Dokładnie... ponieważ w Tarraco w pakiecie zimowym podgrzewana kierownica nie występuje
i można ją sobie dokupić za jedyne 479zł
Dokładnie... ponieważ w Tarraco w pakiecie zimowym podgrzewana kierownica nie występuje
Właśnie, właśnie - pojawia się ostrzeżenie o braku danych WLTP, anuluj i "x" nie działają, a jak zatwierdzimy, to znów WLTP i tak w kółko - tak było od początku, od pierwszego dnia pojawienia się konfiguratora i widać, że do dzisiaj tego nie zmienili, może nikt jeszcze im tego nie zgłosił - może kogoś z Atekowiczów komisyjnie wytypujemy ?
Pakiet Comfort + zawiera między innymi pakiet wspomagaczy M, a XL zawiera to samo co M plus parę innych istotnych i stąd konieczność usunięcia opcji kolidującej, pokrywającej się. Co nie zmienia postaci rzeczy, że jest to niesprawiedliwe, ponieważ przez to pozbawiamy się możliwości skorzystania z bardzo dużego rabatu.chris pisze: ↑11 wrz 2020, 9:17
Wg. cennika podgrzewana kierownica jest w standardzie w pakiecie zimowym dla wersji Xperience i FR
Ale rzeczywiście występuje ona też w specyfikacji pakietu XL
Może to zwykły błąd a może chodzi o to, że w pakiecie zimowym będzie ona miała tylko jeden stopień podgrzewania
a dodając pakiet XL dodatkowo otrzymamy 3 stopnie jej podgrzewania
https://youtu.be/bz1PodhVNgQ?t=1065
Tak naprawdę to trudno powiedzieć o co w tym wszystkim chodzi
Najlepiej trzeba by pewnie dopytać w salonie o co kaman
Przy okazji taka mała ciekawostka
Jak dodamy sobie promocyjny pakiet Comfort + i będziemy chcieli dodać jeszcze pakiet XL to powstaje kolejny problem
bo konfigurator wyrzuca takie info
W cenniku piszą, że te dwa pakiety są niekompatybilne i jak się zamawia XL, to trzeba osobno dokupić Navi+ i wirtualny kokpit.
Nie wiem dlaczego, ale na kolejnym filmie nie widzę tych fajnych przeszyć na boczkach drzwi - ktoś coś może wie dlaczego, może to tylko na niektóre rynki dają ?
Moje dotychczasowe doświadczenia z grzaniem 4 liter są zupełnie inne, ale jak wiadomo - to sprawa bardzo indywidualna. ŚP tata miał to w Mercedesie plus gruba skóra, ale nigdy, nawet podczas największych mrozów (ech, kiedy to było ), nie miałem z zimnem najmniejszych problemów i nie korzystałem, mimo że zawsze na siłę mi to włączał. Działało to dopiero po pewnym czasie, z dużym opóźnieniem i jakoś tak dziwnie się z tym czułem (może to tylko kwestia dotychczasowego przyzwyczajenia, że nigdy nigdzie tego nie miałem ?), pomijając fakt, że zawsze, nawet na najniższym stopniu, było mi za gorąco. Natomiast według mnie przy skórze i mrozie najważniejsze są dosłownie pierwsze sekundy, czyli pierwszy kontakt z zimną skórą - nawet przy cieńszych spodniach to uczucie zimna trwa, jest istotne (przynajmniej u mnie) wyłącznie przez kilka pierwszych sekund, później to już "musztarda po obiedzie" i uważam, że zbędny wydatek, oczywiście jeżeli się za to dopłaca. Może teraz, jak już będzie "za darmo", w cenie, to przyzwyczaję się do tego, zacznę używać i docenię, zobaczymy ...Frodo pisze: ↑11 wrz 2020, 11:04Dla mnie ważniejsze jest by grzało 4 litery i szkoda, że Ateca nie ma (w każdym razie nie miała) takiej opcji dla tylnych siedzeń, ale znam też takich, którzy chętniej/częściej korzystają z grzanej kierownicy i bardzo sobie chwalą. Nie rozumiem dlaczego ogrzewanie postojowe jest takie drogie bo to przecież proste urządzenie…
Tylko że pakiet Comfort +, ten promocyjny za tysiaka, ma już w sobie i Navi+ i wirtualny kokpit, więc uważam, że wystarczyłoby doliczyć różnicę między pakietem wspomagania jazdy M, a XL i byłoby po sprawie, jednak ktoś przecież ten konfigurator ręcznie programuje i pewnie tego nie przewidział lub zrobił to świadomie, żeby nie skorzystać z tego bardzo promocyjnego Comfort + i zapłacić za poszczególne elementy oddzielnie, według normalnej ceny niepromocyjnej, czyli tak na prawdę przepłacić. Mam nadzieję, ze jak już będę zamawiał swoja Atekę po Nowym Roku, to już takie sprawy będą dograne i już nie będzie takich bezsensów lub sprzedawca w salonie będzie miał możliwość ręcznej modyfikacji i niepotrzebnie się nie przepłaci.