Zmień paliwo na premium duża stacja i ruchliwa w miarę świeża. Dwa razy tankowałem tiguana i kilka insignie na stacji blisko domu, jakaś bez nazwy i żałowałem zawsze coś albo nie odpalał albo brak mocy falowanie obrotów. Przeszedłem na shell vpower i jest luks czasem Orlen verwa ale to może 2-3 razy w roku.
Dodam ze motocykl po zatankowaniu nie chciał w ogóle odpalic przejechałem ok 2km stanołem zgasiłem i to samo. Wyjeżdżone paliwo tankowanie shell i zero problemów.
gaśnie ciepły silnik... (nie start-stop)
-
- Posty: 381
- Rejestracja: 24 lip 2019, 10:17
- Samochód: LEON FR 2.0 TSI 190
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 35 razy
Re: gaśnie ciepły silnik... (nie start-stop)
Zapomniałeś napisać że to dzieję się w samochodzie z automatyczną skrzynią . Jak dla mnie to taka sytuacja nie powinna mieć miejsca bo miedzy innymi po to wybieramy automat by dobierał sobie odpowiednie obroty dla silnikaFrodo pisze: ↑03 paź 2020, 11:05Czy ktoś miał problem z ciepłym silnikiem gasnącym na niskich obrotach, tak że wymagał ponownego uruchomienia?
Zdarza mi się to podczas manewrów przy niskiej prędkości. Gaśnięcie poprzedzają wibracje silnika - tak jakby brakowało paliwa...
OBD11 wykazał "databus error value received" w "start system interface" " i "static current too high" w gateway, co nie wygląda zbyt groźnie.
Myślę o serwisie, ale obawiam się, że naprawa problemu, który pojawia się raz na kilka tygodni nie będzie łatwa...
Może ktoś miał coś podobnego i znalazł przyczynę?
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 24 lip 2018, 7:39
- Lokalizacja: Kraków i okolice
- Samochód: Ateca Excellence 2.0 TSI 4drive
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: gaśnie ciepły silnik... (nie start-stop)
A ja zawsze tankuje byle tanio, Auchany, Carfury, Moja i nigdy problemów nie miałem.Fircyk pisze:Zmień paliwo na premium duża stacja i ruchliwa w miarę świeża.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
- tomal218
- Posty: 921
- Rejestracja: 19 sty 2018, 11:46
- Lokalizacja: BYTOM
- Samochód: Seat Ateca MY18
- Podziękował: 36 razy
- Otrzymał podziękowań: 50 razy
Re: gaśnie ciepły silnik... (nie start-stop)
Chcesz powiedziec ze w ateca 2.0tsi jest pol wysokoprezny ?Frodo pisze: ↑03 paź 2020, 13:232.0 TSI w Atece ma znacznie wyższy stopień sprężania (powiedzmy pół drogi do najniższego stosowanego w... dieslach!) niż moje 2.0 TSI 230 (tu z jest podobny do zwykłych silników benzynowych), czyli zupełnie inny proces spalania. Może jest mniej wrażliwe na jakość paliwa.
Jeśli faktycznie jest to problem z paliwem - dotychczas nie mamy alternatywnej teorii.
oso soplón !!!
- Lava
- Posty: 212
- Rejestracja: 17 paź 2019, 9:12
- Samochód: Seat ateca, 2.0 tsi 190 km, lava blue
- Podziękował: 31 razy
- Otrzymał podziękowań: 68 razy
Re: gaśnie ciepły silnik... (nie start-stop)
Conajmniej dziwna teoriaFrodo pisze: ↑03 paź 2020, 13:232.0 TSI w Atece ma znacznie wyższy stopień sprężania (powiedzmy pół drogi do najniższego stosowanego w... dieslach!) niż moje 2.0 TSI 230 (tu z jest podobny do zwykłych silników benzynowych), czyli zupełnie inny proces spalania. Może jest mniej wrażliwe na jakość paliwa.
Jeśli faktycznie jest to problem z paliwem - dotychczas nie mamy alternatywnej teorii.
2.0 tsi 190km, Sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po naszej stronie