2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
- thecichy
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Moc bez wielkich szaleństw ale moment jak poszedł wysoko, bez mała 100Nm
- S3ker
- Posty: 290
- Rejestracja: 22 sty 2019, 17:10
- Samochód: ATECA MY19 1.5 TSI DSG XC BLACK
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Ciekaw jestem jak ten silnik atekowy ma się do 2.0 w Octavi RS III, tam pierwsze egzemplarze 220km bez problemu po małym tuningu 440km osiągały. Sam stage 1 dodawał prawie 80km Potem 230 już tak fajnie nie było a o 245 to już nie wiem czy da się bawić w 400km czy nie bardzo
Seat Ateca Black Magic 1.5 TSI DSG7 150KM Xcellence
- szczekas
- Posty: 280
- Rejestracja: 25 cze 2017, 17:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 12 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Prawie 50 koni i 100 niutków? Biere*!
*jak tylko gwarancja się skończy
*jak tylko gwarancja się skończy
Ateca FR | 2.0 TSI 190KM | DSG7 | 4Drive | Rodium Grey | Felgi 18" PERFORMANCE 36/3 | Alcantara Black | Comfort Assistant | Podgrzewana przednia szyba | Navi | Alarm | Elektryczna klapa bagażnika | Beats Sound System
- sailor 88
- Posty: 1379
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 86 razy
- Otrzymał podziękowań: 386 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Katalogowo jest obliczona na 420Nm, ale wieści tunerskie głoszą, że DQ381 jest mniej trwała w porównaniu do DQ250, przede wszystkim nie wytrzymuje mechanizm różnicowy. A więc ostrożnie...
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...
- sailor 88
- Posty: 1379
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 86 razy
- Otrzymał podziękowań: 386 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
To są prawie identyczne skrzynie, z takim samym mechanizmem różnicowym i resztą "bebechów". "Prawie" to tylko wychodząca z korpusu dodatkowa skrzynka rozdzielcza (stąd większy ciężar), dająca wyjście na wał napędowy przy aucie z napędem 4x4 (DQ381-7A).Frodo pisze: ↑04 paź 2019, 18:51O ile mi wiadomo ten Golf ma napęd na przód (może DQ381-7F) tak że nie jest to (a już szczególnie mechanizm różnicowy) bezpośrednio porównywalne.
Na papierze DQ381 może przenosić większy moment obrotowy od DQ250 i robi to fabrycznie w innych wersjach silnikowych, może problem dotyczy tylko FWD.
Ciekawostka: wersja AWD DQ381 waży 15 kg więcej niż FWD więc ewidentnie trochę się różnią.
I wersje AWD też są nieźle podkręcane, np.: http://www.tvsengineering.nl/en/gearbox/dsg/dq381.html
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...
- sailor 88
- Posty: 1379
- Rejestracja: 27 maja 2017, 9:33
- Lokalizacja: Białystok
- Samochód: Nissan Qashqai E-POWER : był Seat Ateca 1,6TDI
- Podziękował: 86 razy
- Otrzymał podziękowań: 386 razy
Re: 2.0 TSI 190 KM DSG7 4Drive tunning
Dla posiadaczy 2.0TSI i nie tylko!!!
...Spieszmy się kochać diesel'e, tak szybko odchodzą...