Wymiana Oleju
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 07 paź 2018, 9:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Seat Ateca 1.4 Tsi 4Drive DSG
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Wymiana Oleju
Ja do 1.4 TSI 4drive DSG leje Ravenol VSW 0W-30 - chłopaki mi go polecili i auto chodzi wyśmienicie. Do 1.5 tsi być może Ravenol Ow-20 ale mogę sie mylić. Ravenol ma chyba najlepsze właściwości
- DeDe
- Posty: 57
- Rejestracja: 17 kwie 2017, 23:57
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Samochód: Ateca 1.4 TSI, 4 Drive , Style, comfort +
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Wymiana Oleju
USVO : to co znalazłem w necie to :Jest to unikalna formulacja olejów bazowych i dodatków, dzięki której osiągnięto wyjątkowe właściwości olejów silnikowych, wyróżniających się nieosiągalną wcześniej ekstremalną odpornością na ścinanie, bardzo wysoką stabilnością w wysokich temperaturach oraz poprawionymi właściwościami w temperaturach niskich.
Przewaga technologii USVO® została osiągnięta poprzez zastosowanie w pełni syntetycznych olejów bazowych PAO bez użycia modyfikatorów poprawiających indeks lepkości VI lub w połączeniu z użyciem wysokiej jakości ekstremalnie odpornych na ścinanie polimerów.
Zalety stosowania produktów z technologią USVO®:
Znakomita ochrona silnika w pełnym zakresie pracy.
Niższa wartość tarcia (Fuel Economy około 1%).
Niższa wartość odparowalności Noack = niższe koszty, ponieważ dolewki oleju nie będą już wymagane lub będą znacznie mniejsze.
Większa trwałość oleju silnikowego RAVENOL USVO® (mniejsze utlenianie).
Potwierdzony badaniami lepszy efekt oczyszczający.
Ekstremalnie wysoka odporność na ścinanie, lepkość pozostaje stabilna w najtrudniejszych warunkach.
Znaczne zmniejszenie ilości zanieczyszczeń (nagarów i osadów) powstających między innymi ze zużytych modyfikatorów lepkości.
Lepsza pompowalność w niskich temperaturach = szybsze doprowadzanie oleju do smarowanych części, nawet w bardzo niskich temperaturach, a co za tym idzie, lepsza ochrona silnika.
Stabilne parametry w okresie między zalecanymi wymianami.
Przewaga technologii USVO® została osiągnięta poprzez zastosowanie w pełni syntetycznych olejów bazowych PAO bez użycia modyfikatorów poprawiających indeks lepkości VI lub w połączeniu z użyciem wysokiej jakości ekstremalnie odpornych na ścinanie polimerów.
Zalety stosowania produktów z technologią USVO®:
Znakomita ochrona silnika w pełnym zakresie pracy.
Niższa wartość tarcia (Fuel Economy około 1%).
Niższa wartość odparowalności Noack = niższe koszty, ponieważ dolewki oleju nie będą już wymagane lub będą znacznie mniejsze.
Większa trwałość oleju silnikowego RAVENOL USVO® (mniejsze utlenianie).
Potwierdzony badaniami lepszy efekt oczyszczający.
Ekstremalnie wysoka odporność na ścinanie, lepkość pozostaje stabilna w najtrudniejszych warunkach.
Znaczne zmniejszenie ilości zanieczyszczeń (nagarów i osadów) powstających między innymi ze zużytych modyfikatorów lepkości.
Lepsza pompowalność w niskich temperaturach = szybsze doprowadzanie oleju do smarowanych części, nawet w bardzo niskich temperaturach, a co za tym idzie, lepsza ochrona silnika.
Stabilne parametry w okresie między zalecanymi wymianami.
- sailor 88
- Posty: 1379
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 86 razy
- Otrzymał podziękowań: 386 razy
Re: Wymiana Oleju
A nie zauważyłeś wpisu przy produkcie bez technologii USVO®: Ten produkt nie występuje już w magazynie? Ten z USVO® to jakby następca, czyli ulepszona wersja tego samego produktu. Przez chwilę były dostępne obie wersje, ze względu na zapasy magazynowe.
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 23 paź 2019, 13:53
- Samochód: Seat Ateca
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Wymiana Oleju
Witam!
Posiadam Atece z silnikiem 1.5 ECO TSI.
W związku z tym chciałem zamówić olej do wymiany, ale nie wiem w końcu który.
W serwisie powiedzieli mi, że 5W30 z normą 504-507, zaś jak dopytałem o normę 508-509 która rzekomo jest preferowana przez producenta w w silnikach 1.5, to po chwili namyśłu powiedzieli, ze może być jeszcze 0W20 z normą 508-509.
Zadzwoniłem do firmy Ravenol i Pani powiedziała, ze najbardziej polecałabym 5W30, jeśli producent zezwoli. Odradziła 0W20.
Co Wy na to? Który polecicie z firmy Ravenol. Jeśli możecie, podeslijcie linka z produktem do zakupy.
Posiadam Atece z silnikiem 1.5 ECO TSI.
W związku z tym chciałem zamówić olej do wymiany, ale nie wiem w końcu który.
W serwisie powiedzieli mi, że 5W30 z normą 504-507, zaś jak dopytałem o normę 508-509 która rzekomo jest preferowana przez producenta w w silnikach 1.5, to po chwili namyśłu powiedzieli, ze może być jeszcze 0W20 z normą 508-509.
Zadzwoniłem do firmy Ravenol i Pani powiedziała, ze najbardziej polecałabym 5W30, jeśli producent zezwoli. Odradziła 0W20.
Co Wy na to? Który polecicie z firmy Ravenol. Jeśli możecie, podeslijcie linka z produktem do zakupy.
- Orłoś
- Posty: 123
- Rejestracja: 30 maja 2018, 15:47
- Lokalizacja: pomorskie
- Samochód: Ateca Xcellence 2.0 TSI
- Podziękował: 13 razy
- Otrzymał podziękowań: 9 razy
Re: Wymiana Oleju
Przecież jesteś w wątku odnośnie wymiany olejuWystarczy go dobrze przejrzeć i wszystko stanie się jasne
Ateca Xcellence | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Magnetic Brown | Felgi 18" PERFORMANCE 36/2 MACHINED | Felgi 17" ABRERA II | Alcantara Black | Panorama | Comfort Assistant Plus | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Elektryczna klapa bagażnika | Widok 360 | Ładowanie Qi | VC