Silnik 1.5TSI
-
- Administrator
- Posty: 732
- Rejestracja: 13 lis 2016, 13:58
- Lokalizacja: Warszawa
- Samochód: Volvo V90
- Podziękował: 769 razy
- Otrzymał podziękowań: 80 razy
Re: Silnik 1.5TSI
Jak dla mnie to on jest lobbystą Mazdy, bo strasznie pieje z zachwytów nad tymi samochodami, nie wiadomo w zasadzie czemu
Miał też taki etap, że bardzo promował hybrydy Toyoty.
Miał też taki etap, że bardzo promował hybrydy Toyoty.
- thecichy
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Silnik 1.5TSI
Fakt powtarzania tej przerdzewiałej ploty pozostawię bez komentarza...
(w każdym razie gdyby kolega pooglądał i wysilił się posłuchać ze zrozumieniem to by wiedział, że wynika z tego coś zupełnie odmiennego)
Co do reszty, producenci od dawna przyznają, że są zmuszani do tego, co robią bo chcieliby pójść zupełnie inną drogą.
- Ocena: 5.26%
-
- Posty: 815
- Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
- Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
- Podziękował: 88 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
Re: Silnik 1.5TSI
Nie no, rozpływa się nad Seatem, Skodą czy VW od zawsze. Narzekania są sporadyczne i na rzeczy oczywiste. I jako jedyny ma dostęp do VAG przed resztą youtuberów.
Akurat oglądam wszystkich testerów choćby dla porównania i wiem co mówi.
Co do Toyoty, to zachwycał się techniką hybrydową i tu się z nim zgadzam.
Piewcą i lobbystą Toyoty jest tatuś pseudo rajdowca. Wiadomo kto.
Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy.
-
- Posty: 630
- Rejestracja: 18 mar 2020, 12:27
- Samochód: Seat Ateca 1.5 DSG Xperience
- Podziękował: 41 razy
- Otrzymał podziękowań: 56 razy
- thecichy
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Silnik 1.5TSI
Mało, za każdym razem bez ogródek objeżdża VAG za tanie tablety stosowane już w każdej marce grupy, włączając sytuację kiedy w Audi wyłączyły mu się podczas jazdy bez możliwości obsługi podstawowych fukncji, to bezdyskusyjny i w pełni obiektywny "cios". Przy ględzeniu o kilku udanych modelach Kia, Subaru czy Forda zdażyło mu się powiedzieć "... można proszę Volskwagena?".. ale kolega Rafiner pewnie nie oglądał.Frodo pisze: ↑18 lis 2020, 17:31Np. aktywny tempomat w najnowszym super drogim Arteonie kilka razy na kilkaset km gwałtownie hamuje zupełnie bez powodu, a na autostradzie potrafi natychmiast dostosowywać się do "30"... wyciągniętej z kapelusza. Q3 za około 300 tys. ma po WLTP silnik TSI, który nie jedzie, ale za to pije jak degenerat - więcej od mocniejszych silników z tej serii. Faktycznie same... oczywistości.
Przepraszam ale będę bronił obiektywizmu Pertyna i dementował plotki tego typu, bo to najzwyczajniej w świecie nie uchodzi.
- Ocena: 5.26%
-
- Posty: 719
- Rejestracja: 10 lut 2019, 18:41
- Samochód: SEAT ATECA 1.5 DSG
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 40 razy
Re: Silnik 1.5TSI
przerabiałem to w sobotę.......niektóre wady są ewidentnie naprawiane, ale czasem *strasznie trudno* zorientować się kiedy i w czym...
w piątek dzwonię do ASO czy nie ma jakieś akcji serwisowej oraz w sprawie przeglądu...
nie ma żadnej akcji serwisowej do mojego auta..
sobota rano przegląd ..akcja serwisowa dotycząca "mało mocy na niskich obrotach"..
fakt, po aktualizacji zniknął całkowicie problem "szarpania" na drugim biegu..
więc
Kod: Zaznacz cały
*strasznie trudno* zorientować się kiedy i w czym...
- thecichy
- Posty: 449
- Rejestracja: 14 paź 2018, 18:38
- Lokalizacja: Łódź
- Samochód: Seat Ateca FR 2.0 TSI
- Podziękował: 11 razy
- Otrzymał podziękowań: 22 razy
Re: Silnik 1.5TSI
No to good for Yougeranium pisze: ↑19 lis 2020, 10:39przerabiałem to w sobotę.......niektóre wady są ewidentnie naprawiane, ale czasem *strasznie trudno* zorientować się kiedy i w czym...
w piątek dzwonię do ASO czy nie ma jakieś akcji serwisowej oraz w sprawie przeglądu...
nie ma żadnej akcji serwisowej do mojego auta..
sobota rano przegląd ..akcja serwisowa dotycząca "mało mocy na niskich obrotach"..
fakt, po aktualizacji zniknął całkowicie problem "szarpania" na drugim biegu..
więcw moim przypadku noc cudówKod: Zaznacz cały
*strasznie trudno* zorientować się kiedy i w czym...
I to pokazuje, że 1.5TSI jest kolejnym dobrym silnikiem VW tylko pod wypływem nacisków tych od mglistego pojęcia został przykastrowany, co z czasem można z lekka "poluzować" (w końcu opinia klientów jak się okazuje jest ważna i bywa skuteczna) poprzez "akcję serwisową". Pewnie gdyby swoją drogą teraz w takich egzemplarzach ponowić badanie WLTP, wyniki mogłyby delikatnie odbiegać ale myślę, że tutaj wszsyscy zgodnie powiemy: "who cares!?"
-
- Posty: 815
- Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
- Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
- Podziękował: 88 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
Re: Silnik 1.5TSI
Geranium co to za akcja ? Jaki masz rok modelowy i skrzynię ? Mi w poniedziałek tylko VC oprogramowanie upgradeowali. O silniku nic.
Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy.
-
- Posty: 815
- Rejestracja: 07 paź 2018, 19:02
- Samochód: Seat Ateca 1.5 TSI DSG FR
- Podziękował: 88 razy
- Otrzymał podziękowań: 82 razy
Re: Silnik 1.5TSI
Niby błąd VC, ja go nie miałem, na forum jest temat o akcji serwisowej. Nie wiem o co chodzi, ale wgrali nowe oprogramowanie do VC.
Ja mam model 2020, reszta to co ty. Nie obserwuje szarpania, może dlatego mi nic nie robili.
Ja mam model 2020, reszta to co ty. Nie obserwuje szarpania, może dlatego mi nic nie robili.
Ateca 1.5 tsi DSG, Radium Grey, wersja FR + extrasy.