@Frodo co by nie pisać to chyba jednak nie jest to tylko marketingowa zmiana z DADA na DPCA i dopisek przy turbinie "wastegate",
bo jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności oglądając kilka różnych testów z tego roku różnych modeli grupy VAG z 1.5 TSI 150KM z DSG7 nagle Wszyscy zgodnie twierdzą, że wreszcie czuć moc i dobrą reakcję na przyśpieszanie
https://youtu.be/8wyhtC_taxw?t=171
https://youtu.be/4v6ap80Vv0s?t=152
I nie sądzę żeby to była tylko i wyłącznie zasługa np. nowego oprogramowania dla tej jednostki i kolejny zbieg okoliczności,
że akurat w sierpniu 2019 VW coś zmodyfikował w 1.5 TSI a od RM2020 wreszcie jest z nim tak jak być powinno
Pamiętam też jak po jeździe testowej w 2019 roku VW T-Cross mój opiekun w VW na moje pytanie o dostępność silnika 1.5 TSI w tym modelu dostał nagle kociej mordy
Po chwili niechętnie i ściszonym głosem dodał, że nieprędko bo jest z nim rzekomo jakaś grubsza afera i cała jego produkcja została wstrzymana
Potwierdził mi to samo za jakiś czas pracownik Skody bo byłem zainteresowany wtedy także kupnem Skody Karoq
Tak jak już wspominałem wcześniej zaraz po premierze w Polsce w 2018 roku jezdziłem Skodą Karoq 1.5 TSI DSG 7
i tam kangur przy ruszaniu był tragiczny.
Wspominali o tym wtedy także inni testujący ten model
https://youtu.be/K-kawInLpsI?t=1086
Wygląda jednak na to ,że VW już sobie z tym poradził i obecnie jest wszystko w porządku
Czekam na Demo Ateki FL 1.5 TSI DSG7 i wtedy po jeździe testowej sam ocenię czy rzeczywiście tak jest