Aktualnie nie można zamówić Tiguana (do czasu facelift), a do wyprodukowanych co najmniej nie zawsze można dodać gwarancję. Jak pytałem dealera o konkretnego, to powiedział, że nie ma takiej możliwości.
W Skodzie przedłużenie gwarancji można wykupić do momentu wyjazdu z salonu. Nawet jak samochód już jest opłacony, ubezpieczony itp. i przyjeżdżasz tylko odebrać, to możesz wciąż przedłużyć. Nie sądzę, żeby w VW było inaczej.
Chyba, że samochód jest już zarejestrowany na dealera…
No i niestety w ostatnim czasie zmieniła się (chyba) "troszkę" polityka cenowa Seata co do jednostki 2.0 TSI w Atece
Wystarczy w konfiguratorze wybrać sam silnik i dostajemy cenę ponad 151 tys. zł ! Wg samego cennika jest jeszcze promocja na tzw. "ofertę magazynową" ale po pierwsze: pytanie, co z tego zostało, po drugie: jeżeli za chwilę cena tej wersji bez wyposażenia dodatkowego ma tak skoczyć, no to zapowiada się drogo...
Ciekawe czy w Karoqu Sportline będzie podobnie, póki co w cenniku na jubileuszowe 125 lat Karoq Sportline z tym silnikiem startuje od 127 tys. zł (do 150K można bardzo syto doposażyć) i nie ma informacji, że cennik dotyczy stanów magazynowych ale z drugiej strony w tytule jest wyprzedaż (trzeba by dopytać w Skodzie).
Ciekawe czy w Karoqu Sportline będzie podobnie, póki co w cenniku na jubileuszowe 125 lat Karoq Sportline z tym silnikiem startuje od 127 tys. zł (do 150K można bardzo syto doposażyć) i nie ma informacji, że cennik dotyczy stanów magazynowych ale z drugiej strony w tytule jest wyprzedaż.
Wg samego cennika jest jeszcze promocja na tzw. "ofertę magazynową" ale po pierwsze: pytanie, co z tego zostało, po drugie: jeżeli za chwilę cena tej wersji bez wyposażenia dodatkowego ma tak skoczyć, no to zapowiada się drogo...
@thecichy tak jak napisałeś, Seat obecnie na tzw. ofertę magazynową Seata Ateca 2.0 TSI daje upust 7000zł https://www.seat.pl/content/dam/countri ... e-2020.pdf
Nie sądzę aby cena takiej wersji na auto zamawiane do produkcji 2020 skoczyła aż do 150 tys.zł bo VW opublikował cennik dla aut produkowanych od 01.05.2020 i Tiguan startuje z silnikiem 2.0 TSI 190KM od 137.500zł za wersję Comfortline http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/R ... tiguan.pdf
Jednak może się mylę
Trzeba jeszcze trochę poczekać na cennik VW Tiguana po FL i nowego Seata Ateca i wtedy będzie wszystko jasne
Ostatnio zmieniony 23 cze 2020, 16:23 przez chris, łącznie zmieniany 4 razy.
No i niestety w ostatnim czasie zmieniła się (chyba) "troszkę" polityka cenowa Seata co do jednostki 2.0 TSI w Atece
Wystarczy w konfiguratorze wybrać sam silnik i dostajemy cenę ponad 151 tys. zł !
No właśnie, to skąd ta kwota w konfiguratorze po wybraniu silnika . . .
Mnie wyszło trochę taniej 149.100zł bo zaznaczyłem kolor Energy Blue(darmowy) ale wciąż jest za drogo bo konfigurator nie dolicza żadnego upustu (rabat 0) na auto zamawiane do produkcji
Nie wiem czy tak ma być czy jest to błąd w samym konfiguratorze
Ostatnio zmieniony 23 cze 2020, 15:43 przez chris, łącznie zmieniany 2 razy.
Chris, jestem bardzo ciekaw jak oceniasz lag Tiguana 230 w porównaniu do Cupry i Ateki 190
Dziś miałem okazję przejechać się 230 i miałem wrażenie, że moc większa, ale lag też wyczuwalnie większy niż w Atece 190...
Ja czegoś takiego nie doświadczyłem w Tiguanie podczas jazdy testowej wersją 230KM reakcja na kickdown i przyśpieszenie
była dużo lepsza niż w wersji 190KM
Frodo może rzeczywiście trafiłeś na egzemplarz przed aktualizacją softu (normy WLTP i wszechobecne zamulanie w TSI)
na ten najnowszy, który całkowicie zlikwidował problem zbyt dużych lagów w silniku 2.0 TSI 230KM w całej grupie VAG
Mówił o tym wcześniej Pertyn w teście VW Tiguana 230KM
Akurat w temacie...
Ostatnio zmieniony 01 lip 2020, 10:27 przez chris, łącznie zmieniany 2 razy.
@Frodo, ale to musiales kupic cos z placu - albo nie Atecę... ? Bo tej nowej jeszcze sie przeciez nie da...
Ja mialem 3 tyg. temu taką bardzo nieprzyjemną historię z jednym z dealerów z południa Polski - może kiedys napisze o ktorego chodzilo: wybralem sobie w bolach cos z placu (to bylo wtedy, kiedy juz nie dalo sie kupic z produkcji, a jeszcze nie bylo wiadomo, czy polift nie bedzie miec zbyt duzych zmian). Przez tydzien negocjowalem cene, kontakt kilka razy dziennie codziennie, ostatecznie niewiele ugralem i czulem ze jakos tak nieszczegolnie cos tu wygralem, ale machnalem na to ręką - dzwonie, ze podejmuje decyzje na tak, i prosze tylko o informacje co dalej - czy dostane tablice zeby auto przerejestrowac (bo bylo juz zarejestorwane z 2019 ale bez przebiegu), no bo musze i ubezpieczyc itd... A pani mi na to: ale wie pan co, bo nie wiem czy wspominalam, ale to my ubezpieczamy auto - my zaproponujemy taka oferte.... NOSZ KUR$%... Nawet nie poprosilem o ta oferte, tylko powiedzialem, ze zadnego ubezpieczenia od dealera nie wezme - tego typu techniki negocjacyjne znam, mam firme od 20 lat, i jesli ktos wobec mnie tak sie zachowuje to mowy nie ma zeby auto kupic. Nie mowiac o tym, ze to w Polsce nielegalne uzalezniac sprzedaz jednej rzeczy od sprzedazyinnej.
Stracilem na to tydzien czasu, a na koncu uslyszalem ze jeszcze czegos mi nie powiedziano. Zero profesjonalizmu, a wrecz zaplanowane chamstwo, jesli brac pod uwage, ze po drugiej stronie siedzi osoba, ktora zajmuje sie sprzedaza od lat. Nawet nie poprosilem o przeslanie mi tej oferty (bo mogla nie byc zla) i auta nie kupilem - moze tak mialo byc bo nowa Ateca ma wiecej plusow niz minusow.
Ale - podsumowujac - rozumiem Frodo, ze jeszcze nie mowisz, poki nie masz w reku kluczykow. Ja tez myslalem ze juz mam nowe auto.