iż 2m przede mną był samochód, dobrze że zauważyłem bo inaczej Ateca sama by się skasowała.
9. Brak "podświetleń przestrzeni na nogi w tylnym rzędzie", mimo iż było w cenniku.
10. Algorytm "Odczytywania znaków", nie dość że odczytuje kiedy już jestem 30m za znakiem, to jeszcze dane które pobiera z nawigacji są tak błędne że z włączonymi ostrzeżeniami nie da się jeździć.
11. Trochę twarde zawieszenie, fajnie na zakręty ale jednak trochę brakuje DCC.
12. Spalanie odbiegające od deklarowanego przez producenta, i to dość znacznie.
13. Asystent parkowania prostopadłego parkuje na "środku" miejsca parkingowego (w wąskich nie da się wysiąść) i dość często w połowie operacji chce wyjechać i wjechać ponownie mimo iż niema takiej potrzeby.
14. Klimatyzacja trochę daje się we znaki... Zwykle za "zimno" lub "za sucho".
15. "Seat Sound" nie powala, i tak głownie słychać ten głośnik z konsoli środkowej.
16. Woda zbierająca się na tylnym zderzaku (pochyły do wewnątrz) i osad który z niej potem pozostaje.
17. Zbyt niskie fotele na dłuższe dystanse dla osoby wysokiej (i tak o niebo lepiej niż w Leonie), chodzi o to że nogi są w powietrzu, i nie znalazłem pozycji która by była w pełnia zadowalająca.
18. Okrojona wersja Skody która jest okrojonym Tiguanem.
Na dzień dzisiejszy i tak bym go kupił.
1. Stuki / trzaski z pod samochodu po zaparkowaniu, według serwisu coś naturalnego - chłodzenie układu spalinowego, etc... Trochę irytujące.
2. Opóźnienie na reakcje pedała gazu, w sumie w każdym trybie (Eco, Normal, Sport, ...). Wkurzające bo ruszając z pod świateł to zanim samochód zareaguje to pojazd na drugim pasie jest już o połowę długości w przodzie. Denerwujące przy jeździe autostradowej - trzeba planować niczym w aucie z 50 KM. Co ciekawe w trybie manualnym (manetki) reakcja na gaz jest lepsza.
3. Brudzące się tylne drzwi od wewnątrz.
4. Zmiana biegów w trybie sport podczas dojazdu do skrzyżowania, szarpie przy zmianie z 4->3, 3->2. Dziwne wrażenie bo Ja hamuję a samochód wyrywa się do przodu.
5. "Piano plastik", ładnie wygląda ale szybko się rysuje, zwłaszcza przy schowku na telefon w konsoli środkowej.
6. Algorytm "Lane Assist", w trybie "Prowadzenie adaptacyjne" wyłączenie następuje bez żadnego ostrzeżenia, przez co potrafi się wyłączyć w połowie łuku.
7. Algorytm "Front Assist", niby fajne ale dość często daje ostrzeżenia wtedy kiedy nie ma do tego żadnych podstaw (na zakręcie).
8. Algorytm "Aktywnego Tempomatu" i "Jazdy w korku":
a) Kiedy samochód przed nami zmieni pas, auto potrafi dość gwałtownie przyspieszyć tylko po to by po przejechaniu 3m włączyło się ostrzeżenie "Front Assist".
b) Kiedy za pomocą ACC ruszamy z pod świateł (za pomocą manetki), zbyt wolno się rozpędza.
c) Kiedy jedziemy za samochodem ciężarowym, miałem przypadek kiedy auto po prostu postanowiło przyspieszyć mimo iż 2m przede mną był samochód, dobrze że zauważyłem bo inaczej Ateca sama by się skasowała.
9. Brak "podświetleń przestrzeni na nogi w tylnym rzędzie", mimo iż było w cenniku.
10. Algorytm "Odczytywania znaków", nie dość że odczytuje kiedy już jestem 30m za znakiem, to jeszcze dane które pobiera z nawigacji są tak błędne że z włączonymi ostrzeżeniami nie da się jeździć.
11. Trochę twarde zawieszenie, fajnie na zakręty ale jednak trochę brakuje DCC.
12. Spalanie odbiegające od deklarowanego przez producenta, i to dość znacznie.
13. Asystent parkowania prostopadłego parkuje na "środku" miejsca parkingowego (w wąskich nie da się wysiąść) i dość często w połowie operacji chce wyjechać i wjechać ponownie mimo iż niema takiej potrzeby.
14. Klimatyzacja trochę daje się we znaki... Zwykle za "zimno" lub "za sucho".
15. "Seat Sound" nie powala, i tak głownie słychać ten głośnik z konsoli środkowej.
16. Woda zbierająca się na tylnym zderzaku (pochyły do wewnątrz) i osad który z niej potem pozostaje.
17. Zbyt niskie fotele na dłuższe dystanse dla osoby wysokiej (i tak o niebo lepiej niż w Leonie), chodzi o to że nogi są w powietrzu, i nie znalazłem pozycji która by była w pełnia zadowalająca.
18. Okrojona wersja Skody która jest okrojonym Tiguanem.
Na dzień dzisiejszy i tak bym go kupił.
-
- Administrator
- Posty: 732
- Rejestracja: 13 lis 2016, 13:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Volvo V90
- Podziękował: 775 razy
- Otrzymał podziękowań: 80 razy
Re: Wady Seata Ateci
Proponuję po gwarancji zrobić program skrzyni (bo zakładam, że masz DSG) i wszystkie problemy się skończą. Koszt niewielki, do 400 zł.Clocky pisze: ↑13 lip 2017, 22:422. Opóźnienie na reakcje pedała gazu, w sumie w każdym trybie (Eco, Normal, Sport, ...). Wkurzające bo ruszając z pod świateł to zanim samochód zareaguje to pojazd na drugim pasie jest już o połowę długości w przodzie. Denerwujące przy jeździe autostradowej - trzeba planować niczym w aucie z 50 KM. Co ciekawe w trybie manualnym (manetki) reakcja na gaz jest lepsza.
4. Zmiana biegów w trybie sport podczas dojazdu do skrzyżowania, szarpie przy zmianie z 4->3, 3->2. Dziwne wrażenie bo Ja hamuję a samochód wyrywa się do przodu.
Chyba nie wierzyłeś w to, co obiecywał producent?