Nie 75Kg tylko 88kg ( parametr S). Jeżdżę z bagażnikiem Thule VeloCompact 924+ 3 rowery ( 2 duże na kołach 28 i jeden na 26). Waga zestawu bagażnik 20kg + 3Xpo 20kg, co daje 80Kg. Nie ma żadnych problemów, zrobiłem kilka tras nad morze i w góry po ponad 500kmTomeL pisze: ↑05 sty 2021, 14:58Okazuje się, że jeszcze mogę grzebać w zamówionej konfiguracji (o zgrozo!) i chciałbym zapytać, czy jest ktoś, kto obciążał fabryczny składany hak platformą z trzema (a może i czterema) dużymi rowerami? Czy ta szybka blokada jest na tyle wytrzymała? Wg instrukcji można obciążyć 75 kg ale czy dynamiczne obciążenia (nierówności drogi) nie dadzą temu rady? Mam obawy
Hak holowniczy SEAT ATECA
- michal 76
- Posty: 573
- Rejestracja: 07 maja 2017, 10:04
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Samochód: Seat Ateca 1.4 DSG XCELLENCE 4 Drive VW Passat
- Podziękował: 77 razy
- Otrzymał podziękowań: 145 razy
Re: Hak holowniczy SEAT ATECA
- Ocena: 5.26%
- TomeL
- Posty: 670
- Rejestracja: 05 cze 2018, 7:37
- Lokalizacja: Galicja
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI FL
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowań: 28 razy
Re: Hak holowniczy SEAT ATECA
Dzięki norbas za wyczerpującą odpowiedź, ale jak testowałeś taki hak, skoro jesteś dopiero w trakcie zakupu?
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
- TomeL
- Posty: 670
- Rejestracja: 05 cze 2018, 7:37
- Lokalizacja: Galicja
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI FL
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowań: 28 razy
Re: Hak holowniczy SEAT ATECA
Tak wiem michal76, teraz mam hak do 140 kg i dlatego obawiałem się o ten fabryczny. Byłem pewien że 75, ale skoro 88 to może być. Dzięki
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 30 lip 2019, 19:14
- Samochód: 1.5 DSG 150KM XCELLENCE
- Podziękował: 0
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Re: Hak holowniczy SEAT ATECA
Widzę że musze zaktualizować dane Ateca migam ponad rok, zrobione ponad 22kkm
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 paź 2020, 18:41
- Samochód: Seat Ateca FR 1.5 TSI DSG
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 0
Re: Hak holowniczy SEAT ATECA
Dziś w seat connect pojawił mi się błąd haka "Sprawdź zablokowanie zaczepu holowniczego". Żadnego błędu w aucie. Sygnalizacja haku w przycisku prawidłowa. Może ktoś się spotkał z tym również?
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 18 kwie 2020, 17:36
- Lokalizacja: Suwałki
- Samochód: Seat Ateca Xcellence 2.0 TDI DSG 4Drive
- Podziękował: 4 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Re: Hak holowniczy SEAT ATECA
Potwierdzam co napisano wyżej. Mam platformę firmy Interpack i woże na niej 4 rowery: 3 "dorosłe" i 1 dla nastolatka. Na fabrycznym haku wszystko śmiga bez problemu.TomeL pisze: ↑05 sty 2021, 14:58Okazuje się, że jeszcze mogę grzebać w zamówionej konfiguracji (o zgrozo!) i chciałbym zapytać, czy jest ktoś, kto obciążał fabryczny składany hak platformą z trzema (a może i czterema) dużymi rowerami? Czy ta szybka blokada jest na tyle wytrzymała? Wg instrukcji można obciążyć 75 kg ale czy dynamiczne obciążenia (nierówności drogi) nie dadzą temu rady? Mam obawy
- Ocena: 5.26%
Były:
1. Seat Ibiza 1.4 SE 60KM
2. Seat Altea Stylance 2.0 TDI DSG 140 KM
3. Seat Altea XL Style 2.0 TDI 170 KM
Jest:
Seat Ateca Xcellence 2.0 TDI DSG 4Drive 190 KM
1. Seat Ibiza 1.4 SE 60KM
2. Seat Altea Stylance 2.0 TDI DSG 140 KM
3. Seat Altea XL Style 2.0 TDI 170 KM
Jest:
Seat Ateca Xcellence 2.0 TDI DSG 4Drive 190 KM
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 25 gru 2017, 19:53
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
- Samochód: Ateca 2.0 TSI 4drive
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowań: 15 razy
Re: Hak holowniczy SEAT ATECA
Hej, chcę zamontować hak w niezależnym warsztacie (westfalia, ale na oryginalnej wiązce, samochód bez preinstalacji).
Firma twierdzi ze ogarniają kodowanie, ale chciałbym Was zapytać jeszcze jak sprawdzić czy faktycznie robota została dobrze wykonana w komputerze? Co powinno zostać zaprogramowane, jakie zachowania?
Na pewno tylne czujniki parkowania powinny być wyłączone przy cofaniu gdy wpięta jest wtyczka. Coś jeszcze?
Firma twierdzi ze ogarniają kodowanie, ale chciałbym Was zapytać jeszcze jak sprawdzić czy faktycznie robota została dobrze wykonana w komputerze? Co powinno zostać zaprogramowane, jakie zachowania?
Na pewno tylne czujniki parkowania powinny być wyłączone przy cofaniu gdy wpięta jest wtyczka. Coś jeszcze?
- TomeL
- Posty: 670
- Rejestracja: 05 cze 2018, 7:37
- Lokalizacja: Galicja
- Samochód: Ateca FR 2.0 TSI FL
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowań: 28 razy
Re: Hak holowniczy SEAT ATECA
Mi po wyłączeniu zapłonu dezaktywują się asystenci wyjazdu tyłem i martwego pola, a nie powinny. ASO twierdzi, że to właśnie przez hak. Sprawdź sobie to po montażu.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
- Ocena: 5.26%